Мастер-клас "Використання інформаційних технологій на уроках хімії"

Про матеріал
Мастер-клас для вчителів-викладачів хімії з доданням багатьох інформаційних технологій, які можуть бути використані з метою зацікавлення учнів. Документ Word, також буде доступна презентація
Перегляд файлу

Творча лабораторія

 «Використання інформаційних технологій на уроках хімії»

«Освіта, яка не вчить жити успішно
в сучасному світі, не має ніякої цінності».

Слайд 2-3

Вступ 
       Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки та її різноманітного програмного забезпечення – це одна з характерних прикмет розвитку сучасного суспільства. Технології, основним компонентом яких є комп’ютер, проникають практично в усі сфери людської діяльності. 
       Сучасна шкільна освіта, як один з компонентів соціальної системи, орієнтована на розвиток особистості учня в процесі активної пізнавальної діяльності. Головним завданням освіти стає не стільки оволодіння сумою знань, скільки розвиток творчого, самостійного мислення школярів, формування вмінь і навичок самостійного пошуку, аналізу й оцінки інформації. Для вирішення такого завдання недостатньо тільки підручника, традиційної діяльності вчителя, пов’язаної з керуванням процесом навчання.

      Необхідний доступ до значно ширших і різноманітних джерел інформації. Сам час диктує необхідність по-новому організувати роботу педагога, спрямувати його зусилля на розвиток в учнів самостійного творчого та критичного мислення. Тож використання на уроках хімії нових інформаційних технологій вважаю просто необхідним.

 

Слайд 4     

     Відомо, що нині основним джерелом інформації є всесвітня мережа Інтернет та електронні носії.

Але чи в повному обсязі ми використовуємо те, що пропонує нам інтернет. Думаю, що ні.

Пропоную вам власну підбірку сервісів, ресурсів, посилань та додатків які прийдуть на допомогу сучасному вчителю хімії.

Слайд 5

1.Learningapps

Онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників.

Сервіс Learningapps є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів у навчальних закладах різних типів. Конструктор Learningapps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу.
Сервіс Learningapps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були розміщені на сторінки сайтів або блогів викладачів і учнів.

 

Посилання: https://learningapps.org

 

Слайд 6


2. Kahoot

Cервіс, який дозволяє проводити вікторини, опитування, обговорення в класі. Файли, що створені за допомогою цього додатку називають «кахутами» і являють собою щось схоже на міні-гру. Щоб почати гру в класі, необхідно вчителю надати учням згенерований системний код, який вони потім вводять на своїх гаджетах і починають грати.

 

Посилання: https://kahoot.com/welcomeback/

 

Слайд 7

3. Google classroom

Інтернет шкільна кімната. Google Classroom  – це інструмент, що допомагає  створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу. Основним елементом  Google Classroom є Групи. Функціонально групи нагадують структурою форуми, оскільки вони дозволяють користувачам з легкістю відправляти повідомлення іншим користувачам, з якими вони часто спілкуються в межах цієї групи.

Використання  Google Classroom не зводиться до заміни паперових носіїв інформації електронними. Сервіс дозволяє поєднувати процеси вивчення, закріплення та засвоєння навчального матеріалу, які під час традиційного навчання відокремлені один від одного.

Таким чином, сервіс дає можливість індивідуалізувати навчальний процес, спрощуючи роботу, разом з тим збільшуючи кількість індивідуально-групових методів і форм навчання. Також використання Classroom сприяє підвищенню мотивації до навчання, дозволяє економити час підготовки до навчання;  наочність і інтерактивність інформації при подібній організації сприяє кращому засвоєнню інформації.

 

Посилання:    https://classroom.google.com/

Слайд 8

5. QR-коди

QR-код - двомірне зображення, в яке закладається певний текст або цифри. Читати код може будь-який мобільний пристрій з фотокамерою і спеціальним ПО. Застосування QR-кодів - це не данина моді цифрової епохи, а вони дуже допомагають. Спрощують роботу з великими посиланнями, які складно набирати і можна допустити помилку.

 

Посилання: https://ru.qr-code-generator.com/

 

Слайд 9

4. blogger.com

Веб-сервіс, для ведення блогів, за допомогою якого будь-яка людина може завести свій блог, не вдаючись до програмування і не турбуючись про встановлення та налаштування програмного забезпечення. У власному блозі, можна ділитися та розміщувати будь-яку інформацію для учнів. Ділитися враженнями від подій, свят, участі в конкурсах, та власних перемогах.

 

Посилання: https://www.blogger.com/

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Майстер-класи
Додано
23 січня 2019
Переглядів
1024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку