Магнітна дія струму. Магнітне поле провідника зі струмом. Електромагніти та їх застосування.

Про матеріал
Мета уроку: навчальна – ввести поняття магнітної дії струму та електромагніту; розвивальна – формувати в учнів вміння користуватися науково-популярною літературою та виявлення творчих здібностей при розв’язуванні вправ; виховна – виховати трудолюбивість, точність і чіткість при відповідях і розв’язуванні завдань та навчити дітей «бачити» фізику навколо себе.
Перегляд файлу

___________

План-конспект

уроку фізики  у 9 класі

 

Тема уроку:  Магнітна дія струму. Магнітне поле провідника зі струмом.                               Електромагніти та їх застосування.

Мета уроку: навчальнаввести поняття магнітної дії струму та електромагніту; 

 розвивальнаформувати в учнів вміння користуватися науково-популярною літературою та виявлення творчих здібностей при розв’язуванні вправ;

виховна – виховати трудолюбивість, точність і чіткість при відповідях  і розв’язуванні завдань та навчити дітей  «бачити» фізику навколо себе.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

 

План уроку

  1.        Дослід Ерстеда.
  2.        Гіпотеза Ампера
  3.       Правило свердлика.
  4.        Магнітне поле котушки зі струмом.
  5.        Будова електромагніта
  6.        Принцип дії ел.підійм.крана та еле.реле

 

І. Організаційна частина (привітання, перевірка д/з)

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності учнів

Оголошення теми і мети уроку

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

 Уже йшлося про те, що електричний струм може чи­нити теплову, хімічну та магнітну дії. І якщо теплова та хімічна дії струму виявляються не завжди, то магнітна дія є загальною властивістю будь-якого струму. Вихо­дячи з цього можна припустити, що навколо провід­ника зі струмом існує магнітне поле. З'ясуємо це.



З'ясовуємо, від чого залежить магнітна дія котушки зі струмом

Складемо електричне коло з джере­ла струму, котушки, реостата й ам­перметра. Над котушкою підвісимо на динамометрі залізний циліндр. Якщо замкнути коло, то циліндр притягнеться до котушки, додатко­во розтягнувши пружину динамоме­тра (рис. 27.1). Ви вже знаєте, чому це відбувається: навколо котушки зі струмом існує магнітне поле; потра­пивши в нього, залізний циліндр сам стає магнітом і починає взаємодіяти

V. Домашнє завдання: Опрацювати § 26, 27. Дати відповіді на питання після параграфів.

Виконати вправу №23

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Розробки уроків
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
3955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку