Мастер-клас "Використання інформаційних технологій на уроках хімії"

Про матеріал
Презентація до Мастер-класу для вчителів-викладачів хімії з доданням багатьох інформаційних технологій, які можуть бути використані з метою зацікавлення учнів, також доступний Документ Word.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Використання інформаційних технологій на уроках хімії»Виконала: Вчитель хімії Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 Котюжанська Анна Миколаївна

Номер слайду 2

«Освіта, яка не вчить жити успішнов сучасному світі, не має ніякої цінності». Роберт Кіосакі

Номер слайду 3

Сьогодення: КОМП’ЮТЕРНАВЧАННЯСУЧАСНЕ СУСПІЛЬСТВО

Номер слайду 4

Відомо, що нині основним джерелом інформації є всесвітня мережа Інтернет та електронні носії. Але чи в повному обсязі ми використовуємо те, що пропонує нам інтернет. Думаю, що ні. Пропоную вам власну підбірку сервісів, ресурсів, посилань та додатків які прийдуть на допомогу сучасному вчителю хімії.

Номер слайду 5

1. Learningappshttps://learningapps.org. Онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. Сервіс Learningapps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були розміщені на сторінки сайтів або блогів викладачів і учнів. https://learningapps.org/display?v=picrec25t18

Номер слайду 6

2. Kahoot. Cервіс, який дозволяє проводити вікторини, опитування, обговорення в класі. Файли, що створені за допомогою цього додатку називають «кахутами» і являють собою щось схоже на міні-гру. Щоб почати гру в класі, необхідно вчителю надати учням згенерований системний код, який вони потім вводять на своїх гаджетах і починають грати.https://kahoot.com/

Номер слайду 7

3. Google classroomhttps://classroom.google.com/Інтернет шкільна кімната. Google Classroom  – це інструмент, що допомагає  створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу. Основним елементом  Google Classroom є Групи. Функціонально групи нагадують структурою форуми, оскільки вони дозволяють користувачам з легкістю відправляти повідомлення іншим користувачам, з якими вони часто спілкуються в межах цієї групи.

Номер слайду 8

4. QR-кодиhttps://ru.qr-code-generator.com/QR-код - двомірне зображення, в яке закладається певний текст або цифри. Читати код може будь-який мобільний пристрій з фотокамерою і спеціальним ПО. Застосування QR-кодів - це не данина моді цифрової епохи, а вони дуже допомагають. Спрощують роботу з великими посиланнями, які складно набирати і можна допустити помилку. https://chemistrysevencristal.blogspot.com/

Номер слайду 9

5. blogger.comhttps://www.blogger.com/Веб-сервіс, для ведення блогів, за допомогою якого будь-яка людина може завести свій блог, не вдаючись до програмування і не турбуючись про встановлення та налаштування програмного забезпечення. У власному блозі, можна ділитися та розміщувати будь-яку інформацію для учнів. Ділитися про враженнями від подій, свят, участь в конкурсах. https://chemistrysevencristal.blogspot.com/

Номер слайду 10

6. Pt – додаток для смартфону. Зручний додаток, як для вчителя так і учня. Це Періодична система хімічних елементів у вас в кишені. В якій міститься повна інформація про хімічний елемент, його будова, рік відкриття, температури плавління і кипіння, електронегативність, валентність и т.д.

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Хімія, Майстер-класи
Додано
23 січня 2019
Переглядів
1350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку