Літературні ігри для учнів початкової школи
-
«Портрет». Прочитати твір. Скласти схеми та дібрати характеристику героям цього твору.
-
Ім’я героя,
-
Зовнішність,
-
Вчинки,
-
Стосунки з іншими персонажами,
-
Моє ставлення до героя.
-
«Співавтор». Прочитати твір, придумати продовження.
-
Шо могло трапитися з героєм у майбутньому?
-
Який кінець вам подобається найбільше6 той, що придумали ві, чи той, що написав автор? Чому?
-
«Заміни героя». Поміняй героїв твору місцями.
-
Чи змінився сюжет?
-
Хто має вплив на розвиток подій у творі?
-
«Що трапиться?» Відгадай якомога більше подій, які могли б трапитися через названу.
Наприклад. Мисливець стріляв у повітря.
Хлопчик запалив сірник.
-
«Добре-погано». Знайти шось хороше в негативних подіях.
Виліт літака затримався на 2 години.
Учитель дав дуже складну задачу.
Раптом у небі загримів грім.