Літературне читання, 3 клас. Контрольна робота № 1. Аудіювання (письмово)

Про матеріал

Контрольна робота з літературного читання розроблена для 3 класу з метою перевірки аудіативних умінь учнів. Робота містить текст для прослуховування та 8 тестових завдань (відповідно до орієнтовних вимог згідно наказу МОН України від 19.08.2016 року № 1009).

Перегляд файлу

Літературне читання, 3 клас.

Контрольна робота № 1. Аудіювання (письмово)

 

Олень та його товариш

 

   Захотілося молодому оленю по білому світу побродити, нові місця подивитися.

   – Відмовляти не стану, – сказав йому батько, – але знай: нелегко тобі буде, зазнаєш горя в чужому краю.

     Нічого!.. Я збираюся не один, а з товаришем…

     Розкажи що-небудь про нього.

   – Ми йшли вузенькою стежкою. Дорогу перегородив великий камінь, обійти його було неможливо. Тоді мій товариш уперся плечем і відсунув камінь убік. Ось він який!

   – Твій товариш сильний, – похвалив старий олень.

   – Але все-таки я буду хвилюватися за тебе.

   – Коли ми поверталися додому, на товариша з дерева раптом кинулась рись. Але він не розгубився, струснув рись зі спини і переміг її у відкритому бою!

   – Безперечно, твій товариш відважний та спритний. Але все ж таки я буду хвилюватися за тебе.

   – А ось послухай ще про нього. Гуляли ми, і нам захотілося пити. Але по дорозі до водопою товариш почув запах якогось хижака. «Нам загрожує небезпека!» – шепнув він мені, і ми помчали, як вітер.

   – Твій друг розумний та обережний. Але я буду хвилюватися, поки не побачу тебе, – зітхнув старий олень.

   – А потім ми відпочивали в лісовій гущавині. Бачимо: вовк ганяється за козеням і ось-ось наздожене його. Мій товариш не всидів у кущах. Він кинувся навперейми вовкові і так ударив його рогами, що той з переляку ледь зі шкури не вискочив.

   – Це найкраще, що ти міг сказати про нього, – зрадів старий олень.

   – Твій товариш благородний. Тепер, синку,  я за тебе спокійний.

В. Росін

(231 слово)                             

 

 

  Пропонується 8 тестових завдань, з яких 4 завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне і 4 завдання відкритого типу по 2 бали за кожне.

 

 


Літературне читання 3 клас

Контрольна робота № 1. Аудіювання

В. Росін «Олень та його товариш»

 

Дата _______________________

Прізвище, ім’я ______________________________

 

1. Що хотів молодий олень?

а) побродити білим світом, подивитися нові місця

б) знайти собі друга

в) помандрувати з батьком

 

2. Як товариш довів свою відважність?

а) переміг лося у відкритому бою

б) переміг вовка у відкритому бою

в) переміг рись у відкритому бою

 

3. Коли товариш проявив обережність?

а) коли відпочивали

б) коли почув запах хижака

в) коли йшли стежкою

 

4. Яка риса характеру товариша найбільше заспокоїла батька молодого оленя?

а) відважність

б) благородство

в) обережність

 

5. Встав у речення пропущене слово.

Нелегко тобі буде, зазнаєш ________________ в чужому краї.

 

Літературне читання 3 клас

Контрольна робота № 1. Аудіювання

В. Росін «Олень та його товариш»

 

Дата _______________________

Прізвище, ім’я ______________________________

 

1. Що хотів молодий олень?

а) побродити білим світом, подивитися нові місця

б) знайти собі друга

в) помандрувати з батьком

 

2. Як товариш довів свою відважність?

а) переміг лося у відкритому бою

б) переміг вовка у відкритому бою

в) переміг рись у відкритому бою

 

3. Коли товариш проявив обережність?

а) коли відпочивали

б) коли почув запах хижака

в) коли йшли стежкою

 

4. Яка риса характеру товариша найбільше заспокоїла батька молодого оленя?

а) відважність

б) благородство

в) обережність

 

5. Встав у речення пропущене слово.

Нелегко тобі буде, зазнаєш ________________ в чужому краї.

 

6. Встанови послідовність подій у тексті.

  • Гуляли ми, і нам захотілося пити.
  • Ми йшли вузенькою стежкою.
  • Коли ми поверталися додому, на товариша з дерева раптом кинулась рись.
  • А потім ми відпочивали в лісовій гущавині.

 

7. З’єднай словосполучення та їх значення.

Побродити світом                      Швидко побігти назустріч

 

Струсити зі спини                      Мандрувати, відвідати нові  

                                                     краї

Кинутися навперейми               Скинути на землю

 

8. Підкресли слова, які характеризують товариша.

Сильний, веселий, відважний та спритний, жадібний, розумний та обережний, ледачий, благородний.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Встанови послідовність подій у тексті.

  • Гуляли ми, і нам захотілося пити.
  • Ми йшли вузенькою стежкою.
  • Коли ми поверталися додому, на товариша з дерева раптом кинулась рись.
  • А потім ми відпочивали в лісовій гущавині.

 

7. З’єднай словосполучення та їх значення.

Побродити світом                      Швидко побігти назустріч

 

Струсити зі спини                      Мандрувати, відвідати нові  

                                                     краї

Кинутися навперейми               Скинути на землю

 

8. Підкресли слова, які характеризують товариша.

Сильний, веселий, відважний та спритний, жадібний, розумний та обережний, ледачий, благородний.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.6
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
4.6
Загальна:
4.6
Всього відгуків: 11
Оцінки та відгуки
  1. Кузьмічова Альона Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Строєнко Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Строєнко Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Строєнко Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Строєнко Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Строєнко Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Палійчук Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Морська Олена Павлівна
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  10. Осєннікова Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Луців Оксана Володимирівна
    Дякую, скористалась. Все методично обдумано.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 8 відгуків
docx
Додано
7 жовтня 2018
Переглядів
47912
Оцінка розробки
4.6 (11 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку