Упродовж довгих років люди вивчали природу, розкривали її таємниці та отримували нові знання. Ці знання про природу відбилися в прислів’ях і приказках. Розділ 4 § 23 Команди і виконавці
Номер слайду 5
Розділ 4 § 23 Прочитай прислів’я. Як ти їх розумієш? До яких дій вони спонукають?Сій вчасно — вродить рясно У поле вирушай, козаче, уже весна соком плаче. Команди і виконавці
Номер слайду 6
Розділ 4 § 23 Дізнайся, які весняні квіти у твоїй місцевості розпускаються першими. Команди і виконавці
Номер слайду 7
Найчастіше люди спілкуються за допомогою мови. Під час спілкування вони використовують речення різних типів. Розділ 4 § 23 Команди і виконавці
Номер слайду 8
Розділ 4 § 23 Скоро весна. Коли прилетять шпаки? Зроби для них домівку. Прочитай речення. До якого типу належить кожне з них? Яке речення спонукає до дії або висловлює наказ?Команди і виконавці
Номер слайду 9
Комада - чіткий і короткий наказ. Команди на уроці фізкультури Струнко!Ліворуч!Кроком руш!Команди для собаки. Фас!Апорт!Сидіти!Команди і виконавціКоманда — це вказівка виконати певні дії. У повсякденні люди зазвичай використовують як команди спонукальні речення.
Номер слайду 10
Команди подають такими способами: Словесний. Звуковий. Жестами. Світловийписьмовий. Команди і виконавці
Номер слайду 11
Виконавець. Людина. Тварини. Комп’ютер та інші пристроїВиконавець команд — це об’єкт, який розуміє і може виконати задані команди. Кожний виконавець може виконувати тільки певний набір команд.
Номер слайду 12
Яку команду може виконати виконавець?Людина. Тварини. Комп’ютер та інші пристроїПолити квіти. Сидіти!Кодувати інформацію. Записати інформацію. Фас!Прибрати в кімнатіПоруч!Копіювати інформаціюодягнутися. Виконавець
Номер слайду 13
План - порядок дій для досягнення певної мети. План виконання прикладу2+ (8-3)= 7 Перша дія: 8-3 Друга дія: 5+2 Записати відповідь : 7 План створення папки. На пустому місці викликати контекстне меню. Вибрати команду Створити / папку. Назвати папку. Як план та інструкція впливають на виконання завдання?Help me!
Номер слайду 14
Чому двоє зі скриньки команди Вовочки виконували, але робили це не правильно?Команди і виконавціПоглянемо мультфільм. Поглянемо мультфільм
Номер слайду 15
Приклад команд Вовчика. Йди на кухню. Візьми банан. Почисти його. Принеси. Команди і виконавці
Номер слайду 16
Чому знову завдання виконано не правильно?Приклад команд Вовчика. Команди і виконавці
Номер слайду 17
Тому, що команди повинні бути зрозумілими виконавцю і містити повну інформацію для досягнення мети.
Номер слайду 18
Розділ 4 § 23 Команди і виконавці
Номер слайду 19
Розділ 4 § 23 З’ясуйте, які об’єкти зображені на малюнках. Які з цих об’єктів є виконавцями? Які дії вони виконують? Команди і виконавці
Номер слайду 20
Цікавинки. Німецькі вівчарки майже всі команди запам’ятовують з першого разу. Завдяки таким здібностям вони стали чудовими виконавцями певних команд людини. Розділ 4 § 23
Номер слайду 21
Запитання і завдання. З'єднай лініями виконавця та команду, яку він може виконати. Розділ 4 § 23 Сидіти. Заварити чай. Друкувати. Прати
Номер слайду 22
Фізкультхвилинка. Розділ 4 § 23
Номер слайду 23
Працюємо за комп’ютером. Розділ 4 § 23 Завдання. Пташка та лиха свиня. У грі пташка намагається впіймати лиху свиню. Хто в цій грі виконавець? Які команди виконує виконавець? Запусти гру на виконання за кодом і допоможи пташці. Перетягуй команди сюди. Запусти гру. Перетягуй команди звідси. Рахуй кроки