Презентація до Мастер-класу для вчителів-викладачів хімії з доданням багатьох інформаційних технологій, які можуть бути використані з метою зацікавлення учнів, також доступний Документ Word.
«Використання інформаційних технологій на уроках хімії»Виконала: Вчитель хімії Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 Котюжанська Анна Миколаївна
Номер слайду 2
«Освіта, яка не вчить жити успішнов сучасному світі, не має ніякої цінності». Роберт Кіосакі
Номер слайду 3
Сьогодення: КОМП’ЮТЕРНАВЧАННЯСУЧАСНЕ СУСПІЛЬСТВО
Номер слайду 4
Відомо, що нині основним джерелом інформації є всесвітня мережа Інтернет та електронні носії. Але чи в повному обсязі ми використовуємо те, що пропонує нам інтернет. Думаю, що ні. Пропоную вам власну підбірку сервісів, ресурсів, посилань та додатків які прийдуть на допомогу сучасному вчителю хімії.
Номер слайду 5
1. Learningappshttps://learningapps.org. Онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. Сервіс Learningapps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були розміщені на сторінки сайтів або блогів викладачів і учнів. https://learningapps.org/display?v=picrec25t18
Номер слайду 6
2. Kahoot. Cервіс, який дозволяє проводити вікторини, опитування, обговорення в класі. Файли, що створені за допомогою цього додатку називають «кахутами» і являють собою щось схоже на міні-гру. Щоб почати гру в класі, необхідно вчителю надати учням згенерований системний код, який вони потім вводять на своїх гаджетах і починають грати.https://kahoot.com/
Номер слайду 7
3. Google classroomhttps://classroom.google.com/Інтернет шкільна кімната. Google Classroom – це інструмент, що допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу. Основним елементом Google Classroom є Групи. Функціонально групи нагадують структурою форуми, оскільки вони дозволяють користувачам з легкістю відправляти повідомлення іншим користувачам, з якими вони часто спілкуються в межах цієї групи.
Номер слайду 8
4. QR-кодиhttps://ru.qr-code-generator.com/QR-код - двомірне зображення, в яке закладається певний текст або цифри. Читати код може будь-який мобільний пристрій з фотокамерою і спеціальним ПО. Застосування QR-кодів - це не данина моді цифрової епохи, а вони дуже допомагають. Спрощують роботу з великими посиланнями, які складно набирати і можна допустити помилку. https://chemistrysevencristal.blogspot.com/
Номер слайду 9
5. blogger.comhttps://www.blogger.com/Веб-сервіс, для ведення блогів, за допомогою якого будь-яка людина може завести свій блог, не вдаючись до програмування і не турбуючись про встановлення та налаштування програмного забезпечення. У власному блозі, можна ділитися та розміщувати будь-яку інформацію для учнів. Ділитися про враженнями від подій, свят, участь в конкурсах. https://chemistrysevencristal.blogspot.com/
Номер слайду 10
6. Pt – додаток для смартфону. Зручний додаток, як для вчителя так і учня. Це Періодична система хімічних елементів у вас в кишені. В якій міститься повна інформація про хімічний елемент, його будова, рік відкриття, температури плавління і кипіння, електронегативність, валентність и т.д.