Розв’яжіть рівняння: 5(х – 4) = х + 8
Правильної відповіді рівняння відповідає геометрична фігура
15
7
-7
Розв’яжіть рівняння: 5(х – 4) = х + 8
Правильної відповіді рівняння відповідає геометрична фігура
15
7
-7
Розв’яжіть рівняння: 5(х – 4) = х + 8
Правильної відповіді рівняння відповідає геометрична фігура
15
7
-7
Упишіть решту чисел від 1 до 9, щоб суми чисел у рядках , стовпцях і двох діагоналей були однакові
4 |
3 |
|
|
5 |
1 |
|
|
6 |
Упишіть решту чисел від 1 до 9, щоб суми чисел у рядках , стовпцях і двох діагоналей були однакові
4 |
3 |
|
|
5 |
1 |
|
|
6 |
Упишіть решту чисел від 1 до 9, щоб суми чисел у рядках , стовпцях і двох діагоналей були однакові
4 |
3 |
|
|
5 |
1 |
|
|
6 |
Запишіть у порядку зменшення цифри від 9 до 1. Поставте між ними знаки «+» і «-» так, щоб в результаті дістати 1.
Запишіть у порядку зменшення цифри від 9 до 1. Поставте між ними знаки «+» і «-» так, щоб в результаті дістати 1.
Запишіть у порядку зменшення цифри від 9 до 1. Поставте між ними знаки «+» і «-» так, щоб в результаті дістати 1.
Етап гри |
Колір ключа |
Кінець ключа |
1 |
Фіолетовий |
|
2 |
Чорний |
|
3 |
Червоний |
|
4 |
Синій |
|
5 |
Зелений |
|
6 |
Ліловий |
|
“Ключі від форту Буаярд»
(учні 5 – 7 класів)
В грі приймають участь 18 учасників по 6 учнів з кожного класу. Вони діляться на три команди, шляхом жеребкування, в якій по 2 учні з 5 – 7 класів.
Жеребкування: розв’яжіть приклад
Команда №1 5кл. 0,5 + 0,5; 1,5 – 0,5;
6 кл. – (10 – 11); - (13 – 14)
7 кл. ; 110
Команда №2 5кл. 2,5 – 0,5; 10,3 – 8,3;
6 кл. – (10 – 12); - (13 – 15)
7 кл. ;
Команда №3 5кл. 2,3 + 0,7; 4,2 – 1,2;
6 кл. 3 – 10 + 10; +
7 кл. ;
Учасники діляться таким чином, яку відповідь отримали, в тій команді і знаходяться.
Коли команди будуть сформовані вони займають свої місця в залі, так щоб перші три парти лишались вільними.
Мета гри - заволодіти скарбом. Скарб уважається знайденим, якщо команда відкриє слово код. Для цього потрібно здобути шість ключів, кожний із яких можна отримати тільки після правильно пройденого етапу гри.
На здобуття одного ключа дається 5 хвилин. Якщо за цей термін команда або гравець не встигають дати відповідь, то гравець стає «в’язнем», а команда не отримує ключа. Тобто гравець зобов’язаний дати відповідь - навіть неправильну., інакше він стане «в’язнем». Якщо гравець усе - таки
стає «в’язнем», то він має пересісти за останню парту, виконати додаткове завдання. Якщо завдання виконане правильно, то гравець повертається до гри. У противному разі він залишається «в’язнем» до кінця гри.
Гра складається з 6 етапів. Кожний член команди чиє прізвище буде названо отримуватиме картку з завданням, і буде грати за свою команду на цьому етапі. За кожну правильну відповідь команда буде отримувати ключ, який має свій колір. Для зручності ці самі кольори будуть кольорами певного етапу гри. Частина ключа, яка вставляється в щелину, має певну геометричну форму. Тобто кожний ключ відповідає певному замку.
