10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Літературні диктанти та тести за темою "ЖАН БАТИСТ МОЛЬЄР «МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ»"

Про матеріал

Літературні диктанти та тести за темою "ЖАН БАТИСТ МОЛЬЄР «МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ»"

За матеріалами методичного посібника "Оцінюємо швидко. Літературні диктанти для 9 класу", 2015 р.

Перегляд файлу

КЛАСИЦИЗМ

  1. Класицизм — напрям у європейській літературі та мистецтві ... століття. VІ-ХІХ)
  2. Найбільше класицизм розвинувся... (у Франції у XVI ст.).
  3. Естетичним підґрунтям класицизму є... («По­етика» Аристотеля).
  4. Слово класицизм походить від...  (лат.  — зразковий).
  5. Представники   класицизму   орієнтувалися   на художню творчість... (Давньої Греції і Риму).
  6. У літературі епохи класицизму простежується розподіл на жанри... (високі, середні, низькі).
  7. Образи чітко розподіляються на... (позитивні й негативні).
  8. Основні жанри епохи класицизму.  (Трагедія, ода, епічна поема)
  9. Сюжети для творів діячі епохи класицизму бра­ли з... (античної міфології, історії).
  1.          Драматичні твори підкорялися правилу... (трьох єдностей).
  2.          Яскраві представники літератури класицизму. (Ф. Малерб, П. Корнель, Ж. Расін, Ж. Б. Мольєр, Ф. Ларошфуко, Ж. Лафонтен)
  3. Основні положення класицизму були узагаль­нені... (Н. Буало).

 

ЖАН БАТИСТ МОЛЬЄР «МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ». ДІЇ  І-ІІІ

  1. Чому посварились учителі? (Кожен говорив, що його предмет найкращий.)
  2. Як остаточний варіант учитель філософії зали­шає фразу, написану... (Журденом).
  1. Кравець разом із учнями шив пану Журдену... (костюм).
  1. З пана Журдена сміється служниця... (Ніколь).
  2. Хто хоче одружитися з Люсіль? (Клеонт)
  1. Дорант був винен пану Журдену ... франків. (18 тисяч)
  2. Хто підслухав розмову Доранта і Журдена? (Ні­коль)
  3. Що написав учитель музики для Журдена? (Музику для серенади)
  4. Чому Люсіль і Ніколь пройшли повз Леонта й Ков'єля? (Поряд була тітка Люсіль)
  1.          Хто така Дорімена? (Маркіза)
  2.          На честь Дорімени пан Журден через Доранта влаштовує... (бенкет).
  3.          Кому першому спала думка одурити пана Жур­дена? (Ков'єлю)

 

ЖАН БАТИСТ МОЛЬЄР «МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ». ДІЇ ІV-V

  1. Слово Журден на турецький манер — ... (Джіурдіна).
  2. «Сином турецького султана» був переодягне­ний ... (Клеонт).
  3. Чому Люсіль згодилася виходити заміж за «си­на турецького султана»? (Упізнала Клеонта)
  4. До кого Ков'єль звертається з проханням допо­могти їм із Клеонтом? (До Доранта)
  5. Пана Журдена посвятили в... (мамамуші).
  6. Яку назву має церемонія обману пана Журде­на? (Турецька церемонія)
  7. Який останній подарунок через Доранта зробив пан Журден маркізі Дорімені? (Діамантовий перстень)
  8. Кому належить ці слова: «Я впевнена, що краще співати неможливо. Прекрасний спів». (Дорімені)

9. Чому бенкет був зупинений? (З'явилася пані Журден.)

  1.          Яку священну книгу несли двоє дервішів під час турецької церемонії? (Коран)
  2.          За кого пан Журден віддав заміж Школь? (За Ков'єля-перекладача)
  3.          Кому належать ці слова: «Чи знаєте ви, що син турецького султана завітав до нашого міста?» (Ков'єлю)
  • Літературна гра «Упізнай героя за його реплікою»
  1. «Ми тут для того, щоб виконувати всі ваші ба­жання». (Учитель музики)
  2. «Можна буде взяти ще й морську сурму. Мор­ська сурма дуже мені подобається, вона така милозвучна». (Пан Журден)
  3. «Серйозна людина не повинна зважати ні на які образи». (Учитель філософії)
  4. «Гляньте-но: не кожний придворний має таке розкішне вбрання». (Кравець)
  5. «А чи не пішов би ти краще до школи, щоб там тебе добре відшмагали на старості?» (Пані Журден)
  6. «А той довготелесий фехтувальник? Цілий будинок здригається, коли він гупає ногами... І не зчуєшся, як він усю підлогу нам у залі по­вивертає». (Ніколь)
  7. «Слово честі, пане Журдене, я страх як скучив за вами!» (Граф Дорант)
  8. «То пусте! Я охоче прощаю їй її гнів. Ваше сер­це, мабуть, дуже дороге для неї, і немає нічого дивного в тому, що, володіючи таким скарбом, вона завжди в тривозі». (Маркіза Дорімена)

9. «Добродію, я вирішив обійтися без посередни­ків і дозволяю собі звернутися до вас із прохан­ням... Є одна річ, що про неї я давно вже мрію. Це прохання надто важливе для мене, і через те я звертаюся до вас особисто...» (Клеонт)

 10. «Дозвольте ж мені довести справу до кінця. Отож він прибув сюди просити у вас руки ва­шої донечки...» (Ков'єль)

  • Тести. II. Мольєр. «Міщанин-шляхтич».

1. Справжнє прізвище Мольєра:

а) Мольєр;        

  б) Поклен;    

 в) Кокнар.

2. Мольєр мав хист:

а) комедійного актора; 

б) трагедійного актора;    

 в) комедійного і трагедійного актора.

