Маса. Зважування предметів

Про матеріал
Тема. Маса. Зважування предметів. Мета: ознайомити учнів з одиницею вимірювання маси – кілограмом, із зважуванням на терезах; вправлятися з порівнянням чисел в межах 10, розв’язанні задач; розвивати логічне мислення учнів, увагу та пам’ять, вміння працювати самостійно та творчо; виховувати бажання вчитися.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

1 КЛАС

Тема. Маса. Зважування предметів.

Мета: ознайомити учнів з одиницею вимірювання маси – кілограмом, із зважуванням на терезах; вправлятися з порівнянням чисел в межах 10, розв’язанні задач;  розвивати логічне мислення учнів, увагу та пам’ять, вміння працювати самостійно та творчо;  виховувати бажання вчитися.

Обладнання:  терези, предмети для зважування; гиря 1кг; предметні малюнки  гостей; назви місяців,підручник.

Тип уроку: комбінований.

                                                        Перебіг уроку

  1. 1Організація класу

Дзвоник весело лунав,

до уроку нас скликав.

Тож сідайте всі рівненько,

слухайте  мене гарненько.

Бо урок у нас незвичний,

 казковий, математичний!

II. Мотивація навчальної  діяльності

- Для чого потрібні уроки математики?

-        де  або що доводиться рахувати ?

- Відгадайте загадку , і скажіть,хто прийшов до нас на урок?

idMQmVG6d3cIII. Повідомлення теми уроку

Загадка

Прийшла до нас бабуся

у  білому кожусі.

Поля причепурила,

пухнастим  снігом вкрила.

Вгадайте: хто вона, бабуся чепурна?

- Правильно, це – Зима. ( Вивішую на дошку малюнок.)

- Але вона прийшла не одна. А привела із собою  своїх  синочків. А як їх називають, ви дізнаєтесь, виконавши їх завдання.

IV. Контроль, корекція та закріплення знань

  1. Інтелектуальна розминка
    • Прилад для вимірювання температури (термометр)
    • Скільки літніх місяців ? А зимових?(три)
    • За допомогою якого приладу можна виміряти вагу?(терези, ваги)
    • Якою одиницею позначають масу предметів?(кілограм)

morozko_3               Добре, ви справились із завданням, тож отримайте склади, які підкажуть назву першого  місяця-гостя. (гру - день)

-  Всі річки тепер в обнові,

                    Біле скло над бережком.

                    Ходить грудень по діброві,

                    Застеляє світ сніжком. (Вивішую малюнок)

2. Каліграфічна хвилинка

- А грудень хоче дізнатися,чи вмієте  ви писати цифри?

- Пропишіть їх у своїх зошитах.

V. Опрацювання нового матеріалу

1.  Обчисли!                                                               

А цей братик хоче знати,

як ви вмієте міркувати?

Ім’я його дізнаєтесь,коли  вагу порівняєте .

Показати терези, гирі, (на екрані : 

 

 

 

 

 

порівняй (запис у зошиті)

      

                                                             

 (Після виконання отримують слово СІ-ЧЕНЬ.)

12_1210- Правильно, діти!

 Сніг січе без перестанку –

   січень трудиться із ранку!

  І мороз не угаває –

  коле голками в лице…

   Та ніхто з нас не зважає

   Ані трішечки на це! ( Вивішую малюнок.)

2.РУХАНКА

Підніміться. Уявіть  себе вагами.  Виконуйте роботу терезів за моєю командою.

Ваги  знаходяться у рівновазі

Ліва чаша опустилася

Права чаша опустилася

Терези знаходяться у рівновазі

Маса предмета на правій чаші важча, ніж  на лівій

Терези урівноважені

Предмет на лівій чаші легший

Ваги урівноважені.

 

3.Розв’язування виразів

Заїка. Стор.71.завд 2 (робота в зошиті)

      4. Попрацюєм колективно:

      І уважно, і активно!

Що важче, на терезах-яблуко-лимон, картопля-цибуля, горіх-цукерка, яблуко-мандарин (практичне завдання)

Висновок, у предметів різна вага.

Молодці, усі завдання

Виконали без вагання.

Можемо далі вирушати

Третього сина Зими зустрічати.

Руханка

Танці-зігріванці

 

5. Робота за підручником.

а) Колективна робота

Усі разом попрацюємо,

k117Порахуймо, поміркуймо!

Цей синочок хоче знати,

Як задачу розв’язати?

 ( Учні виконують завдання 6 з підручника,стор.71.)

- отримують назву Л Ю- Т И Й

- Розумники,мої!

Третій місяць зветься лютий,

А лютує він тому,

Що на світі довго бути

Не доводиться йому. (Вивішую малюнок.)                                                                                                                                                                                                                 

VI. Підсумок уроку

                                  Зробимо останній крок:

                                   Підсумок  уроку.

- Чи сподобався вам урок?

- Які  зимові місяці до вас завітали?

- Що таке терези? Навіщо потрібні вони?

-         Якою одиницею вимірюють вагу?

Ось закінчився наш урок.

Дуже гарно працювали,

Нові знання здобували.

Сказала Зима та її місяці,
Що в нашому класі усі знавці!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 січня 2020
Переглядів
1956
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку