Літературний квест з зарубіжної літератури для 11 класу

Про матеріал
Квест розрахований на учнів 11 класу для перевірки знань вивчених творів. Тут розміщенні завдання на кмітливість, тренування памяті та ін.
Перегляд файлу

https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=680x1024:format=jpg/path/s4e052c7879aabd3d/image/i4a87d37064cb04ef/version/1479479409/image.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/none/path/s4e052c7879aabd3d/image/i8bad0bcec9a9af13/version/1479479252/image.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературний квест

Хто читає – той перемагає!!!

Запрошення до подорожі.

І знову у мандри запршують книги…

В далекі часи, в дивовижні країни,

Відкриються вам таємниці великі,

Знайдете ви справді безцінні перлини.

 

Нехай не минає вас байка чи казка,

Хай міфи і вірші у душу вам линуть.

Та тільки уважно читайте, будь-ласка,

Тоді лиш почуєте слово нетлінне.

 

І мудрі поради, і жарти дотепні,

Й думки, що летять крізь кордони і мури.

Усе, чим приваблює світ цей безмежний,

Усе, що дарує нам література!

                                                                                               Жанна Клименко

 

 

 

 

 

 

 

 

Хто багато читає, той більше знає.

Завдання №1

1. Підготуйте повідомлення на тему «Олександр Блок — найвизначніший поет срібної доби й віддзеркалення цього часу».

2. Олександр Блок писав, що Незнайома — це «не просто дама в чорній сукні зі страусовим пір'ям на капелюсі. Це — диявольський сплав з багатьох світів, здебільшого синього й лілового. Якби я володів засобами Врубеля, я створив би Демона; але кожен робить те, що йому призначено». Поясніть слова поета.

 

 

Якщо завдання для вас  складне, зверніться до підручника зарубіжна література

Хрестоматія-посібник 11 класу. Опрацюйте матеріал  підручник, ст.132 – 140.

 

 

Будеш книги читати – будеш усе знати.

Завдання №2

 

Ні, не під чужинним небозводом

Вирієм я тішила судьбу –

Я тоді була з своїм народом,

Там, де мій народ, на лихо, був.

 

Прокоментуйте епіграф до поеми. Як він перегукується зі змістом твору? Чи можна стверджувати, що епіграф виражає ідею «Реквієму»?

 

 

Якщо завдання для вас  складне, зверніться до підручника зарубіжна література

Хрестоматія-посібник 11 класу. Опрацюйте матеріал підручника ст. 141 -149

Книга подібна воді – дорогу пробє всюди.

 

Завдання №3

Вкажіть автора та перекладача твору.

 

О долі долі незглибимі

Царі скажені як ножі

Жінки-зірки що не любили

Не вгріють вас на ложі лжі

В пустелі світу нелюдимій…

 

 

Літак нарешті сідає стримавши останній ривок

Тоді небо заповнюється мільйонами ластівок…

 

Молочна путь сяйлива сестро

Білявих ханаанських рік…

 

Якщо завдання для вас  складне, зверніться до підручника зарубіжна література

Хрестоматія-посібник 11 класу,с.104 -112.

 

Відновіть поетичні рядки за римами. Вкажіть автора твору.

------------------------------------------зазоріла

------------------------------------------корівок,

------------------------------------------крита,

------------------------------------------перевита.

 

Якщо завдання для вас  складне, зверніться до підручника зарубіжна література

Хрестоматія-посібник 11 класу ,с.98 – 99.

Одна мудра книга дорожча від найбільшого багатства.

Завдання №4

 

Це австрійський поет, один з найвидатніших митців 20ст. він створив зразки новітньої філософської лірики , що уособлювала «буття духу» в модерністському естетичному вимірі.

Назвіть цього поета та його твори

 

 

Якщо завдання для вас  складне, зверніться до підручника зарубіжна література

Хрестоматія-посібник 11 класу ,с. 113 -119.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що буває, коли хтось не дуже читає.

 

Завдання №5

 

«ГЕНИАЛЬНОЕ ЧТЕНИЕ В СЕРДЦЕ» Ко дню рождения Райнера Марии РИЛЬКЕ (RILKE). Картинки по запросу анна ахматова біографія.

 

 

https://sochinyshka.ru/wp-content/uploads/2019/02/blok.jpg

 

Що буває, коли хтось не дуже читає.

 

Орієнтовні  теми творів

Лист до поета (до Р.Рільке, Ф. Гарсіа Лорка, митців срібної доби – за вибором).

Думки та почуття, викликані поезією   Р. Рільке(або Ф. Гарсіа Лорка, поетами срібної доби).

Сяйво поезії срібної доби.

 

ПАМ’ЯТКА  ДЛЯ НАПИСАННЯ ТВОРУ

 

1. 3 кількох запропонованих тем обирайте  не найлегшу, а ту, яка  цікавить і хвилює.

2. Добре обдумайте тему, визначте, який обсяг матеріалу вона охоплює.

3. Визначте основну думку майбутнього твору, намагайтеся зберегти її під час роботи над твором.

4. Складіть план, чітко та стисло сформулюйте думку кожного пункту. Не забувайте, що назва основної частини в складному плані – це теза, яку потрібно довести.

5. Підберіть  епіграф, який висловлює основну думку твору.

6. Напишіть вступ, який би доречно розпочинав тему. На початку твору висловіть  головну думку, потім обґрунтуйте  її, доповніть  фактами з твору, у разі потреби наведіть  цитати.

7. Стежте  за послідовністю викладу думок.

8. Дотримуйтеся  пропорційності частин твору і стежте  за зв'язком між ними.

9. Висловлюйте  власне ставлення до всього, про що пишете, робіть  власні висновки, узагальнення.

10. Наприкінці твору зробіть загальний висновок, зумовлений змістом роботи.

11. Правильно та грамотно висловлюйте  свою думку.

12. Дотримуйтеся вимог до зовнішнього оформлення (план пишіть перед текстом твору, залишайте  поля, дотримуйтеся абзаців).

Умови квесту

Ви погодилися стати учасниками квесту “ Творчість  зарубіжних письменників”. Я приготувала питання й завдання, які вам доведеться виконати, показуючи своє уміння.

За виконання кожного завдання гравці будуть отримувати обумовлену кількість балів. Переможцями квесту стануть гравці, які набрали найбільшу кількість балів, а також потрібно відшукати слово-ключ.

 

Завдання ви будете знаходити у самих несподіваних місцях.

Свої відповіді ви можете надсилати на вайбер  до 20.00

 

 

Квест ви можете пройти за один день, або до наступного вівторка.

Результати будуть оголошені на уроці в середу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛІВ ДЛЯ УЧАСНИКІВ КВЕСТУ

 

 

Поля письменник-агроном

 Засіяв буквами-зерном.

 Отож, читачу, поспішай

Зібрати мудрий урожай.

 

 

Щоб знань набиратися,

До неї треба частіше звертатися!

Допоможе нове дізнатися,

З нею можна ким завгодно стати!

 

 

Дуже я потрібна всім –

 І дорослим, і малим.

 Всіх я розуму учу,

 А сама завжди мовчу.

 

 

Відкрити свої таємниці

Будь готова.

Але ти від неї

Не почуєш і слова.

docx
До підручника
Світова література (академічний, профільний рівень) 11 клас (Звиняцковський В.Я.)
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку