Продовжити навчати учнів ліпленню фігур, звірів з пластичної маси. Удосконалювати набуті навики з пластиліном, ліплення дрібних деталей (вуха, лапки, хвіст). Розвивати пам'ять логічне мислення, творчу уяву і фантазію. Сприяти розвитку дрібної мотори рук. Виховувати охайність та старанність в роботі, вміння доводити розпочату роботу до кінця
Ігрова вправа «Я знаю»Я впевнена, що ви багато знаєте про зайців. Давайте розкажемо це під час гри «Я знаю» ( «Мікрофон»): Кожен з учасників розповідає про зайчика. Починає зі слова «Я знаю»Наприклад: «Я знаю, що заєць дика тварина, а кріль, схожий на зайця, - свійська тварина» «Я знаю, що є заєць-русак та заєць-біляк». «Я знаю, що зайці не будують постійного житла.» «Мозкова атака» «Чому у зайця куций хвіст»? (гіпотези дітей)Як можна назвати зайця, у якого куций хвіст ?А заєць, у якого довгі вуха - ...
Ігрова вправа «Світ тварин»Ігровий кубик Блума 1. Назви основні ознаки тварин; 2. Чому тварини важливі для людини; 3. Поясни що спільне і відмінне між тваринами і рослинами; 4. Запропонуй основні заходи з охорони тварин;5. Придумай що буде, якщо на землі зникнуть всі види тварин; 6. Поділися що нам дають тварини .
Ігрова вправа «Аукціон знань»За кожну правильну відповідь ви отримаєте фішку. Той хто назбирає найбільше фішок, буде переможцем аукціону. Знаючи відповідь, ви можете піднімати руку і відповісти на запитання.1. Розминати і змішувати пластилін де можна? 2. Чим можна розрізати пластилін? 3. Куди кладуть невикористаний пластилін? 4. Після завершення роботи з пластиліном що ви робите далі ? 5. Що не можна робить з пластиліном? 6. Що не можна робити при ліпленні з пластиліном? 7. Для чого потрібен пластилін? 8. Як потрібно користуватися з стеками?9. Працювати з пластиліном потрібно лише на ?10. Після закінчення заняття, що вам потрібно зробити?
Самостійна робота - А тепер спробуйте зліпити зайчика самі - Найкращою буде та робота, яка буде схожою на зразок, охайна, гарна. - Наприкінці заняття ми разом оформимо виставку ваших робіт. Як, на вашу думку, чи багато ми знаємо про зайців ?Зараз перевіримо. інтерактивна гра з елементами емпатії «Я – заєць» (обирається дитина, яка бере на себе роль зайця, всі інші діти ставлять запитання про зайця, що цікавлять їх).