3. Драматург був творцем:

а) «комедії помилок»; 

 б) комедії масок»;   

 в) «комедії характерів.

4. Помер Мольєр, граючи роль в комедії:

а) «Міщанин-шляхтич»;         

 б) «Хворий, та й годі!»;      

 в) «Витівки Скапена».

5. Поховали драматурга:

а) з великими почестями, з церковним  обрядом;

б) без почестей, з церковним обрядом;

в) без церковного обряду,  за муром  цвинтаря.

6. Ім'я   головного   героя   комедії  «Міщанин-шляхтич»:

а) Журден;           б) Клеонт;      в) Ков'єль.

7. Мрія головного героя:

а) пошити гарне модне вбрання;

б) вигідно видати заміж дочку;

в) стати аристократом.

8. Здобути   прихильність   Дорімени  Журдену допомагає;

а) Клеонт;            б) Дорант;      в) Ков'єль,

9. Дорімена була впевнена, що пода­рунки отримує від:

а) Доранта;        б) Журдена;    в) Клеонта,

10. Клеонт висвячує Журдена в сан:

а) мамамуші;      б) дервіша; в) муфтія.

11. Комедія закінчується:

а) весіллям;         б) розлученням;        в) смертю.

12. Автор прагне викликати у глядача  до Журдена:

а) презирство;     б) насмішку;   в) співчуття.

 

 Тестова перевірка знання комедії Мольєра  "Міщанин-шляхтич".

  1.   У якому році створено п'єсу "Міщанин-шляхтич":

а) 1667; *б) 1670; в) 1674.

  1.   За жанром "Міщанин-шляхтич":

 *а) комедія; б) трагедія; в) драма?

  1.   Музику до твору написав:

 а) Шопен; б) Гріг; *в) Люллі?

  1.   За чиїм замовленням працював Мольєр над п'єсою:

а) Анни Бежар; * б) Людовіка XIV; в) Георга IV?

5. За законами якого літературного напряму створено п'єсу:

а) романтизму; *б) класицизму; в) реалізму?

6. Де відбуваються події п'єси:

*а) в Парижі; б) в Лондоні; в) в Гамбурзі?

7. Хто головний герой твору:

а) Клеон; * б) пан Журден; в) пані Журден?

8. Що вивчав пан Журден:

.  *а) музику, танці, фехтування, філософію;

   б) музику, літературу, танці, філософію;

   в) музику, танці, фехтування, естетику?

9. Кого у творі посвячують у мамамуші:
а) Люсіль; б) Ніколь; * в) пана Журдена?

10. Скільки пар одружується наприкінці п'єси:
а) одна; б) дві; * в) три?

11.  Хто такий пан Журден:

*а) міщанин;  б) дворянин; в) граф?

12. Яка тема розмови хазяїна і його дружини:

*а) смішне становище чоловіка;    б) майбутнє дочки;  в) слуги?

  • Тест на знання тексту комедії

1.  Що пропонує подивитись пан Жур­ден своїм вчителям:

а) панчохи;  б) халат;  в) домашній костюм?

2.Що замовив Журден вчителю му­зики:

а) пісню;     б) нічого;   в)  серенаду?

3. Вчителів яких спеціальностей най­няв собі пан Журден:

а) музики;   б) математики;     в) танців;    г) фехтування;

д) філософії;   є) історії?

4. Пан Журден просить вчителя тан­ців у II дії:

а) навчити танцювати;   б) кланятися маркізі;     в) правильно ходити?

5.   Що стало причиною сварки вчи­телів:

а) гроші;     б) вплив на хазяїна;      в) важливість їхнього ремесла?

6.    З якими розділами науки знайо­мить вчитель філософії пана Журдена:

а) логікою;  б) фізикою; в) етикою;   г) правописом;     д) малюванням?

7.  Пан Журден щедро обдаровує майстрів, бо вони:

а) кажуть йому лестощі;   б) просять в нього гроші;в) величають його.

8.  Через що так рознервувалася Ніколь:

а) костюм хазяїна;  б) прихід гостей;  в) її вигнали з хазяйського дому.  

9.  Що просить Дорант у пана Журдена:

а) харчі;      б) руку дочки;    в) гроші?

10. Що подарував Журден маркізі:

а) діамант;  б) золото;    в) будинок?

11.  Чим чи ким незадоволені Клеонт і його слуга:

а) своїми коханими;    б) справами;       в) відсутністю грошей?

12.   Хто винний у сварці молодих людей:

а) батьки;   б) тітка;    в) людський поговір?

13.   Чому пан Журден відмовляється видати заміж дочку за Клеонта:

а) він не дворянин;      б) у нього немає батьків;      в) він бідний?

14.     Хто задумав маскарад:

а) Клеонт;    б) пані Журден;    в) Ков'єль?

15.    Чим незадоволена Дорімена:

а) тим, що опинилася в чужому будинку;  б) знаками уваги Доранта;

в) плітками?

16. Що роблять в будинку пана Журдена граф і маркіза:

а) призначили зустріч;  б) обідають;    в) сваряться?

17.  Що таке "мамамуші" , на думку Журдена:

а) лайливе слово;  б)  подяка;  в) високе звання?

18. Хто проводить посвячення в "ма­мамуші" пана Журдена:

а) Дорант;  б) вища знать;   в) удавані турки?

19. Чим закінчується вистава з тур­ками:

а) шлюбною угодою;   б) розладом шлюбної угоди;   в) балет

20. Скільки років прослужив в армії Клеонт:   а) 3, б) 6, в) 8.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Комарницька Оксана Михайлівна
    Все сподобалося! Вчитель - молодець!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Слубська Наталія Іванівна
    Вдало підібрані тести!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Суздальцева Тетяна Тихонівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
35518
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку