Урок: 9
Дата: 11. 02. 2020
Клас: 6-А
Розділ: Основи матеріалознавства та технології обробки.
Тема: Об’єкт проектної діяльності. М’яка іграшка. Остаточна обробка виробу, оздоблення іграшки. Захист проєкту.
Мета:
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети і завдання уроку.
Читання оповідання « Батькові поради.»
Жив у одному селі чоловік, і був у нього син. Якось батько й каже йому:
- Слухай, сину! Живи так, щоб ти мав у кожному селі хату, на кожний день нові чоботи, і щоб тобі всі люди кланялися.
Задумався син над батьковими словами і питає:
- Як це, батьку, я можу поставити в кожному селі хату, купувати щодня нові чоботи, і примусити всіх мені кланятися?
Засміявся старий і говорить:
- Дуже легко, синку! Матимеш у кожному селі доброго товариша - будеш мати і свою хату. Щоб кожний день були нові чоботи, треба їх щодня чистити, і на ранок вони будуть як нові. І вставай, сину, рано – раніше від усіх – і йди на роботу. А йтимуть до праці люди, то всі будуть тобі кланятися і вітатися.
Запитання до учнів: - До чого батько привчав сина? ( Батько привчав сина до праці, до уміння жити в злагоді з іншими людьми.)
ІІІ частина.
- Як ви розумієте слово « праця»? Яку роль відіграє праця в житті людини?
- Усі речі, які оточують людину, - результат її праці. Результатом праці інших учнів є ось ці роботи розташовані на стендах . Це - вишивка, аплікація, бісероплетіння, в’язання крючком та спицями, речі зроблені учнями.
- І так, праця – це діяльність людини, спрямована на виготовлення речей. У майстерні ми теж працювали. Виконували творчі роботи.
- Які творчі роботи ми виконували?
( Пошиття та оздоблення м’якої іграшки.)
Що таке оздоблення і для чого воно потрібне?
(Оздоблення – це нашивання або приклеювання дрібних деталей на основу.)
Які шви використовують для оздоблення?
( Тимчасові та постійні.)
ІІІ. Практична робота.
3.1 Критерії оцінювання
«5»- учень виконав роботу на картках
«6»- Учень підготував необхідне обладнання до уроку: голка,нитка, наповнювач
«7»-Учень почав виконувати іграшку з паперу
«8»-Виконав іграшку і додав декору
«9»-Закінчив пошиття іграшки
«10»-Оздобив іграшку матеріалом, додав дрібних деталей
«11»-Оздобив іграшку та прикрасив відповідно до образу
«12»-Пошив декілька іграшок
Завдання 1.
На кожному столі розташовані карточки з видами швів. Учні повинні написати на карточках, який вид шва.
Перевірка завдання.
Учні перевіряють один у одного правильність виконаного завдання.
Перевірка завдання по слайдах. На слайдах вказане вид шва , учні перевіряють.
IV Захист проектів.
Учениці розповідають про свої роботи, створюють рекламу своєму виробу.
План захисту проекту
V. Підсумок уроку.
5.1. Оцінювання робіт учнів
Показують кращі роботи
5.2. Домашнє завдання
5.3. Прибирання робочих місць
- Кожен прибирає своє робоче місце.
- Підніміться. Урок закінчено.
Конспект перевірили та до уроку допустили :
Вчитель __________________ Ю.П. Веклич
Методист _________________ О.В. Зозуля
План захисту проєкту
|
План захисту проєкту
|
План захисту проєкту
|
План захисту проєкту
|
План захисту проєкту
|
План захисту проєкту
|
План захисту проєкту
|
План захисту проєкту
|
План захисту проєкту
|
План захисту проєкту
|