Легка атлетика 5 клас

Про матеріал
: навчальна - ознайомити з технікою бігу з низького старту. Вивчати техніку стрибку у кроці з приземленням на обидві ноги. Вивчити техніку метання малого м`яча з місця; розвиваюча - розвивати загальну витривалість та спритність; виховна - виховувати наполегливість, дисциплінованість
Перегляд файлу


 

План-конспект уроку

5 клас

Тема уроку: Легка атлетика.

Мета уроку: навчальна - ознайомити з технікою бігу з низького старту. Вивчати техніку стрибку у кроці з приземленням на обидві ноги. Вивчити техніку метання малого м`яча з місця;

розвиваюча - розвивати загальну витривалість та спритність;

виховна - виховувати наполегливість, дисциплінованість.

Місце проведення: спортмайданчик.

Інвентар:  м`ячі для метань.

 

Зміст уроку

Дозування (хв.)

Організаційно- методичні вказівки

Підготовча частина:

Шикування в шеренгу.

Рапорт чергового.

Повідомлення завдань.

Перевірка частоти серцевих скорочень.

Повороти на місці: ліворуч, праворуч, кругом.

12 хв.

 

 

 

 

За 6 сек.

 

 

 

 

 

 

Увага на одночасне виконання вправ

Ходьба: звичайна, широким кроком

1 хв.

Увага на поставу

Повільний біг /початковий етап розвитку витривалості/.

800 м

За 4-5 хв.

Увага на роботу рук, постановку стопи, положення тулуба, голови, Дихання довільне.

Вправи на розслаблення та відновлення дихання:

- поперемінне потрушування правою і лівою ногою;

- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами.

30 сек.

При глибокому вдиху спочатку вип`ячується живіт, а потім розширюється грудна клітка. При вдиху спочатку втягується живіт, а потім звужується грудна клітка

Перешикування у колону по два

 

 

             Вправи у парах:

1 впр. В.п. – стоячи лицем один до одного, взятись за руки; 1,2,3 – встаючи на носки, руки через сторони вгору; 4- В.п.

2 впр. В.п. – стоячи один перед одним, на відстані кроку, ноги нарізно, руки на плечах партнера: почергові нахили ліворуч, праворуч.

3 впр. В.п. – стоячи один перед одним, на відстані кроку, ноги нарізно, руки на плечах партнера: пружинні нахили вниз.

4 впр. В.п. – стоячи однойменним боком один до одного на одній нозі, руку на плече сусіда: розмахування вільною ногою вперед і назад.

5 впр. В.п. – друг перед другом взятись за руки і присісти: ходьбі у присіді вперед, назад і у сторони.

6 впр. В.п. – руки на плечі сусіду: підскоки, розводячи ноги.

7 впр. Прискорення.

6-8 р

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

10-12 р.

 

 

 По 10-12 р

 

. 45 сек.

3-4 р.

По 15-20 м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тулуб прямий, руки вгору – напружені; вниз – розслаблені.

 

 

 

Виконувати в повільному темпі.

 

 

 

 

Нахили виконувати по глибше.

 

 

 

Тіло тримати прямо, махова нога вільна.

 

 

 

 

Кроки виконувати невеликі.

 

 

Бігти групами за сигналом.

Основна частина:

 

1. Метання малого м`яча:

   а) кидки м`яча, стоячи лицем у сторону кидка;

   б) кидок м’яча, стоячи боком по напрямку кидка.

2. Біг на короткі дистанції:

   а) виконання команд: «На старт!», «Увага!», «Руш!»;

   б) біг з високого старту за сигналом;

    в) біг з низького старту.

 

3. Стрибок у довжину з розбігу:

   а) стрибок у кроці;

 

Заключна частина:

Повільний біг, ходьба з перешикуванням у коло.

Вправи на розслаблення:

1- руки вгору, потім розслабити кисті, передпліччя, тіло.

30 хв

 

4-6 р.

 

 

 

 

10 хв.

 

 

 

3-4 р.

10хв.

 

3-4 р.

5-6р.

 

3-4р.

 

 

 

3хв.

1хв.

 

 

4-6 р.

Клас розділити на дві шеренги. Метання виконувати по черзі шеренгами.

Слідкувати за рухом тіла вгору та поворотом тазу.

Вказати на правильне положення на старті.

 

 

Біг з нахилом.

 

Використовувати жердину

Приземлення на махову ногу.

Жердина на висоті 20 см.

Слідкувати за енергійним виносом вперед-вгору махової ноги.

 

 

Виконувати з заплющеними очима.

Перевірка ЧСС

За 6 сек.

 

Підсумок уроку.

 

Оцінити 6-8 учнів

Домашнє завдання:

Стрибки зі скакалкою.

3х 2хв.

Між підходами вправи на розслаблення м’язів рук і ніг.

 

 

docx
Додано
15 березня
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку