Назва заходу: "Літаючі мрії: Зустріч птахів"
Мета:
-
Поглиблення знань учнів про різноманіття птахів та їх ролі в екосистемах.
-
Сприяння формуванню екологічної свідомості та відповідального ставлення до навколишнього середовища.
-
Стимулювання інтересу до спостережень за природою та розвиток навичок натураліста.
Час проведення: березень-квітень.
Місце: шкільний актовий зал та прилегла до школи територія.
План заходу:
-
Вступна частина (10 хвилин):
-
Привітання учасників заходу.
-
Короткий огляд теми заходу.
-
Запрошення на участь у цікавих активностях та конкурсах.
-
Відкриття виставки "Світ птахів" (20 хвилин):
-
Підготовка виставки з фотографіями та інформаційними матеріалами про різноманіття птахів.
-
Учні мають можливість ознайомитися з експонатами та задавати питання.
-
Лекція "Птахи нашого краю" (30 хвилин):
-
Коротка лекція вчителя-біолога про види птахів, які мешкають у місцевій місцевості.
-
Опис особливостей поведінки, звичок та середовища існування різних видів.
-
Майстер-клас "Виготовлення годівничок для птахів" (40 хвилин):
-
Практична частина заходу, під час якої учасники виготовлять годівнички для птахів з вторинних матеріалів (пляшок, гілок, картону тощо).
-
Пояснення про важливість надання допомоги птахам у зимовий період.
-
Конкурс "Найкраща годівничка" (20 хвилин):
-
Учасники представляють свої власноруч зроблені годівнички.
-
Журі оцінює та визначає переможця за критеріями оригінальності, функціональності та естетичного вигляду.
-
Спостереження за птахами (30 хвилин):
-
Учасники разом з вчителем виходять на територію шкільного двору або прилеглу до школи ділянку для спостереження за птахами.
-
Вчителі розповідають про способи спостереження, розпізнавання птахів за голосом та зовнішніми ознаками.
-
Заключна частина (10 хвилин):
-
Підсумок заходу.
-
Подяки учасникам та організаторам.
-
Запрошення до подальших спостережень та дій для збереження природи.
Цей захід може бути інтерактивним та цікавим для учнів 8-9 класів, допомагаючи їм розширити знання про птахів та навчитися цінувати та дбати про природне середовище.
Начало формы