Тема заняття: Ліплення "Зайчика"

Про матеріал

Продовжити навчати учнів ліпленню фігур, звірів з пластичної маси. Удосконалювати набуті навики з пластиліном, ліплення дрібних деталей (вуха, лапки, хвіст). Розвивати пам'ять логічне мислення, творчу уяву і фантазію. Сприяти розвитку дрібної мотори рук. Виховувати охайність та старанність в роботі, вміння доводити розпочату роботу до кінця.

Перегляд файлу

 

Тема: Ліплення з пластиліну «Зайчик»

Мета:

навчальна:

- навчити створювати об’ємні прикраси тварин, виділяти в них найбільш характерні ознаки;

виховна:

виховувати в учнів любов до праці, естетичний смак, охайність, старанність.

розвивальна:

розвиток дрібної моторики, сприяти розвитку пізнавальних інтересів учнів,

ознайомлення з навколишнім світом.

Завдання:

  • розширити й уточнити уявлення дітей про різноманітність тваринного світу, середовище їх існування;
  • сприяти розвитку пізнавального інтересу, уваги, кмітливості, творчих здібностей;
  • виховувати естетичний смак, турботливе ставлення до природи, бажання її берегти й охороняти.

 

Матеріали та обладнання : Пластилін, стеки, дощечка, серветки

 зразки готових виробів, засоби ІКТ.

 

Тип заняття: Застосування вмінь та навичок

Методи навчання: Практична робота, розповідь.

 

                                  ХІД ЗАНЯТТЯ

 

І. Організаційна частина.

  • Перевірка наявності та готовності учнів до заняття.
  • Оголошення теми і мети заняття.

Слайд2,3

Я страшенний боягуз,
Всіх на світі я боюсь.
В полі, в лісі навкруги –
Скрізь у мене вороги.
Часом лізу я у шкоду,
Їм капусту на городах,
Моркву, ріпу, буряки.
Відгадайте – хто такий?
(Заєць)

Слайд4

Актуалізація опорних знань учнів.

-    Я впевнена, що ви багато знаєте про зайців. Давайте розкажемо це під час гри «Я знаю» ( «Мікрофон»):

1. «Я знаю, що заєць дика тварина, а кріль, схожий на зайця, - свійська тварина»

2. «Я знаю, що є заєць-русак та заєць-біляк».

3. «Я знаю, що зайці не будують постійного житла.»

4. «Я знаю, що зайченята народжуються зрячими і можуть зразу самостійно  пересуватись».

5. «Я знаю, що зайці не роблять запасів на зиму»

 «Мозкова атака»

 «Чому у зайця куций хвіст»? (гіпотези дітей)

  • Як можна назвати зайця, у якого куций хвіст ?
  • А заєць, у якого довгі вуха - ...

 

ІІ. Теоретична частина.

Тема нашого заняття: «Ліплення Зайчика».

Такий виріб відноситься до об’ємних  прикрас, який виготовляється із кольорового пластиліну. Такий виріб популярний в якості сувеніра, подарунка. Для того, щоб виготовити зайчика, нам необхідно пізнати тваринний світ.

Слайд 5

 Ігрова вправа «Світ тварин»                                                                                                         Ігровий кубик Блума "Світ тварин" Кубик - це об'ємна фігура, на сторонах якої написані слова, які є відправною точкою для відповіді:

1. Назви основні ознаки тварин;

2.Чому тварини важливі для людини;

3.Поясни що спільне і відмінне між тваринами і рослинами;

4.Запропонуй основні заходи з охорони тварин;

5.Придумай що буде, якщо на землі зникнуть всі види тварин;

6.Поділися що нам дають тварини .

 

Отже діти ви дізнались про тваринний світ, а зараз розглянемо які необхідні нам матеріали та інструменти, для виготовлення ось такого зайчика.(показ готового зразка).  Слайд 6                                                                                                                          Діти! зверніть увагу, у мене в руках незавершена композиція. Зайчик на поляні, але він один і йому сумно. Давайте ми йому допоможемо знайти друзів, тобто кожен з вас зліпить зайчика для завершення композиції.

ІІІ. Практична  частина.

1.Техніка безпеки на занятті.

Перед початком роботи пригадайте техніку безпеки та організацію робочого місця:

Слайд 7

Ігрова вправа «Аукціон знань»

1. Розминатии і змішувати пластилін де можно? (у руках, на дошці);

2. Чим можна розрізати пластилін? (стекою);

3. Куди кладуть невикористаний пластилін? ( в упаковку);

4. Після завершення роботи з пластиліном що ви робите далі ? (витираєте руки серветкою);

5. Що не можна робить з пластиліном? (не брати до рота);

6. Що не можна робити при ліпленні з пластиліном? (торкатися брудними руками до обличчя. очей, одягу);

7. Для чого потрібен пластилін? (для виконання фігур ескізів для скульптурних робіт, невеликих моделей, виробів малих форм);

8. Як потрібно користуватися з стеками? (обережно);

9. Працювати з пластиліном потрібно лише на ? (дошці);

10. Після закінчення заняття, що вам потрібно зробити? (прибрати робоче місце)

Слайд 8

2.Робота над виготовленням Зайчика.

Учні за показом керівника та готовими зразками виконують роботу, ліплення зайчика.

Слайд 9

ІV. Самостійна робота

     -    А тепер спробуйте зліпити зайчика самі

     -    Найкращою буде та робота, яка буде схожою на зразок, охайна, гарна.

     -    Наприкінці заняття ми разом оформимо виставку ваших робіт.

  • Хто навчився ліпити зайчика ?
  • В кого він вийшов схожим на зразок ?
  • Як, на вашу думку, чи багато ми знаємо про зайців ?
  • Зараз перевіримо.

Проводиться інтерактивна гра з елементами емпатії «Я – заєць» (обирається дитина, яка бере на себе роль зайця, всі інші діти ставлять запитання про зайця, що цікавлять їх).

Слайд 10

3.Фізкультхвилинка.

Рухлива гра «Зайчик – по стрибайчик»

4.Робота над виготовленням зайчика .

V. Підсумок заняття

Слайд11

Підсумкова вправа «Мікрофон»

Діти! Що нового ви дізнались на занятті?

 

  • Аналіз результатів роботи.
  • Оцінювання виконаних робіт.
  • Прибирання робочих місць.

 

V.  Домашнє завдання.

Підготуватись до наступного заняття: принести необхідні інструменти та матеріали.

 Слайд 12

Дякую за увагу!

 

docx
Додано
21 січня 2021
Переглядів
5069
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку