логопедичне заняття з розвитку мовлення

Про матеріал
Логопедичне заняття корекція розвитку мовлення, удосконалювати вміння самостійно складати речення.
Перегляд файлу

 

 

 Конспект

логопедичного заняття

«Робота з парними картинками»

 

 

 

Логопед: Годованець Н.Ю.

 

 

Тема: Робота з парними картинками

Мета: удосконалювати вміння самостійно складати  речення з іменника та дієслова, або прикметника правильно узгоджуючи їх; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять,  фонематичний слух артикуляційний апарат, дрібну та загальну моторику;  активізувати словниковий запас учня;  узагальнювати і розширювати уявлення про осінні явища та зміни в природі, про тварин та птахів; удосконалювати вміння висловлювати свої бажання.

 Обладнання та матеріали: предметні та сюжетні картинки, мовленнєвий матеріал у вигляді віршів, загадок, кубик з артикуляційними вправами, мильні бульбашки, дзеркало, гумовий м’ячик масажний.

Хід заняття

1. Організаційний момент:

Привітання:

Ми сьогодні привітаємось

  •              Добрий день!

І весело посміхаємось

  •              Добрий день!

Будемо розпочинати

З радістю працювати!

 

Психологічна підготовка:

Зараз тобі потрібно відгадати загадку, про кого саме сьогодні ми будемо говорити.

Сумно у гаях блукає,

Жовті шати одягає.

Золотисту стелить постіль –

Жде сестрицю білу в гості.

                                  (Осінь)

Так, все вірно, це осінь. А яка вона? Які ознаки осені ти знаєш? Які зміни ти помітив в природі?

 

2. Основна частина:

Для того щоб ми могли правильно та гарно говорити, що потрібно виконувати? (артикуляційні вправи)

Так, правильно, це артикуляційні вправи.

Дуже важко розпочати

Звуки правильно вимовляти.

Тож роботу нелегку

Ми пропонуємо язичку.

Дидактична вправа «Чарівний кубик» (учень кидає кубик, і виконує ту вправу, яка випала).

Також дуже важливим є розвиток мовного дихання. Давай собі уявимо, що ти осінній вітерець і любиш надувати  веселі бульбашки, які летять далеко-далеко. Але обов’язково потрібно вдих робити носом, а видих ротом, і стежити, щоб щоки не надувалися.

Вправа «Веселі бульбашки» (учень надуває мильні бульбашки) – розвиток плавного вдиху та видиху.

Так, ми вже гарно підготувалися до роботи. Тепер будемо працювати, і словосполучення складати.

Вправа «Парні картинки»  (учень підбирає пари до картинок та складає словосполучення). Подув сильно вітерець і порозсипав листочки. Нам потрібно підібрати їх за кольором і скласти речення.

Молодець, ти добре впорався із завданням.

Вправа «Хто заховався?» (учень уважно розглядає предметні картинки і відгадує, якої не стало). Уважно роздивися малюнки, назви їх , запам’ятай, а тепер спробуй відгадати,хто ж у нас «заховався»?.

Фізкультхвилинка:

Ми листочки осінні,

На гілках сидимо. (тримати листочки біля грудей)

Дмухнув вітер - полетіли, (подути на листочки, вдих носом, плавний видих ротом )

Ми летіли, ми летіли (помахати листочками)

І на землю тихо сіли. (опустити їх на стіл)

Вітер знову набіг (подути на листочки, вдих носом, плавний видих ротом)

І листочки всі підняв. (помахати листочками)

Закружляли, полетіли

І на землю тихо сіли. (опустити їх на стіл)

 

Вправа  «Склади речення» (учень за сюжетними малюнками складає речення).  Нам потрібно виконати дуже цікаве завдання. На малюнках зображені різні ситуації  і тобі потрібно скласти речення, які відповідають малюнку.

 

Вправа «Знайди слово»  (розвиток дрібної моторики, логічного мислення, уваги фонематичного слуху). Подивись уважно, ось у нас є «Зачарована»  карта  на якій заховані різні літери, а ще ми маємо помічника «Чарівного» м’ячика, він допоможе нам їх знайти. Ми по дорозі будемо зустрічати різні перешкоди, щоб їх подолати потрібно буде  відгадати загадки. З перших букв відгадок ми складемо слово.

 

 

Загадки:

 

На голові його корона з гілля,
Копитця топчуть буйне зілля.
На спинці плямки білі, наче день,
Звірятко звати це …
(Олень)

 

 

Спинкою зеленовата,

Животиком жовтувата,

Чорненька шапочка

І смужка шарфичка.

(Синичка)

 

Розпустив бундючний птах

Зозулясте пір’я,

Та Івась здолає страх –

Вийде на подвір’я!

(Індик)

 

Він говорить гонорово:

– Я не бик і не корова!

Ті на лобі роги носять,

А у мене ріг на носі!

(Носоріг)

 

Сторожем не служить,

А всіх рано будить.

( півень)

 

 

 

3. Підсумок заняття:

Ти молодець, впорався із завданнями.

 Що тобі запам’яталося найбільше?

 

 

 

 


Красивые картинки мяч (49 фото) • Развлекательные картинкиДетский рисунок машинка (29 фото) » Папик.Про - Все рисунки в одном местеКартинки кубики (33 фото)                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
29 березня 2022
Переглядів
2401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку