План - конспект уроку з фізичної культури з міжпредметними зв'язками для учнів 7 класу

Про матеріал
Завдання: 1.Навчити учнів, як визначати реакцію ор¬ганізму на різні рівні фізичного навантажен¬ня за частотою серцево-судинних скорочень. 2. Навчити техніки відштовхування під час стрибків у довжину з розбігу способом "зігнувши ноги". 3. Повторити стартовий розбіг і перехід на біг з вихідного положення низького старту. 4. Розвивати швидкісно-силові якості за до¬помогою фізичних вправ.
Перегляд файлу

          Кальченко Іван Сергійович,   учитель фізичної культури  Ямненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Великописарівської селищної ради Сумської області

 

План - конспект уроку з фізичної культури з міжпредметними

зв'язками для учнів 7 класу

 

Тема:  Навички визначення реакції організму на різ­ні рівні фізичного             

             навантаження.

             Рухливі українські народні ігри і естафети.

Міжпредметні зв'язки.

Історія. Знання рідного краю

 

 Завдання: 1.Навчити учнів, як визначати реакцію ор­ганізму на різні рівні  

           фізичного навантажен­ня за частотою серцево-судинних 

           скорочень.

           2. Навчити техніки відштовхування під час стрибків у довжину з

           розбігу способом "зігнувши ноги".

 3. Повторити стартовий розбіг і перехід на біг з вихідного

     положення низького старту.

            4. Розвивати швидкісно-силові якості за до­помогою фізичних

            вправ.

Обладнання: нестандартне обладнання.

Місце проведення: спортивний майданчик.

 

з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І.                              Підготовча частина

10 хв.

 

1.

Шикування. Повідомлен­ня завдань уроку

2 хв.

Організувати увагу учнів. Перевірити го­товність до уроку

2

Вимірювання ЧСС

15 с

Описание: как правильно измерять пульс на рукевимірювати пульс протягом 15 секунд, помноживши отримане число ударів на 4. Увага - учням, в кого ЧСС перевищує 20 уд/15сек.

.

 

 

 

 

3

Стройові вправи

  • Команда «Рівняйсь!»
  • Команда «Струнко!»
  • Команда «На перший-другий розподілись!»
  • Команда  «Праворуч приставними кроками на два кроки розімкнись!»

Команда «У дві шеренги шикуйсь!»

1 хв.

Виконувати чітко, одночасно

 

 

 

 

 

 

 

Перешикування у дві шеренги

4.

ЗРВ в русі:

  • ходьба

навшпиньках,

на п’ятках,

на зовнішній стороні ступні,

на внутрішній стороні ступні,

з високим підніманням стегон)

 Біг:

- перехресним кроком правим боком;

- спиною вперед;

- звичайний;

-  із поворотом на 180°

4 хв.

4 – 5 м

4 – 5 м

4 – 5 м

4 – 5 м

4 – 5 м

2 хв.

Виконуються одночасно усіма вихованцями

 

Слідкувати за поставою

 

Дотримання правильності постави

 

 

 

 

 

 

У колоні, зберігати дистанцію 2 м Вправи для відновлен­ня дихання

5.

 Комплекс загальнорозвиваючих вправ у русі

а) В. п.: о.с. права рука вгору. Ривки руками зі змі­ною положення рук.

б) В. п.: о.с. руки вгору.

1-4. Комові рухи руками уперед.

5-8. Колові рухи руками назад.

в) Ходьба випадами вперед.

г) Махи ногами зі оплеска­ми в долоні під ногою.

д) Стрибки: на лівій нозі, на правій нозі, на обох но­гах із просуванням уперед

4 хв.

 

5-6 р.

 

 

6-8 р.

6-8 р.

 

8-10 р.

 

4 р.

 

 

Прямими руками

 

 

Максимальна ампліту­да рухів

 

Спина пряма, руки на колінах

Махи виконувати пря­мою ногою

 

Руки на поясі, стриба­ти на носках

6.

Вимірювання ЧСС

15 с

В межах від 35 до 40 уд/15сек;

ІІ.                              Основна частина

30 хв.

 

1.

Спеціальні бігові вправи та вправи для стрибків:

- багатоскоки;

-  із високим підніманням стегна;

- біг зі стрибками;

- прискорення з низько­го старту

8-10 хв

Перешиковування в шеренгу

Тулуб тримати прямо, не відхилятися назад Максимальна частота, мінімальне просуван­ня уперед. Слідкува­ти за виносом коліна. Тягнутися за коліном уперед.

2.

Естафета "Листоноші". Формують 2 команди, які шикуються в колону по од­ному. На відстані 10-15 м від команд на землю, кла­дуть цупкий аркуш паперу, поділений на "домівки" (клітин­ки), де записані відповіді на запитання, які є у сумках листо­ноші (сумку має кожна команда). Перші номери кожної ко­манди витягують лист із запитанням, біжать до «адресата», кладуть на правильну відповідь і повертають сумку листоно­ші наступному гравцеві. Перемагає команда, яка швидше рознесе «пошту». Приклади запитань:

Рік визволення Великописарівщини?  

Рік заснування села Ямного?

Дата відкриття Ямненської ЗОШ?

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3.

Стрибки:

- у довжину з розбігу;

- з місця;

- з двох-трьох кроків розбігу

- у довжину з одного — трьох кроків

10 хв.

Клас розділити на три підгрупи

Сильніше відштовху­ватися поштовховою ногою

4.

Гра "Останній вибуває ".У грі беруть участь 2-3 команди. Команди розташовуються за

лінією старту в одну шеренгу. За сигналом всі учасники команди швидко біжать на протилежну сторону майданчика, перетинаючи лінію фінішу. Той, хто перетне лінію фінішу останнім, вибуває.

Біг виконується:

а) з положення стоячи обличчям до лінії;

б) з високого та низького стартів;

в) сидячи по-турецьки;

г) з положення лежачи тощо.

Програє команда, в якої після декілька спроб залишиться менше гравців.

 

5 хв.

 

ІІІ.                   Заключна частина

5 хв.

 

1.

 Повільний біг

2 хв.

 

2.

 Ходьба «Заборонений рух»

1 хв.

Вправи на відновлен­ня дихання

3.

Шикування

1 хв.

У шеренгу

4.

Вимірювання ЧСС

15 с

Звернути увагу на дітей з підвищеним пульсом (вище 25 уд/15сек..)

5.

Підсумок уроку

30 с.

Відзначити активних учнів

6.

Домашнє завдання

30 с.

Біг стрибками та ком­плекс загальнорозвиваючих вправ

 

doc
Додано
14 січня 2021
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку