Люди і машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки.

Про матеріал
План-конспект уроку з інформатики для учнів другого класу за темою "Люди і машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки."
Перегляд файлу

2 клас. Урок 12. Люди і машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки.

Мета: сформувати поняття «інтелект», «штучний інтелект», познайомити з пристроями введення та виведення інформації на основі робототехніки; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією,; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп’ютери, під’єднані до мережі інтернет.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

На минулому уроці ми з вами обговорювали, що багато сучасних пристроїв облаштовані вбудованими комп’ютерами. Вони збирають інформацію і реагують відповідно до неї. Які це пристрої, згадайте?

Розгадайте ребус: (робот)

img1.jpg
 

Як вам здається, робот має комп’ютер?

Так, і дуже потужний.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

На сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про роботів щось нове і цікаве, а саме, як можна спілкуватися з роботом, чи можна його чомусь навчити. А ще ми познайомимось з одним з роботів!

ІV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація відеоряду: Робот

Обговорення відео за наступними ключовими питаннями:

  1. За допомогою яких пристроїв робот може отримати інформацію?
  2. Яким чином робот передає інформацію людині?
  3. Які типи інформації може отримати робот і передати людині?
  4. Кажуть, у роботів штучний інтелект. Як вам здається, що це?

V. Фізкультхвилинка

Ми з вами дізналися, що роботи «навчаються» у людини, а давайте ми спробуємо повчитися рухам у робота. Ще й відпочинемо від сидіння:

Перегляд відео, повторювання рухів.

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  1. Інструктаж з БЖД
  2. Практичне завдання 

Намалюйте у графічному редакторі Paint робота, якого б ви створили. Не забудьте намалювати йому камери, мікрофони, динаміки, сенсори, за допомогою яких він зможе спілкуватись з людиною. Не забудьте зберегти свій малюнок.

  1. Вправи  для профілактики короткозорості та порушення зору

Очі швидко обертаєм, 
Головою не хитаєм. 
Вліво раз, два, три, чотири. 
Вправо стільки ж повторили. 
По колу очі обертаєм 
І все навколо розглядаєм. 
Раз коло, два і три, чотири. 
Щільніше очі ми закрили. 
На п’ять і шість їх потримали 
І потім знову закружляли. 

VII. Підбиття підсумків уроку

  1. Що таке інтелект? Яким він буває?
  2. Чи всі пристрої мають штучний інтелект?
  3. Яким чином роботи та інша комп’ютерна техніка може обмінюватись інформацією?

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 травня 2020
Переглядів
2974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку