«Легка атлетика» для учнів 9-х класів

Про матеріал
Легка атлетика, 9 клас (впровадження інноваційних технологій та ігрових методів у процес фізичного виховання підлітків) Мета: сприяти підвищенню психомоторних функцій організму, розвинути рухові якості учня, тренування уваги, пам’яті, спритності, логічного мислення. Виховування почуття колективізму, взаємодії, взаємодопомоги. Міжпредметні зв’язки: фізика і математика. Інвентар: м’ячі великі тенісні, фішки, обручі і скакалки.
Перегляд файлу

Молодіжненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку

 

«Легка атлетика»

 

Первенство России (юноши и девушки до 18 лет) в помещении по легкой атлетике  30.01-01.02.2020 Новочебоксарск — КОГАУ «ВятСШОР»для учнів 9-х класів

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель фізичної культури

Цуркан Надія Петрівна

 

 

 

Легка атлетика, 9 клас

(впровадження інноваційних технологій та ігрових методів у процес фізичного  виховання підлітків)

Мета: сприяти підвищенню психомоторних функцій організму, розвинути рухові якості учня, тренування уваги, пам’яті, спритності, логічного мислення. Виховування почуття колективізму, взаємодії, взаємодопомоги.

Міжпредметні зв’язки: фізика і математика.

Інвентар: м’ячі великі тенісні, фішки, обручі і скакалки.

Хід уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні рекомендації

І. Підготовча частина (12 хв.)

1

Шикування, рапорт чергового, привітання

30 с

Дисципліна у строю

2

Повідомлення мети і завдання уроку

30 с

 

3

Стройові вправи

1 хв

Синхронність рухів

4

Ходьба стройовим і похідним кроком

30 с

 

5

Біг повільним і середнім темпом

3 хв

Контроль темпу

6

Спортивна ходьба, ходьба повільним темпом

30 с

 

7

Загальнорозвивальні вправи в русі

 

  1. Колові оберти у променево-зап’ястному суглобі.
  2. Колові оберти у ліктьових суглобах (до себе та від себе).
  3. Колові оберти прямими руками (на 4 рахунки – вперед, на 4 - назад).
  4. В.п – права рука вгорі.

Зміна положення рук ривком на кожен крок.

  1. Повороти тулуба на кожен крок до ноги, що попереду.
  2. Нахил тулуба вперед на кожен крок.

 

 

  1. В.п. – руки на поясі (за головою).

Пересуванням випадами.

  1. В.П. – півприсід. Ходьба
  2. В.П. – положення присіду, руки за головою.

Стрибки вперед.

 

5 хв

 

30 с

 

30 с

 

30 с

 

30 с

 

 

30 с

 

30 с

 

 

30 с

 

30 м

20 м

Виконувати за звуковим сигналом

 

 

Із нарощуванням темпу

 

Руки в ліктях не згинати

 

З нарощуванням амплітуди рухів.

 

 

 

Виконувати півкроку, торкатися долонями підлоги.

 

 

Спину тримати прямо.

Короткі стрибки.

8

Дріботливий біг

30 с

Розслабити м’язи верхнього плечового поясу.

9

Ходьба і дихальні вправи

30 с

Відновлення дихання

ІІ. Основна частина (28 хв.)

10

Перешикування в дві колони

30 с

Визначення місця

11

Визначення капітанів

30 с

Розташування команд

12

Естафета 1

Просування вперед стрибками руки лежачі на плечах один в одного. Початок естафети за сигналом вчителя

 

2 р

 

Стежити щоб колона не розривалась

13

Естафета 2

Стоячи в шерензі тримають один одного за руки, пересування обруча крізь кожного учасника від першого до останнього і навпаки.

 

2 р

 

Стоячи в шерензі руки не розривати обруч лишатися при переміщень поміж учнів

14.

Естафета 3

Стоячи в колоні, 1-й учень «ховає» тенісні м’ячі під фішки  (5 шт.) 2-й учень «відкриває» м’ячі. Ноги фіксуються.

Тіло в упорі лежачі, ноги зафіксовано водній точці в середині обруча.

 

2 р

 

Ноги за межі обруча не виходять. Тіло в положенні упор лежачі.

15

Естафета 4

Передача м’яча сидячи на підлозі в колі; правою рукою наступному учню в праву руку, в лівий бік  і навпаки.

 

2 р

 

Відстань між учнями 50 см

Руки в упорі за спиною на підлозі.

16

Естафета 5

Передача м’яча сидячи на підлозі в колі: ноги під кутом м’яч тримаємо стопами ніг. Передаємо м’яч  з ніг в ноги вправо по колу; в ліво по колу.

 

2 р

 

Ноги в колінах не згинати. Руки в упорі за спиною на підлозі.

17

Естафета 6

«Годинник» кожен учень перестрибує через рухому стрибанку.

 

2 р

Перестрибувати не зачепити стрибанку.

18

Естафета 7

В упорі лежачі в колоні, передача м’ячів в право кожному учню з рук в руки і потім м’ячі повернути назад тим самим способом.

 

2 р

З упору лежачи не виходити, м’яч тільки з руки в руку. Котити м’яч заборонено.

ІІІ. Заключна частина (5 хв)

19

Вправи на розслаблення.

Дихальні вправи.

Вправи на концентрацію уваги та відчуття простору.

Шикування, підбиття підсумків уроку, домашнє завдання

1 хв

1 хв

2 хв

 

1 хв

 

Сприяння швидкому відновленню організму.

 

 

docx
Додано
13 січня 2021
Переглядів
380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку