Мета: розширити знання дітей стосовно того, що вивчає наука інформатика; як слід поводитися в комп’ютерному класі; навчити їх правил безпечної поведінки під час роботи з пристроями та інструментами. Розвивати вміння спілкуватися рідною мовою. Виховувати бажання вчитися.
Обладнання та наочність: презентація, телевізор.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку:
üпривітання
üперевірка присутніх
üперевірка готовності учнів до уроку
Створення атмосфери психологічного комфорту.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
Для того, щоб почати наш урок та дізнатися про, що піде мова, я вам пропоную розв’язати ребуси.
ІНФОРМАТИКА
ІНФОРМАЦІЯ
БЕЗПЕКА
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Любі дітки, ми з вами живемо у світі інформації, вона нас оточує повсюди. А для того, що навчитися працювати з інформацією, нам стане у нагоді – наука інформатика та її помічники – комп’ютери.
Наука інформатика вивчає:
üЩо таке інформація
üЯк інформацію потрібно шукати
üЯк її збирати
üЯк можна обробляти інформацію
üЗберігати
üТа передавати
Це, та все інше, ми будемо з вами вивчати на уроках інформатики.
А головними помічниками для нас будуть – комп’ютери.
Подивіться, в нашому класі багато комп’ютерів, тому він, ще називається – комп’ютерним класом. Це клас, де потрібно обов’язково дотримуватися правил поведінки та техніки безпеки.
Правила:
1. Заходити до комп’ютерного класу тільки з дозволу вчителя.
2. Коли заходите до комп’ютерного класу, треба поводитися спокійно, не можна бігати та бешкетувати.
3. В комп’ютерному класі не можна вживати їжу та напої.
4. Класти речі на клавіатуру та системний блок.
5. Торкатися монітора.
6. Треба сидіти рівно. Відстань між монітором та очима повинна бути не менше 50 см.
7. Без дозволу вчителя не можна вмикати та вимикати пристрої комп’ютера.
8. Не можна торкатися руками кабелів, шнурів, розеток.
9. Не ремонтувати комп’ютер самотужки, треба негайно покликати вчителя.
10.Працювати за комп’ютером не більше 15-20 хвилин.
11.Після закінчення роботи треба прибрати своє робоче місце.
IV. Усвідомлення набутих знань
VІ. Формування вмінь та навичок https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ
Гімнастика для очей
VІІ. Підбиття підсумків уроку Рефлексія.
Прошу учнів підняти смайлики: засвоїв урок- зелений, не засвоїв – червоний смайлик.