Логопедичний захід «ВЕСЕЛІ РОЗВАГИ»
для учнів 3 – 4 х класів
Обладнання: слова із зайвими літерами, малюнки із дзеркально відображеними буквами, різнокольорові геометричні фігури, 2 комплекти великих карток з буквами, картинки-символи, кросворди, тематичні картки «Птахи», «Тварини».
Для виконання завдань можна створити дві команди по 3 учнів. Щоб задіяти більшу кількість учнів на кожні 2 завдання можна створювати нові команди.
Хід заняття
Логопед. Доброго дня, любі діти! Сьогодні ми з вами відправимося у новорічну подорож.
Так! Снігопад!
А ось у нас буквений снігопад. Намело багато зайвих літер О.
Завдання 1. «Снігопад» Вам потрібно прочитати речення закреслюючи в словах зайві літери.
О С О Т О У О К О А О В О Д О В О Е О Р О І О Н О О В О И О Й О Р О І О К О (Стука в двері Новий Рік)
О В О Е О С О Е О Л О І О К О А О Н О І О К О У О Л О И О
(Веселі канікули)
Завдання 2. «Склади букву»
Логопед. А тепер подумки складіть навпіл подані малюнки. Які букви ви
отримали?
( Р Ь Б Я Л К А И)
Завдання 3. «Кольорова доріжка»
Логопед. Я буду вам читати слова, а ви маєте викласти геометричну фігуру того кольору, назва якого починається на ту ж літеру, що і слово.
Наприклад: човен – перша літера Ч – фігурка червоного кольору.
Каштан - перша літера К – фігурка коричневого кольору.
У нас фігурки трьох кольорів: С – синій, З – зелений, Ж – жовтий.
а) Сонце, зебра, жирафа, зуби, сірник, жабеня, сосна, замок, жолудь, земля, сова.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б) А тепер навпаки. Я показую кольорову фігурку, а ви називаєте слово на ту літеру, на яку починається назва кольору.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 4. «Скласти слово»
Викликають 8 учасників, яких ділять на 2 команди по 4 чоловіки. Кожному дають дві картки з буквами. Логопед загадує слово. Учні мають його відгадати і помінятися місцями так, щоб утворилося це слово. Всього 2 комплекти по 8 букв. Всі слова з 4-х букв. Завдання виконується на швидкість.
А |
|
О |
|
И |
|
І |
|
М |
|
Т |
|
С |
|
Л |
С Т І Л
Завдання 5. «Веселі слова»
Викликаються 2 учасники. Логопед називає слова. Учасники, почувши слово вжите в однині, мають підняти руки вгору і замкнути їх у кільце.(Буква О). Почувши слово, вжите у множині, потрібно поставити одну руку в бік, а другу підняти над головою. Утворити букву Б. Завдання на правильність і чіткість виконання. Спочатку слова називають повільно, а потім швидше. Дуже весело!!!
( О - один ) ( Б – багато)
Завдання 6. «Дивовижний ланцюжок»
До поданих слів потрібно дібрати спільнокореневі слова. (!!! Командам дають однакові слова. Замість слова викладаємо сніговика, ялинку чи щось інше. Переможе той, у кого буде найдовший ланцюжок.)
Вітер - ( вітерець, вітряний, вітряк, вітрисько…)
Зима – (зимонька, зимовий, зимувати, зимно…зимівля)
Мороз – ( морозець, морозяний, морозити, морозильний, морозиво, Морозко…)
Сніг – (сніжок, сніжити, сніжинка, снігурка, сніговик, сніжний..)
Завдання 7. «Буквоград»
Із букв слова «Новорічний» скласти якомога більше слів.
(Перемагає той, у кого найбільше слів і той, у кого складене найдовше слово.)
(Ніч, рів, вічний, нічний, нори, чорний, чин, чий, воно, нові, вірний, ворони, новий, нічий…)
Завдання 8. «Чарівні сходинки».
Допоможіть Діду Морозу дістатися мішка з подарунками.
|
|
7.
|
|
|
||||
|
|
|
||||||
|
5. |
|
6.
|
|||||
|
|
|
||||||
|
3. |
|
4. |
|
||||
|
|
|||||||
1. |
|
2. |
|
|||||
Завдання 8 «Детектив»
Знайдіть в клітинках назви птахів.
|
|
|
|
||||||
|
Ш |
І |
С |
М |
Б |
У |
З |
Ч |
|
У |
В |
О |
Р |
О |
Н |
А |
Г |
||
Л |
Е |
Л |
Е |
К |
А |
Д |
О |
||
І |
С |
О |
В |
А |
Ж |
І |
Р |
||
|
К |
А |
В |
Я |
С |
Т |
Р |
О |
|
У |
Р |
Е |
Г |
О |
Л |
У |
Б |
||
Ч |
С |
И |
Н |
И |
Ц |
Я |
Е |
||
И |
Д |
Я |
Т |
Е |
П |
Ф |
Ц |
||
Ж |
Щ |
И |
Г |
Л |
И |
К |
Ь |
||
|
|
|
|
(По вертикалі: Шуліка, чиж, соловей, горобець. По горизонталі: ворона, лелека, сова, яструб, голуб, синиця, дятел, щиглик.)
Завдання 9. «Шифрувальник»
Скласти речення за порядковим номером букв в слові
(Щасливого Нового Року!)
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки Щоб отримати, додайте розробку
Додати розробку |