Тип заняття: Фронтальне (групове)
Мета заняття: формувати пізнавальну мотивацію, позитивне ставлення до навчання, цілісне сприйняття світу. Розвивати позитивні мотиви навчання; спостережливість, логічне мислення, уміння висловлювати й обґрунтовувати особисту думку, уміння швидко орієнтуватись у поставлених завданнях дрібну моторику рук, орієнтування на площині; увагу. Виховувати позитивне ставлення до оточуючих.
Корегувати зорове, тактильне та слухове сприймання.
Завдання заняття: розвивати в дітей навички роботи з комп’ютером.
Основний зміст заняття:
Принципи проведення заняття:
Обладнання заняття: таблиця геометричних фігур, комп’ютерні файли із завданнями № 1-7, картки - плани із завданнями № 1–7, музичний запис, моделі фігур з різних матеріалів, кольорові сигнальні картки (червона – не розумію завдання, жовта – потребую допомоги, зелена – завдання виконано).
ХІД УРОКУ
І. Вправи на актуалізацію зорового, слухового, тактильного сприймання
ІІ. Робота над згуртуванням колективу
Психологічна розминка «Я бажаю тобі...» (Діти по колу передають із пушинкою побажання особистого зростання на уроці.)
ІІІ. Вступне слово вчителя
Люблю я тих, хто вміє дивуватись.
(А не скептично споглядає світ).
Малій тварині, начебто із казки.
І першій квітці, на просонні віт!
Дивуйтеся!
Хіба це не прекрасно —
Знаходить щось в природі і в словах?!
Хай день підносить здивуванню — гасло,
І світ незвичний кружеля, як птах!
Вадим Крищенко
І дійсно, якщо нас не перестає дивувати чаруючий світ живого, а думка бажає огорнути оберегом усе, що дивує, значить, ми є величні люди на загадковій планеті Земля.
Щоб написати та прочитати слово, треба знати абетку. А щоби написати та виконати музичний твір, треба знати нотну грамоту. Із такою ж мудрою точністю, як у світі слів і музики, народжені своя абетка та свої ноти в загадковому світі, що нас оточує.
ПРАКТИЧНА РОБОТА
ІV. Створити геометричні фігури
1. У програмі Word створити геометричні фігури: коло, круг, квадрат, прямокутник, трикутник, овал, ромб.
2. Утворити пари (геометрична фігура – предмет) і «зафарбувати» фігури у колір, що відповідає кольору предмету.
V. Видозмінити трикутник (за сторонами і кутами)
VІ. Поділити фігуру відповідним чином.
Розділити п’ятикутник по прямій лінії на:
VIІ . Фізкультурна пауза (Музичний супровід)
VIIІ. «Побудувати» будинок
IХ. Заповнити таблицю елементами, яких бракує.
?
?
? ?
Х. Рефлексія (ретроспективна оцінка заняття)
І. Емоційний аспект:
Люблю я тих, хто вміє дивуватись
І дар цей збереже до сивини,
Малій тварині начебто із казки
І першій квітці на устах весни.
ІІ. Смисловий аспект:
ХІ. Заключне слово вчителя
Спостерігаючи за вашими обличчями під час роботи на занятті, я переймала ваші приємні посмішки.
Я сподіваюсь, що від нашої спільної праці ви отримали задоволення. Я бажаю вам уміти дивуватись і завжди отримувати насолоду від відкриття.
Заняття закінчено. До нових зустрічей!