Дистанційне заняття для учнів 5 класу на тему :"Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник"
План-конспект дистанційного уроку
[Українська мова], [5-А клас]
Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник
Авторка: Любов Грицай, учитель української мови та літератури
Мета: Формувати в учнів уміння правильно вживати багатозначні слова, визначати в контексті значення багатозначних слів, збагачувати словниковий запас , розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, увагу, пам’ять, вміння грамотно висловлювати власну думку; розширювати кругозір, формувати світогляд школярів
Очікувані результати: учні розпізнають однозначні й багатозначні слова, наводять приклади; користуються тлумачним словником
Етап уроку |
Що я роблю? |
Як я роблю? |
Що потрібно підготувати? |
Залучити (викликати інтерес до теми і налаштувати на роботу) |
Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник
|
PowerPoint
|
Підготувати презентацію
Запакувати інформацію на застосунку canva
Перегляд відеоуроку
|
Дослідити (дати можливість учням пошукати нову інформацію і, можливо спробувати її застосувати) |
Пояснення вчителя/самостійна робота учнів.
Робота з інтерактивними завданнями |
Робота з правилом 1,2,3
https://learningapps.org/13760263
https://learningapps.org/7757817
|
Створити чек-лист (містить активні покликання на застосунки)
|
Пояснити (дати можливість учням пояснити, що нового вони навчились і продемонструвати це) |
Виконання учнями практичних завдань (інтерактивні вправи).
|
Робота з Академічним тлумачним словником української мови
|
Підготувати завдання для роботи з онлайн-словником.
|
Вбудувати (Пов’язати нове знання з тим, що вони вже знають) |
Самостійна робота із вправою. |
Виконання практичних завдань 1,2 |
|
Оцінити результати |
Формувальне оцінювання/підсумкове оцінювання.
|
Виконання тестових задань
|