Літературна гра "Чарівний світ казки"

Про матеріал
Пробуджувати у дітей бажання читати книжки і знати якомога більше казок; розвивати фантазію,допитливість,кмітливість,прищеплювати любов до народної творчості.
Перегляд файлу

Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 21

військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області

 

 

 

 

 

Літературна гра «Чарівний світ казки»

 

 

Автор:

Корнійчук Тетяна Іванівна

вчитель зарубіжної літератури,

української  літератури

спеціаліст

 

 

 

 

Тема.         Літературна гра «Чарівний світ казки».

Мета. Пробуджувати у дітей бажання читати книжки і знати якомога більше

казок; розвивати  фантазію,допитливість,кмітливість.

                                             Хід уроку.

Вчитель.Доброго дня,діти! Всі ви в дитинстві любили слухати казочки,які вам розповідали ваші мами та бабусі,а пішовши до школи й самі почали читати книжки та знайомитися з героями казок. Тож сьогодні я пропоную вам помандрувати у чарівний світ казки!!!

Учень. Сьогодні ми казку сюди запросили,

Щоб бачити казку, слухать гуртом,

              А казка в завії десь заблудилась,

              Давайте її погукаємо разом!

Учні. Казко! Казко! Казко!

 (Діти  гукають ,виходить Казка )

Казка. Вітаю вас ,дорослі ,і малі,

             Від всіх казок низенький вам уклін.

             Я – казка мудра,хочу вам сказати,

             Що кожен з вас мене повинен знати.

             Бо ,кажуть,казка вчить на світі жити,

             Та правду й волю завжди боронити.

(Вчитель ділить клас на дві команди і продовжуємо гру)

Станція1.                

Вікторина «Назви казку»

  • Працювала я у хатці,

Танцювала я в палаці,

Є така у мене звичка-

Десь губити черевички.

(« Попелюшка»)

  • Він веселий  і не злобний

Цей хороший дивачок.

З ним господар,хлопчик Робін,

І товариш- Пятачок.

До прогулянок він ласий,

Є на мед чутливий нюх,

Зветься плюшевий ведмедик,-

Всім відомо,…

(Вінні-Пух)

  • Хто моторчик свій заводить?

З даху в гості хто приходить?

І на свято він дібрався-

Скажем дружно:

«Здравствуй ,…

(« Малюк і Карлсон»)

  • Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась,

До ведмедя не призналась?

(« Маша і ведмідь»)

Вчитель.Діти, в кожній казці трапляються різні дива,але у казкових героїв є завжди чарівні предмети,за допомогою яких вони подолають усі труднощі. Тому наша наступна гра так і називається :

Станція 2.

 « Чарівні предмети»

Що б ви попросили в:

1.Незнайка?(Паличку)

2.Маленького Мука?(Туфлі-скороходи)

3.Жар-птиці?(Перо)

4.Попелюшки?(Черевички)

5.Аладдіна?(Лампу)

6.Буратіно?(Ключик)

7.Господарки Мідної гори?(Шкатулку)

8.Дівчинки Жені із казки В.Катаєва?(Квітку)

9.Баби Яги?(Мітлу)

10.Котигорошка?(Булаву)

Станція 3.

«Чарівні слова»

Вчитель. Пригадайте,хто в казках використовував такі чарівні слова.

1.»Не їж мене,я тобі пісеньку заспіваю»

2.»Крекс,пекс, фекс»

3. «За щучим велінням,за моїм хотінням..»

4. «Сивко-бурко,віщий курко! Стань переді мною,як лист перед травою…»

5. «Лети,лети,пелюсток,через захід на схід,через північ,через південь…..»

5. « Один,два,три. Горщику,вари!»

Відповіді:Колобок,Буратіно, Ємеля, Іван-дерень, Женя,дівчинка.

Станція 4.

 «Уважні та сміливі»

- На що вовк в казці ловив рибу?

- Хто перший знайшов рукавичку?

- Скільки гномів зустріла Білосніжка?

- Де знаходиться смерть кощія?

-У моєї матінки було семеро діточок?

- Скількох розбійників обдурив Алі-Баба?

Відповідь: на хвіст, мишка,сім, на кінці голки, у кози, сорок. 

Вчитель. Ось і промайнув час. Ми з вами мандрували казковими станціями. Чи сподобалося вам? Казки впродовж віків були і залишаються чарівними провідниками доброти і милосердя. Крокуючи стежинками улюблених казок,ви зрозуміли,що казки-наші вчителі,які спочатку виховують,а вже потім розважають. Казка-це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки! Нехай вони йдуть світом,нехай живуть серед нас і після нас,хай виховують синів і дочок нашої землі,нашого народу.

1 учень. Існує книг багато на землі

                Вони цікаві,мудрі та повчальні,

                Та кожен з нас,дорослий чи малий,

                Казки читає - дуже вони гарні.

2 учень. Казка-це світ,чарівний та незвичний,

                Казка-це слово,сповнене краси.

                Поринуть у казку - це ж бо так цікаво,

                Це справді свято,радість для душі.

3 учень. У казці звірі свою мову мають,

                 Дерева розмовляють,мов живі,

                 Добро і правда завжди зло долають,

                 Тому і люблять казку діти всі.

4 учень. Мудра казко, казко-чарівнице,

                Ти даруєш ласку,вчиш ростить пшеницю.

                 Поведи нас за собою в світ прекрасний і чудовий,

                 Казко-чарівнице!

Вчитель. Дякую вам за ваші добрі очі та привітливі посмішки. Утворимо коло,візьмемося за руки та посміхнемося одне одному!

1

 

docx
Додано
7 жовтня 2019
Переглядів
2033
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку