Літературний диктант
М.Метерлінк "Синій птах"
1. Як ще за життя називали М.Метерлінка? (Бельгійським Шекспіром)
2. Лауреатом якої премії за «різноманіття літературної діяльності, а особливо за драматичні твори, що відзначаються багатством уяви та поетичною фантазією» став М. Метерлінк у 1911 р.? (Нобелівської)
3. М. Метерлінк – творець «театру …» (мовчання)
4. Жанр найвідомішої п’єси М. Метерлінка. (драма - феєрія)
5. Чому Моріс Метерлінк в драмі-феєрії робить головними героями дітей? (Бо вони вміють щиро радіти, найбільш сприятливі до таємниць світу)
6. Який прийом використовує М.Метерлінк у драмі "Синій птах" для розкриття характеру, почуттів Тварин, предметів, Рослин? (Персоніфікацію)
7. З ким зустрічаються діти у Країні Спогадів? (з бабусею, дідусем та померлими братиками і сестричками)
8. Про кого мова: «Вона горбата, кульгава, одноока, спирається на костур, ніс у неї зійшовся з підборіддям. Не важко здогадатися, що це...» (Фея)
9. Синій птах у творі Метерлінка – це … (символ щастя)
10. Який конфлікт постає у творі «Синій птах»? (боротьба сил добра і зла, світла і пітьми, долання героями всього, що стоїть на перешкоді досягнення мети)
11. Чия душа стала ватажком дітей у пошукках Синього птаха? (Душа Світла)
12. Сон-подорож закінчується, герої просинаються набагато мудрішими і щасливішими, бо зрозуміли найголовніше… (за Блакитним птахом не треба далеко ходити. Він у рідному будинку, де живуть батьки і панують любов, добро, мир, злагода)