І етап. За перші парти сідають учні 5 класу _______________________________________________________________
_____________________________________________________________
Вам потрібно замість зірочок поставити цифри так, щоб додавання і віднімання були виконані правильно.
18*7 4*37
16*4* *84*
**295 19*6
За правильну відповідь команди, які правильно виконали завдання отримують ключ.
ІІ етап. Для участі в другому етапі запрошуються учні 6 класу _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Розв’язавши приклади, вам потрібно знайти серед поданих відповідей свої.
Відповіді для прикладів:
; 6); 7); 9)8
ІІІ етап. До нас виходять учні 7 класу _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
До слів із першого стовпчика підберіть відповідне слово із другого
стовпчика.
1 |
Рівняння |
Гострий |
2 |
Кут |
Складене |
3 |
Доведення |
Розв’язання |
4 |
Числа |
Корінь |
5 |
Задача |
Теорема |
ІV етап. А ми запрошуємо учнів 6 класу____________________________
_________________________________________________________________
Умова конкурсу така. Ви повинні розв’язати рівняння: 5(х – 4) = х + 8. Вам подані три геометричні фігури, на яких розміщенні відповіді. Ви повинні підняти ту фігуру на якій правильна відповідь.
15 7 - 7
_________
V етап. Для участі в 5 етапі запрошуються учні 5 класу____________________________________________________________
_________________________________________________________________
Упишіть решту чисел від 1 до 9, щоб суми чисел у рядках , стовпцях і двох діагоналей були однакові
4 |
3 |
8 |
9 |
5 |
1 |
2 |
7 |
6 |
VІ етап. І для останнього шостого етапу запрошуємо останню трійку гравців, які ще не приймали участі, це учні 7 класу _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Запишіть у порядку зменшення цифри від 9 до 1. Поставте між ними знаки «+» і «-» так, щоб в результаті дістати 1. (9-8+7-6-5+4-3+2+1=1)
Отже, ви пройшли всю гру. Тепер лиш залишилося відкрити слово – код - і отримати скарби. Кожній букві коду відповідає геометрична фігура на кінці вашого ключа.
К |
О |
Р |
І |
Н |
Ь |
|
|
|
|
|
|
Та команда, якій вдалося добути всі шість ключів, і отримує скарб.
Замість зірочок треба поставити цифри так, щоб додавання і віднімання були виконані правильно.
18*7 4*37
16*4* *84*
**295 19*6
Замість зірочок треба поставити цифри так, щоб додавання і віднімання були виконані правильно.
18*7 4*37
16*4* *84*
**295 19*6
Замість зірочок треба поставити цифри так, щоб додавання і віднімання були виконані правильно.
18*7 4*37
16*4* *84*
**295 19*6
Розв’язавши приклади, знайдіть серед поданих відповідей свої.
Розв’язавши приклади, знайдіть серед поданих відповідей свої.
Розв’язавши приклади, знайдіть серед поданих відповідей свої.
Відповіді для прикладів:
; 6); 7); 9)8
Відповіді для прикладів:
; 6); 7); 9)8
Відповіді для прикладів:
; 6); 7); 9)8
До слів із першого стовпчика підберіть відповідне слово із другого стовпчика.
1 |
Рівняння |
Гострий |
2 |
Кут |
Складене |
3 |
Доведення |
Розв’язання |
4 |
Числа |
Корінь |
5 |
Задача |
Теорема |
До слів із першого стовпчика підберіть відповідне слово із другого стовпчика.
1 |
Рівняння |
Гострий |
2 |
Кут |
Складене |
3 |
Доведення |
Розв’язання |
4 |
Числа |
Корінь |
5 |
Задача |
Теорема |
До слів із першого стовпчика підберіть відповідне слово із другого стовпчика.
1 |
Рівняння |
Гострий |
2 |
Кут |
Складене |
3 |
Доведення |
Розв’язання |
4 |
Числа |
Корінь |
5 |
Задача |
Теорема |