Література половини XX - початку XXI століття. Формування "театру абсурду" як явища театрального авангарду в 1950-1960-х років, його провідні ознаки

Про матеріал
Тест має змогу перевірити рівень знань учнів з теми, літературні терміни, розуміння поняття "театр абсурду"
Перегляд файлу

«На Урок»                                    ПІБ:

Клас:

Література половини XX - початку XXI століття.

Формування "театру абсурду" як явища                     Дата:

театрального авангарду в 1950-1960-х років, його провідні ознаки

1.      Жанр драматичних творів, який водночас має ознаки трагедії та комедії, це:

              а) комедія                                                            б) трагікомедія

в) трагедія

2.      Драматичний твір з алегоричним змістом, це:

              а) драма-притча                                                б) комедія

в) водевіль

3.      Термін, що позначає сукупність явищ авангардистської драматургії 50-60 років XX століття, називається:

              а) "театром ілюзій"                                         б) "театром алюзій"

в) "театром абсурду"

4.      Драма-притча найпоширенішою була:

              а) в Німеччині                                                     б) у Франції

в) в Англії

5.      Заснування "театру абсурду" спрямовано:

а) на людей з інтелігенції                                           б) на відтворення емоцій від незрозумілого життя

в) на почуття стійких людей, які довіряють власним силам

6.      Представники "театру абсурду":

              а) С. Йонеско, С.Беккет                                    б) Ф.Шиллер, Й.Гете

в) В.Биков, А.Ахматова

7.      Письменники-екзистенціалісти:

а) відтворювали інтимні почуття  б) прославляли вплив природи на людину закоханих

в) відтворювали відчуття абсурдного людського буття в абсурдному світі

8.      Центральні теми " театру абсурду":

а) механічність буденного життя,                б) піднесеність життя, восхваляння знеособлення людини      людини як будівничого

в) зневіра до життя, невпевненість у своїй силі

9.      Драматурги-абсурдисти відкривали у творчості:

              а) радість від життя, правдивість              б) творчість, її вплив на людину

в) безумство життя й незбагненність

світу

10. Драма-притча:

 

 

          а) спрямована на відтворення емоцій від потрясінь свідомості

 

б) змушувала глядачів замислюватися над важливими духовними й

моральними питаннями життя

          в) покликана виховувати в людині позитивні риси, які б допомагали світ зробити кращим

11. "Театр абсурду" живився духовним і художнім досвідом:

              а) письменників-реалістів                                    б) письменників-сентименталістів

в) письменників-екзистенціоналістів

12. Автор у трагікомедії показує, як:

 

 

          а) авторські співчуття одному персонажу врівноважуються

 

б) люське переживання один за одного врятує світ

співчуттям інших персонажів

          в) кожна людина повинна хвилюватися лише за себе


Ключ до тесту

1.    б (1 балів)

2.    а (1 балів)

3.    в (1 балів)

4.    а (1 балів)

5.    б (1 балів)

6.    а (1 балів)

7.    в (1 балів)

8.    а (1 балів)

9.    в (1 балів)

10.  б (1 балів)

11.  в (1 балів)

12.  а (1 балів)

pdf
Додано
30 березня 2020
Переглядів
4083
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку