ЛОГОПЕДИЧНЕ ЗАНЯТТЯ "КАЗКОВА МАЙСТЕРНЯ"

Про матеріал
Логопедичне заняття на тему :"Казкова майстерня" містить в собі багато різних ігор ,які допомагають дітям формувати вміння аналізувати ,робити узагальнення,вчитися імпровізувати,розвивати мовленнєве дихання та розвивати свій словниковий запас.А також поглибити знання дітей про казку та виховувати любов до неї.
Перегляд файлу

Тема:  Казкова майстерня

Мета : Поглибити знання дітей про казку через практичні дії; закріпити вже набуті знання; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити  висновки з почутого та побаченого; спонукати дітей бути чуйними, уважними; виховувати бажання бути справжнім другом; виховати чуття гідності.

 

Хід заняття

 

 Діти йдуть до «Кімнати казок» у пошуках казки.

 

Логопед:  Діти, здається, що не тільки ми з вами шукаємо казку. Подивіться, скільки гостей разом з нами бажають знайти казку.

Ми візьмемося за руки,

Веселіше стане нам,

 Бо у групі всі ми друзі,

Усмішки даруємо Вам.

( Діти дарують усмішки гостям)

 

Логопед:  А зараз, треба разом привітатись!

 

Музичний керівник:  «Треба всім нам привітатись !»

 

Логопед : Ой, діти здається, я бачу якісь сліди? Давайте разом підемо по них, може вони приведуть нас до казки ? (сліди звірят)

 (Діти  сідають на килимок)

 

Логопед:      Під  горбочком над водою

 Хатка, вкрита лебедою.

 Стіни вбрані в рушники,

 На стрічках висять казки.

 Три бабусі у хатинці

 Цілий день печуть гостинці.

 Надзвичайні бабці ці

 Смажать казку в казанці.

 Як приходить темна ніч,

 Ставлять казочку у піч

 Свіжоспечені казки

 Бабці ріжуть на шматки.

 Перед сном малі дитинці

 Теплі роздають гостинці.

 

Збагнули тепер, де беруться казки? Казкові феї печуть їх для нас із вами. Але відкрию один секрет: казковий дух давно вже вилетів із чарівної пекарні і розлетівся по всьому світу. Тепер казка може з’явитися скрізь. Відчуваєте, що і в нашій кімнаті запахло казкою?

 

Дитина:        Я бачила по вулиці

Тут казочка ходила

Чи сумно стало в  книжечці їй,

Чи просто загубилась.

І ось вона прийшла до нас

Сьогодні на світаночку.

Давайте разом зазирнемо

Швиденько в тую казочку.

 

Драматизація казки «Зайчикова хатка»

(Уривки)

 

Логопед: У казці Півник вигнав Лисичку з хатки, а в ці казці чомусь не зумів. Давайте ми йому допоможемо. Тільки як? Спробуємо лагідно попросити Лисичку залишити Зайчикову хатинку.

 

Гра «Попроси лагідно»

 

Логопед:  Подивіться, як подобрішала Лисичка, залишила Зайчикову  хатинку. А Зайчик як зрадів, повеселішав!

 

Музичний керівник : Затанцював із Лисичкою. А давайте і ми разом із Зайчиком повеселимося.

 

Музична гра: «Якщо весело живеться, зроби так…»

 

Логопед:  Діти, а якби ви змогли перетворитися на казкових героїв ,то ким би ви себе уявили? Тільки ви мені не кажіть, а покажіть.

(Діти жестами мімікою руками відтворюють образи улюблених персонажів казок)

 

Ну що ж, любі мої казкові персонажі, я запрошую вас на чарівну галявину. Сідайте, будь ласка , і розкажіть про себе.

 

Дидактична гра: « Хто найкраще вихвалятиметься»

(Логопед пропонує дітям похвалити себе від імені казкових героїв)

 

Логопед : Поглянте, діти: за полями, за галявинами сонечко ховається, а у нас казка з’являється.

( Із-за  ширми з’являється Казка, наближається до дерева, на гілках якого висять  різні «Казочки» ).

 

Казка : Добрий  день, любі діти!  Давайте познайомимося.  Я казка, прийшла розповісти вам казочку. Живу я в густому лісі, у малій хатинці ,під високою сосною. Цілісінький день ходжу лісами, полями та луками  і збираю у  великий кошик казки. Потім обираю з поміж них найцікавіші, приношу їх дітям у дитячий садок. Казку можна знайти де завгодно:  і на дереві, і під кущем, і на городі, і у річці. Тоді вона опиниться у моєму чарівному кошику. А тепер відгадайте, які я принесла вам казочки?

(Казка читає загадки, діти дістають із кошика іграшку або картинку із зображенням відгадки, персонажа казки)

 

  • Дід і баба його били, били і не розбили.

      Хто пробіг та й зачепив, бабі шкоди наробив?

      ( Мишка з казки «Курочка ряба»)

  • Він ні Вовка не боїться,

      Ні  ведмедя, ні лисиці.

      Солом’яний нього бік,

      Усіх приклеїти він зміг .

      (Солом’яний   бичок)

  • Дід на славу працював,

      І садив ,і поливав ,

      Виросла вона на диво,

      Що і вирубати неможливо

      ( Ріпка)

     

Казка : Добре, діти, ви знаєте казочки !

 А чи відгадайте ви, з якої казки ось цей герой ?

(Казка зриває з дерева картинку із зображенням поросяти)

 

-Як називається ця казка?

-Скільки  поросят там жило?

-А хто був лютим ворогом поросят?

  з чого поросята будували свої будиночки?

 

Проводиться дослід

 

Логопед: Діти,  а ви б хотіли перевірити, чи справді будиночки поросят були неміцними?

Покладіть на долоньку соломинку.

Подмухайте на неї. Що сталося з соломинкою ? А вам легко було на неї дмухати?

А тепер покладіть собі на долоньку гілочку .

Подмухайте на неї .

Чи сильно ви на неї дмухали ?

А тепер покладіть на долоньку камінець , подмухайте .

   Чому він не падає? ( Важкий , міцний)

Тож давайте зробимо висновок: який із будиночків найміцніший!?!

 

Казка: А ось під деревцем я знайшла ще одну казочку. А називається вона «Зайчик і Горобинка»

 

Ляльковий театр

( казка за В.О.Сухомлинського « Зайчик і Горобинка» )

Запитання за змістом казки:

  • Чому Зайчик прийшов до Горобинки?
  • Чи зміг би Зайчик самотужки дістати ягоди?
  • Що зробив Вітер?
  • Чи робите ви добрі вчинки, і які саме ?
  • Чи вам сподобалася казочка?

 

Логопед:  Ще одну казочку вітерець відніс до мене у кабінет, ви її знайдете там.

Дякую тобі , Казко!  Допобачення !

 

 

 

docx
Додано
18 червня 2021
Переглядів
1839
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку