Сьогодні в нас урок звичайний, Та вчить багато нас чому. Хай буде він для нас повчальним!За це ми дякуємо йому!
Номер слайду 2
Правила складання алгоритмів2 клас26 урок
Номер слайду 3
Повторимо правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі
Номер слайду 4
Гра “Шифрувальник”бсбмбібшбабрбибкбиб. Щоб взнати з якими персонажами сьогодні ми будемо подорожувати на уроці, треба закреслити букву б.
Номер слайду 5
с м і ш а р и к и Гра “Шифрувальник”
Номер слайду 6
Повторення. Що таке команда?Команда — це чіткий наказ виконати певну дію. Команду віддають або записують у вигляді спонукальних речень.
Номер слайду 7
Виконавець команд – це той, хто розуміє і може виконати дані команди. Хто може виконувати команди?Повторення
Номер слайду 8
Команди для песика. Послідовність команд, що дає змогу розв'язати певну задачу, називається алгоритмом. Якщо песик виконає всі команди по порядку то він виконає певне завдання
Номер слайду 9
Розглянь малюнки. Коли спортсмен не може виконати команду «Біжи»? Чому?Як складати алгоритми
Номер слайду 10
Як складати алгоритми
Номер слайду 11
Як складати алгоритми. Розділ 4 § 26 Розглянь малюнки. Поясни, чому виконавці не можуть виконати команду «Зроби крок уперед». Не розумію!Не можу!
Номер слайду 12
Як складати алгоритми. Так! Довго треба чекати!
Номер слайду 13
Послідовність дій1. Викопай ямку2. Візьми дерево. 3. Посади дерево. 4. Полий дерево. Розглянь малюнок. Прочитай алгоритм. З’ясуй, яку команду алгоритму не виконав маленький Хрю.
Номер слайду 14
Бесіда за мультфільмом. Охарактеризуйте царя. Хто був виконавцем команд царя?Яким чином цар вирішив позбутися виконавця?Яку команду отримав виконавець?Чи правильна була команда виконавцю?Усі поставлені команди мають бути чіткими та зрозумілими!
Номер слайду 15
Бесіда за мультфільмом. Поясни прислів'я:“На чужий коровай рота не роззявляй, а бери свій і друзів пригощай!”
О! Ні!Проаналізуйте ситуацію. Чому робот не вірно виконав алгоритм?
Номер слайду 18
Принеси щось поїсти!Проаналізуйте ситуацію. Хто дає команду?Хто є виконавцем?Як ви гадаєте, що принесе робот?
Номер слайду 19
О! Знову ні!Проаналізуйте ситуацію. Усі команди повинні бути зрозумілі виконавцю
Номер слайду 20
2 1 2 2 1
Номер слайду 21
Черепаха. Подумай!
Номер слайду 22
Виконавець. Знайди слово!
Номер слайду 23
Властивості послідовність дій. Щоб правильно скласти послідовність дій, потрібно знати їх властивості. Кожна команда послідовності дій повинна бути зрозумілою виконавцю. Послідовність дій не повинна містити команди, які виконавець не може виконати. Виконання послідовності дій має завершуватися отриманням результату.
Запитання і завдання. Пронумеруй правильний порядок дій у послідовності дій походу до магазина. Повернутися додому. Дійти до магазину. Взяти гроші і список продуктів. Зайти і покласти продукти в кошик. Розрахуватися за придбані продукти52134
Номер слайду 26
Відкрити банку з фарбою. Взяти пензель. Малювати. Надіти фартух. Покласти аркуш паперу34612 Умокнути пензель у фарбу5 Запитання і завдання. Пронумеруй правильний порядок дій у послідовності дій підготовки до малювання
Номер слайду 27
Працюємо за комп’ютеромhttps://studio.code.org/s/course1/stage/5/puzzle/1