2 клас. Урок 12. Люди і машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки.
Мета: сформувати поняття «інтелект», «штучний інтелект», познайомити з пристроями введення та виведення інформації на основі робототехніки; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією,; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
Обладнання та наочність: комп’ютери, під’єднані до мережі інтернет.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
На минулому уроці ми з вами обговорювали, що багато сучасних пристроїв облаштовані вбудованими комп’ютерами. Вони збирають інформацію і реагують відповідно до неї. Які це пристрої, згадайте?
Розгадайте ребус: (робот)
Як вам здається, робот має комп’ютер?
Так, і дуже потужний.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
На сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про роботів щось нове і цікаве, а саме, як можна спілкуватися з роботом, чи можна його чомусь навчити. А ще ми познайомимось з одним з роботів!
ІV. Вивчення нового матеріалу
Демонстрація відеоряду: Робот
Обговорення відео за наступними ключовими питаннями:
V. Фізкультхвилинка
Ми з вами дізналися, що роботи «навчаються» у людини, а давайте ми спробуємо повчитися рухам у робота. Ще й відпочинемо від сидіння:
Перегляд відео, повторювання рухів.
VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Намалюйте у графічному редакторі Paint робота, якого б ви створили. Не забудьте намалювати йому камери, мікрофони, динаміки, сенсори, за допомогою яких він зможе спілкуватись з людиною. Не забудьте зберегти свій малюнок.
Очі швидко обертаєм,
Головою не хитаєм.
Вліво раз, два, три, чотири.
Вправо стільки ж повторили.
По колу очі обертаєм
І все навколо розглядаєм.
Раз коло, два і три, чотири.
Щільніше очі ми закрили.
На п’ять і шість їх потримали
І потім знову закружляли.
VII. Підбиття підсумків уроку