Малювання тварин. Анімалістика + технологія доповненої реальності.

Про матеріал
Малювання тварин. Анімалістика + технологія доповненої реальності. Мета: надання поняття про технологію доповненої реальності. Надати поняття про термін «анімалістика». Навчання є продовження формування в учнів інформаційної культури та художньо-творчої компетентності для реалізації їх творчого потенціалу та соціалізації у суспільстві завдяки здатності до ефективного використання засобів сучасних технологій. Використовувати темні та світлі відтінки кольору під час забарвлення; розвивати зорове сприймання; виховувати вміння милуватися красивим.
Перегляд файлу

Тема: Малювання тварин. Анімалістика + технологія доповненої

реальності.

Мета: надання поняття про технологію доповненої реальності. Надати поняття

про термін «анімалістика». Навчання є продовження формування в учнів

інформаційної культури та художньо-творчої компетентності для реалізації їх

творчого потенціалу та соціалізації у суспільстві завдяки здатності до

ефективного використання засобів сучасних технологій. Використовувати темні

та світлі відтінки кольору під час забарвлення; розвивати зорове сприймання;

виховувати вміння милуватися красивим.

Комбінований урок

Обладнання:

Для вчителя: презентація, проектор або наочність поетапного малювання,

спеціальні роздруковані розмальовки від даної програми, яку вивчатимуть на

уроці..

Для учнів: кольорові олівці , фломастери чи суха пастель, телефон з наперед

скачаним додатком Quliver.

Хід уроку

 

І. Організаційна частина

Перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Оголошення теми і мети уроку

ІІІ. Мотиваційна частина

Розмальовки сторінок ще ніколи не були такими веселими і чарівними завдяки

доповненій реальності просто наводячи сканер на сам малюнок у цьому ж

додатку. Кожен малюнок оживає власним неповторним кольоровим у способом,

тобто тими кольорами, які ви намалювали. Цей момент дарує юному митцеві

особливе відчуття гордості за свій малюнок. Наблизитися на крок ближче до

створення свого власного творчого і магічного світу.

Насолоджуватися традиційними забарвленнями у поєднанні з новітніми

технологіями доповненої реальності – це ще те сучасне мистецтво. Там

вбудовано також перегляд анімації з будь-якого кута, можна взаємодіяти та грати

в ігри з анімованими персонажами просто торкаючись екрана. Також є різні

звукові ефекти, які пов’язані з певною сторінкою для розмальовування.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Анімалісти́чний жанр, анімалі́стика (лат. animalis —«тварина») —

різновид образотворчого мистецтва, зображення тварин і птахів .

Цифрове мистецтво – діджітальне мистецтво (англ. Digital art) – напрям

в медіамистецтві, заснований на використанні інформаційних

(комп'ютерних) технологій, результатом якої є художні твори в цифровій

формі.

Додаток Quiver поєднує в собі фізичне забарвлення «назад у день» із

найсучаснішою технологією доповненої реальності

Розмальовки сторінок ніколи не були такими веселими! Книжки -

розмальовки завжди будуть популярні, оскільки дозволяють застосовувати

власне художнє бачення до шаблонів улюблених персонажів, предметів та

місць. Тепер із Quiver ви зможете реалізувати свої унікальні розмальовки у

надзвичайній 3D-доповненій реальності. Персонажі буквально стрибають зі

сторінки, розважаючи і маленьких, і великих розумів.

V. Практична робота

 

Отже, розпочинаємо нашу роботу як і у звичайному малюванні, з

розмальовування фігур. Обов’язково враховуємо світло і тіні , де вони мають

знаходитися щоб надати фігурам об’єму.

Стараємося виконувати роботу самостійно. Також обов’язково дивимося

уважно як передати об’єм, де знаходиться світло і тінь, яка фактура має бути у

предметів.

Після закінчення роботи ви відкриваєте в додатку сканер наводите на сам

малюнок і отримуємо результат.

VІ. Підсумок уроку

- Що мені найбільше сподобалося?

- Що мені найбільше запам’яталося?

- Що я зрозумів?

Оцінювання робіт учнів.

Розмальовки до конспекту. Вони представлені для ознайомлення, а потрібно їх

скачувати з сайту http://www.quivervision.com/coloring-packs/

Права на них належать «2016 © QuiverVision » Quiver Vision використовує

розширену реальність для цифрового втілення ваших творів розфарбовування

способами, які захоплюють, навчають та надихають.

Розмальовки, які можуть бути використані для проведення уроку.

Розмальовка №1 «Пташка»                                              Розмальовка №2 «Лисиця»

Розмальовка №3 «Корова»                                                            Розмальовка №4 «Пташка»

docx
Додано
2 вересня 2021
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку