20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Математична гра Риболовля

Про матеріал
Позакласний західз математики для дітей з особливими потребами, що навчаються у 5-6 класах
Перегляд файлу

МЕТА ЗАХОДУ: ЗАКРІПИТИ ЗНАННЯ, ВМІННЯ ОДЕРЖАНІ НА УРОКАХ З МАТЕМАТИКИ, РОЗВИВАТИ УВАГУ, УЯВУ, МИСЛЕННЯ, ПАМ'ЯТЬ, ВИХОВУВАТИ ІНТЕРЕС ДО МАТЕМАТИКИ.

 

 

ОБЛАДНАННЯ: РИБКИ З КАРТОНУ, НА ЯКИХ ПРИКРІПЛЕНІ КАРТКИ-ЗАВДАННЯ.

 

 

ПЛАН ЗАХОДУ:

 

 

І. Вступне слово вчителя

 

  • Сьогодні ми пограємо у гру, яка називається «Математична риболовля».
  • Хто з вас уміє вудити рибу?
  • З ким ви ходите на риболовлю?
  • А які назви риб ви знаєте?
  • Зараз ми також будемо ловити рибу, але не просту, а математичну.
  • Нам треба поділитися на 3 команди. Кожна команда буде ловити рибу, на якій прикріплені картки із завданнями. Спочатку треба ловити рибу з позначкою 200г.
  • Якщо команда правильно розв’язала завдання з такою позначкою, то вона ловить рибку з позначкою 400г і так далі.
  • Якщо команда не розв’язала завдання з позначкою 200г чи 400г, то вона вибуває з гри.
  • Перемагає та команда, яка правильно розв’яже всі завдання, і тому набере більше ваги. Найбільша вага – 1 400г.

 

ІІ. Проведення гри

 

200г

1. У один кінець ставка човен доплив за 80 хв., а назад – за 1 год. 20 хв.  У який кінець ставка човен плив довше? (Човен витратив однаковий час).

2. Діда звуть Павлом Івановичем. Його онука – Михайлом Миколайовичем. Як звуть батька? (Микола).

3. Що більше: півметра, 5 дм чи 50 см? (Однаково).

 

400г

1. У першій зграї відлетіло у вирій 135 синиць, у другій – на 65 синиць більше, ніж у першій, у тертій – у 2 рази більше, ніж у другій. Скільки всього синиць відлетіло у вирій? (Нуль. Синиці не відлітають).

2. У скільки разів половина більша за свою половину? (У 2 рази).

3. Довжина колоди 6 аршин (75 см). За 1 хв. Від цієї колоди відпилюють по 1 аршину. За скільки хвилин розпиляють колоду? (За 5 хвилин).

 

600г

1. Коли Михайлик на повороті визирнув з вікна (а цього робити не можна), то помітив, що попереду 9 вагонів, а за ним – ще 7. Скільки вагонів у потягу, в якому їхав Михайлик? (17).

2. Потяг довжиною в 1 км їде зі швидкістю 60 км / год. За який час він проїде відстань 3 км ?  (з хв.)

3. Дідусь назбирав 24 білі гриби, це у 3 рази більше, ніж він зібрав вчора. Скільки всього грибів зібрав дідусь? (32 гриба).

 

800г

1. Брат старший за сестру на 5 років. На скільки років він буде старший  через 30 років? (На 5 років).

2. 60 аркушів книги мають товщину 1 см. Яка товщина книги, якщо в ній 240 сторінок? (2 см)

3. Що більше: ½ чи ¼? (1/2)

 

1 000г

1. Одна машина перевозить три бетонні плити. Скільки потрібно машин, щоб перевезти 10 таких плит? (4).

2. Сто курей за 100 днів з’їдають 100 пудів зерна. Скільки пудів зерна з’їдають 10 курей за 10 днів? (1 пуд).

3. На столі лежать жовті та одне червоне яблуко. Якщо рахувати зліва направо, то червоне яблуко лежить шостим. А якщо справа наліво, то третім. Скільки всього яблук лежить на столі? (8 яблук).

 

1 200г

1. Три лелеки стали в ряд. Відстань між сусідніми лелеками 8 м. Яка відстань між крайніми? (16 м).

2. Будинок має 9 поверхів. У скільки разів шлях по сходах на 9 поверх довший за шлях на 3 поверх? (У 4 рази).

3. В одному ряду посаджено 10 дерев на відстані 6 м одне від одного, а у другому – 15 дерев на відстані 4 м. Який ряд довший? (6 х 9 = 54(м); 4 х 14 = 56 (м). Другий ряд довший).

 

1 400г

1. Розставити числа 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17 на сторонах трикутника так, щоб їхні суми дорівнювали 30. (1 сторона: 1, 9, 17, 3; 2 сторона: 3, 15, 7, 5; 3 сторона: 5, 11, 13, 1).

2. Розставити числа 2, 5, 8, 11, 14, 17, 20, 23, 26 на сторонах трикутника так, щоб їхні суми дорівнювали 47. (1 сторона: 2, 14, 26, 5; 2 сторона: 5, 23, 11, 8; 3 сторона: 8, 17, 20, 2).

3. Розставити числа 25, 31, 37, 43, 49, 55, 61, 67, 73 на сторонах трикутника так, щоб їхні суми дорівнювали 178. (1 сторона: 25, 49, 73, 31; 2 сторона: 31, 67, 43, 37; 3 сторона: 37, 55, 61, 25).

 

 

ІІІ. Підсумок гри. Нагородження переможців.

 

Вільнянська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат

 

ГРА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

                                                          Вчитель математики: Сігарьова О.В.

doc
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Інкл
Додано
11 березня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку