Мета: : удосконалити набуті навички, систематизувати знання за періодами творчості Шевченка, глибину знань текстів. Збагачувати словниковий запас поетовими творами різних періодів, поширювати світогляд. Викликати інтерес до творів, виховувати повагу до поета. Стислий опис гри. Літературна гра проводиться в форматі телевізійних ігор “Найрозумніший” та “Своя гра” У шоу-грі беруть участь учні дев'ятого класу (всього 12 учнів)
Гіпербола. Художні особливості, тематика творів Кобзаря. Прочитайте рядки з послання“До Основяненка”Чайка скиглить літаючи,Мов за дітьми плаче;Сонце гріє, вітер вієНа степу козачім. У цьому уривку не є наявним такий художній засіб: порівняння, епітет, гіпербола, персоніфікація. А ти, батьку... Співай про Січ, про могили100
За три хвилини написати, які події в житті Шевченка відбулися у вказані роки.1814р. – народився в с. Моринцях1831р. – приїхав до Петербурга1838р. – викуплений з кріпацтва1840р. – виходить «Кобзар»1845р. – пише «Заповіт»1847р. – заарештований1857р. – закінчується період заслання1860р. – присвоюється звання академіка1861р. – помер у Петербурзі