Логопедичне індивідуальне заняття з розвитку мовлення за темою «Узгодження слів у реченні. Лексична тема «Осінь» з учнем зі зниженим слухом»

Про матеріал
Мета: формувати вміння правильно узгоджувати слова в реченні, розвивати фонематичне сприйняття, мовленнєве дихання, чіткість мовлення, поширювати словниковий запас з теми «Осінь». Виховувати дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Логопедичне індивідуальне заняття з розвитку мовлення за темою «Узгодження слів у реченні. Лексична тема «Осінь» з учнем зі зниженим слухом»

Тема : Узгодження слів у реченні. Лексична тема «Осінь»

Мета: формувати вміння правильно узгоджувати слова в реченні, розвивати фонематичне сприйняття, мовленнєве дихання, чіткість мовлення, поширювати словниковий запас з теми «Осінь». Виховувати дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: предметні, сюжетні малюнки, шкільне приладдя, гра «Чий звук», м’ячик масажний, комп’ютер, логопедичні таблиці. 

                               Хід заняття

І. Підготовча частина.

- Сьогодні ми продовжимо вчитися правильно складати речення. В цьому нам допоможе пора року. Відгадай загадку і ти дізнаєшся, яка це пора року.

В жовте лист пофарбувала,

Урожай з полів зібрала.

Золотила вербам коси

Чарівна цариця - …(осінь)

ІІ. Основна частина.

  1.Дихалі вправи.

    «Лист опадає». Здмухати з долоньки паперові листочки .

    «Краплинка». За допомогою соломинки для коктейлю здмухати паперові краплинки з хмаринки.

  2. Голосові вправи.

«Вовча сімейка». Логопедичні таблиці. Провести пальчиком по лінії, відтворюючи виття дорослого вовка та вовченяти.

 3. «Розсипане речення». За сюжетним малюнком скласти з даних слів речення.

  4.»Фразовий конструктор». Презентація.

З предметних картинок та картинок, що позначають дію предмета(голка –шити, гроші - купити, кран – мити, і т.д.) скласти речення, правильно узгоджуючи слова. Записати їх у зошит.

  5. Фізхвилинка. Проводиться з масажним  м’ячиком.

              Цей маленький їжачок покотився у лісок.            

              Він котився і котився, в праву ручку закотився.            

             Він котився і котився ,в ліву ручку закотився.            

               Я його в руках катаю свої пальці розвиваю.

             Будуть пальчики сильніші, а голівка – розумніша.

  6. Фонематичне сприйняття. Прослухати звуки , підібрати до них малюнки. Звуки: шум дощу, шелест опалого листя, курликання журавлів і т.д.

ІІІ. Заключна частина.

Про що ми говорили на занятті? Що тобі найбільше сподобалось?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
22 жовтня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку