Тема уроку |
Активні та пасивні дієприкметники |
|||||||||
Мета уроку |
Навчитись знаходити відмінність між активними й пасивними дієприкметниками, вміння розрізняти їх, розвивати логічне мислення та пам’ять, виховувати в собі відповідальність за навчання. |
|||||||||
Який урок? |
Вивчення нового матеріалу |
|||||||||
Вид роботи |
Виконуємо |
|||||||||
Записуємо у зошиті:
|
П’яте листопада Класна робота Активні та пасивні дієприкметники |
|||||||||
Запам’ятайте значення слів |
Активний - енергійний, діяльний
Пасивний-неенергійний, бездіяльний, байдужий до оточуючої дійсності. |
|||||||||
Робота з підручником |
Вправа 66 (усно), правило с.25 прочитати |
|||||||||
Розгляньте таблицю Доберіть фразеологізми до малюнків (усно) |
|
|||||||||
Виконання вправи |
Вправа 69 – запишіть ДПК у 2 колонки (активні й пасивні). Розрізняємо їх за значенням! |
|||||||||
Закріплення знань |
Виконайте тестові завдання «На Урок»* за кодом 1512900, відкривши посилання join.naurok.ua
|
|||||||||
Домашнє завдання |
Вивчити правило на с.25, виконати вправу 61 (І завд.) 1,2,3,4 речення. |
До зустрічі! * Тест узято з бібліотеки онлайн-тестів «На Урок»