ЛІДЕРСТВО ТА АКТИВНА ЖИТТЄВА ПОЗИЦІЯ

Про матеріал
розглянути всебічно поняття «лідерка»,лідерські якості,ознаки та функці; навчити розуміти власний емоційний світ; розвинути здатність до співчуття і співпереживання оточуючим.
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                       ТЕМА:  ЛІДЕРСТВО ТА АКТИВНА ЖИТТЄВА ПОЗИЦІЯ

МЕТА:  розглянути всебічно поняття «лідерка»,лідерські        якості,ознаки та функці; навчити розуміти  власний емоційний світ; розвинути здатність до співчуття і співпереживання оточуючим.

Тривалість: 50 хвилин                                                                                                         Ресурси:презентація у вигляді опорної схеми, бланк із  тестом» Чи є лідером -  кою?». Мотузка, як засіб комунікації;папір, олівці, капелюхи, картини.                                                                                                                                                                                                        

ПЕРЕБІГ ЗАНЯТТЯ

I. ПРИВІТАННЯ                                                                                                                                           II.ВИРОБЛЕННЯ ПРАВИЛ ЗАНЯТТЯ.                                                                                                        III. ВИЗНАЧИТИ ПОНЯТТЯ « ЛІДЕР» ТА ЛІДЕРСЬКІ  ЯКОСТІ.    

Завдання: намалювати свої  пальці з долонькою і написати своє ім’я. На кожному пальці написати:                                                                                                               1. Я в школі.                                                                                                                                                 2.Я в сім ї.                                                                                                                                                                                   3.Я з друзями.                                                                                                                                                                           4.Я в класі.                                                                                                                                              5.Я для себе.                                                                                                                        Пропоную дітям з поданих деталей зробити квітку . В середині намалювати смайлик  свого настрою та  на кожному листочку надписати:                                                 1.Допомога.                                                                                                                                      2.Творчість.                                                                                                                                          3.Турбота.                                                                                                                                           4.Кохання.                                                                                                                                       Які ж  риси характеру у вас? Чи є ви лідером в чому?                                                                 

ВПРАВА « ДЗЕРКАЛО» ( робота в парах).                                                                           Один гравець робить уповільнено рухи руками, головою, ногами … , а інший повторює  і навпаки.                                                                                                               Підсумок: ми відчуваємо партнера і схоплюємо послідовність  його рухів . Спочатку лідер один , а потім - інший.                                                                                                                Даємо відповідь :                                                                                                                                               - Що таке лідерство? Хто такий лідер?                                                                                                      - Якими якостями він володіє та які завдання він може виконувати?                                      ВИСНОВОК:  лідер - це людина, яка може вести за собою.                                            

ВПРАВА « ЖИВА  ВІЗИТКА».( Робота в групах).                                                                                                         Завдання: кожна група займає місце за окремим столом. На столах розкладено усі необхідні для роботи ресурси: по 1 аркушу для фліпчарту, ручку, маркери, клей, ножиці, журнали,газети.                                                                 Протягом       5 хвилин кожна група  міркуватиме над, тим  хто такі лідер і кого можна так назвати, а потім  своїми роздумами в оригінальний спосіб – створивши « живу візитку» - поділиться з іншими групами.                            Малюнками або колажем зафіксувати результати  роздумів над такими питаннями :                                                                                                                                                        1.Хто такий лідер або лідерка?                                                                                                                                                 2.Що  вирізняє  їх з - поміж інших?                                                                                                                                     3.Хто і що  оточує лідера або лідерку?                                                                                               4.Що робить лідер або лідерка?                                                                                                          На іншому боці « візитки» слід  зафіксувати якості лідера .                               

ЗАПИТАННЯ ДЛЯ  ОБГОВОРЕННЯ:                                                                                                    - Чим « візитка » вам  запам’яталася найбільше і чому?                                                                    -  Які  якості повторювалися найчастіше в групах?                                                                              -  Які  риси зовнішності збігаються у презентаціях груп, а які різняться?                            -  Тож яку людину  і чому можна назвати лідером або лідер кою?                              Отже,   лідер - це :                                                                                                                                 -  домінантна особистість;                                                                                                                                       -  людина зі швидкою реакцією на ситуацію і великим вибором засобів роз -                     в’язання  проблем;                                                                                                                                       -  людина , яка виділяється з натовпу;                                                                                                                                  - людина,яка має максимально великий вплив на інших навколо;                                                                 -  людина, яка здатна максимально перетворити ситуацію на користь собі та іншим.                                                                                                                                                                     

ВПРАВА « ТЕСТ « ЧИ Є Я ЛІДЕРОМ/ - КОЮ?»                                                                               

ВПРАВА « МОТУЗКА».                                                                                                     Завдання: діти стають у коло, тримаючись за мотузку. Вони повинні заплющити очі і коли дає тренер команду: « Утворіть квадрат!» очі можна розплющити всім, щойно квадрат утворено. Фігури кожний раз змінюємо.                                

ПЕРЕГЛЯД ФІЛЬМУ « ЛІДЕР».                                                                                                                              ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.                                                                                                                                 ВПРАВА « МІКРОФОН».                                                                                                       ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ:                                                                                                      - Що виявилося корисним на сьогоднішньому занятті?                                                             -  Що найбільше запам’яталося?                                                                                                                    -  Чи може лідер / ка володіти тільки одним набором якостей , наприклад, інтелектуальними якостями?   Обґрунтуйте  відповідь.                                               ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ                                                                                                                    Протягом тижня фіксувати, які з лідерських якостей у вас уже сформовані, а які ще варто розвивати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
12 березня 2020
Переглядів
715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку