Тема: Малювання тварин. Анімалістика + технологія доповненої
реальності.
Мета: надання поняття про технологію доповненої реальності. Надати поняття
про термін «анімалістика». Навчання є продовження формування в учнів
інформаційної культури та художньо-творчої компетентності для реалізації їх
творчого потенціалу та соціалізації у суспільстві завдяки здатності до
ефективного використання засобів сучасних технологій. Використовувати темні
та світлі відтінки кольору під час забарвлення; розвивати зорове сприймання;
виховувати вміння милуватися красивим.
Комбінований урок
Обладнання:
Для вчителя: презентація, проектор або наочність поетапного малювання,
спеціальні роздруковані розмальовки від даної програми, яку вивчатимуть на
уроці..
Для учнів: кольорові олівці , фломастери чи суха пастель, телефон з наперед
скачаним додатком Quliver.
Хід уроку
І. Організаційна частина
Перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Оголошення теми і мети уроку
ІІІ. Мотиваційна частина
Розмальовки сторінок ще ніколи не були такими веселими і чарівними завдяки
доповненій реальності просто наводячи сканер на сам малюнок у цьому ж
додатку. Кожен малюнок оживає власним неповторним кольоровим у способом,
тобто тими кольорами, які ви намалювали. Цей момент дарує юному митцеві
особливе відчуття гордості за свій малюнок. Наблизитися на крок ближче до
створення свого власного творчого і магічного світу.
Насолоджуватися традиційними забарвленнями у поєднанні з новітніми
технологіями доповненої реальності – це ще те сучасне мистецтво. Там
вбудовано також перегляд анімації з будь-якого кута, можна взаємодіяти та грати
в ігри з анімованими персонажами просто торкаючись екрана. Також є різні
звукові ефекти, які пов’язані з певною сторінкою для розмальовування.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Анімалісти́чний жанр, анімалі́стика (лат. animalis —«тварина») —
різновид образотворчого мистецтва, зображення тварин і птахів .
Цифрове мистецтво – діджітальне мистецтво (англ. Digital art) – напрям
в медіамистецтві, заснований на використанні інформаційних
(комп'ютерних) технологій, результатом якої є художні твори в цифровій
формі.
Додаток Quiver поєднує в собі фізичне забарвлення «назад у день» із
найсучаснішою технологією доповненої реальності
Розмальовки сторінок ніколи не були такими веселими! Книжки -
розмальовки завжди будуть популярні, оскільки дозволяють застосовувати
власне художнє бачення до шаблонів улюблених персонажів, предметів та
місць. Тепер із Quiver ви зможете реалізувати свої унікальні розмальовки у
надзвичайній 3D-доповненій реальності. Персонажі буквально стрибають зі
сторінки, розважаючи і маленьких, і великих розумів.
V. Практична робота
Отже, розпочинаємо нашу роботу як і у звичайному малюванні, з
розмальовування фігур. Обов’язково враховуємо світло і тіні , де вони мають
знаходитися щоб надати фігурам об’єму.
Стараємося виконувати роботу самостійно. Також обов’язково дивимося
уважно як передати об’єм, де знаходиться світло і тінь, яка фактура має бути у
предметів.
Після закінчення роботи ви відкриваєте в додатку сканер наводите на сам
малюнок і отримуємо результат.
VІ. Підсумок уроку
- Що мені найбільше сподобалося?
- Що мені найбільше запам’яталося?
- Що я зрозумів?
Оцінювання робіт учнів.
Розмальовки до конспекту. Вони представлені для ознайомлення, а потрібно їх
скачувати з сайту http://www.quivervision.com/coloring-packs/
Права на них належать «2016 © QuiverVision » Quiver Vision використовує
розширену реальність для цифрового втілення ваших творів розфарбовування
способами, які захоплюють, навчають та надихають.
Розмальовки, які можуть бути використані для проведення уроку.
Розмальовка №1 «Пташка» Розмальовка №2 «Лисиця»
Розмальовка №3 «Корова» Розмальовка №4 «Пташка»