Любов до свого народу. Віра і Божа допомога – запорука перемог

Про матеріал
Пояснити дітям суть поняття патріотизму як вияву любові та пошани до своєї Вітчизни; розповісти про вияви любові до свого народу на прикладі біблійної історії про Давида та Голіята; усвідомити різницю між поняттями «громадянин» та «патріот»; виховувати почуття патріотизму та готовність служити своєму народові.
Перегляд файлу

Тема: Любов до свого народу. Віра і Божа допомога – запорука перемог

 

Мета: пояснити дітям суть поняття патріотизму як вияву любові та пошани до своєї Вітчизни; розповісти про вияви любові до свого народу на прикладі біблійної історії про Давида та Голіята; усвідомити різницю між поняттями «громадянин» та «патріот»; виховувати почуття патріотизму та готовність служити своєму народові.

 

Обладнання: основа для порівняльної таблиці, картки з висловлюваннями, картки для гри «Так/Ні».

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

Привітання, перевірка готовності до уроку.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Проблемне запитання: «Хто такий патріот? Чи обов’язково здійснити героїчний вчинок, щоб стати патріотом?». Підведення до теми уроку.

 

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. .    Розповідь вчителя. Історія про Давида та Голіята.
  1.        Метод «Незакінчене речення».

Яким словом, на вашу думку, закінчується цей уривок вірша Василя Симоненка?

 

Можна все на світі вибирати, сину,

Вибрати не можна тільки ________.

 

Чому не можна вибирати Батьківщину?

  1.        Робота з висловлюваннями.

Поясни, як ти розумієш подані висловлювання.

«Люблять Батьківщину не за те, що вона велика, а за те, що вона своя» (Сенека).

«Не питай, що твоя країна може зробити для тебе, а запитай, що ти можеш зробити для своєї країни» (Джон Кеннеді).

  1.        Словникова робота.

Патріотизм – любов до Батьківщини, відданість своєму народові, готовність заради нього на жертви та подвиги, усвідомлення своїх обов’язків перед своїм народом.

 

V. Завдання на засвоєння нового матеріалу.

 

5.1. Заповни таблицю відповідними визначеннями. Як ти розумієш різницю між поняттями «громадянин» та «патріот»?

  • Особа, що любить і шанує свою Вітчизну, рідний народ, землю, розбудовує її та готова заради неї на подвиг.
  • Особа, що належить до населення певної країни, користується правами та виконує обов’язки, встановлені законами своєї держави.

 

Громадянин

Патріот

 

 

 

5.2. «Мозковий штурм».

А ким був Давид – громадянином чи патріотом? Обґрунтуй свою думку. Які дії та слова Давида свідчать про його патріотизм?

 

5.3. Гра «Так/Ні».

 Уважно прочитай запропоновані вчителем варіанти та подумай, котрі з

цих дій будуть виявами патріотизму («Так»), а котрі – виявом його відсутності («Ні»).

  • Захищати свою Батьківщину.
  • Зневажати національні символи.
  • Допомагати іншим українцям.
  • Працювати на благо своєї держави.
  • Не розмовляти рідною мовою у повсякденному житті.
  • Вивчати народні традиції.
  • Байдуже ставитися до української природи, нищити її.
  • Гордитися тим, що ти – українець/українка.
  • У розмові з іншими говорити образливі слова про свою мову та державу.
  • Зневажливо відгукуватися про керівників держави.
  • Любити свою мову, культуру та традиції.
  • Берегти природу свого краю.

 

VI. Підсумок уроку.

 Метод «Мікрофон».

 Що вчить нас історія про Давида та Голіята? Який приклад нам подає юнак Давид?

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, Розробки уроків
Додано
23 березня 2020
Переглядів
1177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку