План конспект уроку
для учнів 4-А класу
Дата проведення: 14.01.2016
Тривалість уроку 40 хвилин.
Тема: Баскетбол «Школа м’яча».
Інструкція з БЖД №52.
Місце проведення: спортивна зала
Мета уроку: укріплення здоров’я. Розвиток основних рухових якостей: спритності, швидкості, вимогливості. Сприяти формуванню правильної постави, виховання колективізму, дисциплінованості, волі; формування здоров’язберігаючої компетенції.
Завдання:
1. Сприяти формуванню правильної постави «Ранкова гімнастика».
2. Вдосконалення передачі м’яча у трійках у русі «Вісімка».
3. Передача м’яча в парах від грудей.
4. Естафета з баскетбольними м’ячами «Пінгвін».
- ведення м’яча і передача;
- навчальна гра без кидків у кошик.
Тип уроку: урок перевірки вмінь і навичок.
Спортивне знаряддя: секундомер, сирена, набивні м’ячі, баскетбольні м’ячі, обручі, фішки.
Задачі частин уроку |
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Організація учнів. Підготовка до основної частини уроку |
Підготовча частина: шикування, розподіл за порядком, здача рапорту, привітання; ознайомлення з задачею уроку; перешикування з однієї шеренги в колону по 2, 3, 4; речовка, хода, біг і його різновиди, організаційні вправи в русі,перешикування в колону по 3. Комплекс ранкової гімнастики.
|
10 хвилин 2
2
1
1
1
3
|
Звернути увагу на осанку, виконання команд, і рухів стройовим шагом.
Проводити в розімкнутому строю. |
Вдосконалення основних рухових якостей. Виховання здібностей застосовувати вміння та навички в складних умовах трудової діяльності |
Основна частина: передача м’яча в парах двома руками від грудей; вправи з набивними м’ячами; передача м’яча в трійках «Вісімка»; естафета «Пінгвін»; естафета з веденням м’яча; рухлива гра «Хто швидше».
Підготовча група |
27 хвилини 8
3 8
4 2 2
|
Вправи передумовлені програмою.
Працюють по самопочуттю за вказівкою учителя |
Привести організм у відносно спокійний стан |
Заключна частина: хода, вправи на розслаблення; коротка оцінка засвоєння вправ; речовка; перешикування в колону по 2. |
3 хвилини 1
0.5
0.5 1 |
Організований вихід із спортивної зали. Хода в колону по 1. Відмітити учнів, які показали гарні результати. |
Учитель фізичної культури