Дидактична гра "Карти в руки"
Мета: автоматизація звуку Ж. Розвивати терпіння, вміння чекати, концентрацію уваги, швидкість реакції, вміння вигравати і програвати, емоційно-вольову сферу.
Ігрова мета: першим закрити своє ігрове поле.
Кількість карток: 36 карток із зображенням 2-х предметів на картці, 2 кола із стрілочками, 4 ігрових поля.
Кількість гравців 2-4
Хід гри: Кожен гравець отримує своє ігрове поле. Кола зі стрілками розташовуються посередині, картки навколо кіл картинками догори. Ведучий або діти одночасно крутять стрілки на колах та називають, що вони
показують після чого починають шукати картку із одночасним зображенням
цих предметів, той хто знайшов першим забирає її собі. Виграє той, хто
першим закриє своє ігрове поле. Можна змінювати рівень - наприклад, використовувати тільки одну стрілку, таким чином даючи можливість дітям
знайти ВСІ картки з предметом, на який вказує стрілка.
Автор: Дарина Гузема
Карти в руки
Мета: автоматизація звуку Ж. Розвивати терпіння, вміння чекати, концентрацію уваги, швидкість реакції, вміння вигравати і програвати, емоційно-вольову сферу.
Ігрова мета: першим закрити своє ігрове поле.
Кількість карток: 36 карток із зображенням 2-х предметів на картці, 2 кола із стрілочками, 4 ігрових поля.
Кількість гравців 2-4
Хід гри: Кожен гравець отримує своє ігрове поле. Кола зі стрілками розташовуються посередині, картки навколо кіл картинками догори. Ведучий або діти одночасно крутять стрілки на колах та називають, що вони показують після чого починають шукати картку із одночасним зображенням цих предметів, той хто знайшов першим забирає її собі. Виграє той, хто першим закриє своє ігрове поле. Можна змінювати рівень - наприклад, використовувати тільки одну стрілку, таким чином даючи можливість дітям знайти ВСІ картки з предметом, на який вказує стрілка.
Автор: Дарина Гузема