Логопедичне заняття "ЗООПАРК"

Про матеріал
Мета: вдосконалювати фонематичний слух, розвивати артикуляційну, дрібну та загальну моторику, мімічну мускулатуру обличчя, зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, уяву. Активізувати і розширити словниковий запас. Виховувати інтерес до живої природи. Матеріал: картинки: слона, лева, бегемота, зебри, сови, хом'яка, півника, кішки.
Перегляд файлу

C:\Users\Vita\Desktop\Картинки для конспектов\Слова дії\zoopark-bianki-600x400.jpg

План-конспект логопедичного заняття

Тема: «Зоопарк»

 

Мета: вдосконалювати фонематичний слух, розвивати артикуляційну, дрібну та загальну моторику, мімічну мускулатуру обличчя, зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, уяву. Активізувати і розширити словниковий запас. Виховувати інтерес до живої природи.

Матеріал: картинки: слона, лева, бегемота, зебри, сови, хом'яка, півника, кішки.

Хід заняття

Привітання

Доброго ранку, доброго дня!

Все навкруги добрим буде щодня

Дорослі і діти, звірята і квіти

І ми раді зустрічі з вами щодня!

Давайте уявимо, що ми йдемо в зоопарк. Ми йдемо по дорозі і....

Гра ''Що ми чуємо''(голосові вправи)

(обов'язково для дітей 1 і 2 груп звуконаслідування звуків)

Як співають птахи: "і-і-і-і'';

Вітер дме: ''в-в-в-в'';

Дзюрчить вода: "с-с-с-с'';

Пролітає комарик: "з-з-з-з'';

Жук дзижчить: "ж-ж-ж''.

C:\Users\Vita\Desktop\Картинки для конспектов\Картинки для Артикул.впр\image.jpgОсь ми і прийшли в зоопарк.

Подивись. Це слон(показати картинку).

Артикуляційна вправа ''Трубочка''

Ніби слон, я так роблю

Губи хоботом тягну.

Всім подобається слон - в зоопарку чемпіон:"у-у-у''

(витягнути губи вперед і утримувати їх  так 3-5сек.)

А ось лев(картинка) - цар звірів.

C:\Users\Vita\Desktop\Картинки для конспектов\Дихання\Без названия.pngУсі бояться царя звірів лева,

І Снігова боїться королева

(сильно висунути язик вперед, напружити корінь язика і подихати).

Йдемо далі. Круг нас ростуть різні дерева, кущі, зеленіє травичка.

Фізхвилинка

Ніжечки крокують,

Діточки рахують:

Раз-два, раз- два біля стежечки трава.

Далі крокуємо, весело рахуємо!

Раз - береза, 2 - ялинка

3 - красуня - горобинка

А 4 - красень - дуб.

Зупинилися ми тут.

C:\Users\Vita\Desktop\Картинки для конспектов\Картинки для Артикул.впр\f475202a234e0a723ba21c70b7df7c1e.jpgОсь поглянь - бегемот

Бегемот, бегемот,

Завеликий в нього рот

Так роззявив свого рота,

Що не вийде він з болота.

Артикуляційна вправи :

1 вправа ''Бегемот''

(сильно розкрити рот і закрити)

А це що за маленька смугаста конячка? Це зебра.

Гучно фиркає конячка,

Свої ніздрі роздува

C:\Users\Vita\Desktop\Картинки для конспектов\Картинки для Артикул.впр\losh1.jpgВже набігалась, зморилась,

Хай тепер відпочива.

2 вправа ''Конячка''

(поклацати язиком).

Ой! Хто це сидить на дереві і крутить головою на всі боки?

Це сова.

     В зоопарку звірі сплять

C:\Users\Vita\Desktop\Картинки для конспектов\Картинки для Артикул.впр\sova_762_300_300.jpg     В хатках за дверима

     Тільки Совонька в ночі

     Блимає очима.

Вправа для очей.

C:\Users\Vita\Desktop\Картинки для конспектов\Картинки для Артикул.впр\1279487_42590-700x500.jpg(заплющити та розплющити очі кілька разів).

А цю тваринку ми зможемо і самі показати.

Дихальна та артикуляційна вправа ''Хом'ячок''

(поперемінно надувати щоки)

Це який дивак знадвору

Носить здобич у комору.

Не на спині у мішку,

А сховавши за щоку.

А тепер пограємо та й узнаємо, хто запам'ятав тварин у зоопарку.

Гра ''Хто зайвий''(Покласти 3 картинки тварин із зоопарку і одну домашню тварину або птаха)

Молодець! Сподобалось тобі в зоопарку? Підемо ще туди?

 

 

 

 

Консультація

C:\Users\Vita\Desktop\Картинки для конспектов\Консультації, картинки\logoritmika.jpgЛогоритміка , як засіб корекції порушень мовлення у дітей.

Логоритміка - це особлива методика, яка спрямована на вирішення цілого комплексу проблем, зв'язаних з мовними, координаційними й слуховими навичками дитини.

Логоритміка для дітей - це ігровий  метод роботи з дітьми, в якому використовуються музичні, рухові й словесні методи.

Логоритміка розвиває моторику (загальну і дрібну, координацію рухів), мовне дихання, нормалізує м'язовий тонус. Заняття логоритмікою тренують пам'ять, увагу, слухове сприйняття, формують правильні рухові навички.

Всі вправи будуються на наслідуванні - дорослий показує - дитина повторює. Вправи включають в себе різні рухи, слова, пісні, звуки.

Ходьба - це обов'язкова вправа на кожному занятті. Ритмічні рухи з промовлянням слів допомагають виправити аномалії мовного розвитку, вчать дітей орієнтуватися в просторі, розвивають осанку.

Логоритмічні вправи тренують і укріплюють діафрагмальне дихання - тривалість вдиху і видиху.

Завдання на розвиток голосу - вимовляння голосних і приголосних звуків на видиху. Так у дітей розвивається сила і виразність голосу.

Танцювальні елементи в завданнях розвивають моторику, почуття ритму. Різні мовні завдання можуть бути в супроводі музики.

Ціль і завдання логоритміки з'єднують у собі роботу по корекції мовних порушень, рухової моторики і психологічні методи розвитку.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку