Математична подорож " Пошук скарбу"

Про матеріал
Урок можна провести у вигляді змагання. На якому закріпити знання здобуті на уроках математики після того, як вивчили числа другого десятка.
Перегляд файлу

Математична подорож «Пошук скарбу»

1 клас

Мета. Закріпити знання, здобуті на уроках математики, розвивати мислення, увагу, пам'ять, спостережливість, кмітливість, винахідливість, прищеплю щеплювати любов до математики.

Обладнання. Записи на дошці, карта-схема подорожі, таблиці з магічними квадратами на уважність, плакат з прикладами, малюнки для складання та розв'язування задач, цукерки.

Хід заходу

1. Вступне слово вчителя.

  • Діти, чи любите ви отримувати подарунки?
  • Хто їх вам дарує?
  • А чи даруєте ви подарунки своїм близьким, знайомим?
  • Сьогодні ми вирушаємо у подорож, щоб знайти скарб, але шукати буде його нелегко, адже треба докласти усіх зусиль: виявити математичні знання, розум, кмітливість, винахідливість, уважність, спостережливість.
  • Чи готові ви до подорожі? Отже, вирушаємо.
  • П. Подорож

 Перед нами відкрилася дорога. Але що це? Дорогу перетинає річка. Щоб
перейти річку через міст, треба виконати завдання.

З'ясуємо закономірність розташування чисел та вставимо пропущене число.

4,6, 8,10, 12? (7^)

 Дорога вільна. Рушаємо далі. Ось видніється долина задач. Доведеться'
нам їх розв'язати, щоб перейти долину.

  1. На яке дерево сідає ворона під час зливи?   (На мокре)
  2. Біля годівниці були 2 горобці. Прилетіли ще кілька синичок. Усіх пташок стало 9. Скільки синичок прилетіло до годівниці? (7).
  3. У рибалки у відрі було кілька рибин. Після того, як він вийняв з відра 8 рибин, там залишилося ще 2. Скільки рибин було у відрі? (10).
  4. У суботу батько посадив 2 дерева. У неділю він посадив 3 дерева, та ще стільки посадив син. Скільки всього дерев посадили вони разом за два дні? (8).
  5. Біля школи споруджують 16-поверховий будинок. Залишилося добудувати З поверхи. Скільки поверхів уже звели? (13).
  6. Діти вишикувалися парами. Один учень обернувся та побачив ззаду дві пари. Тоді подивився вперед і теж побачив дві пари. Скільки дітей ішло у колоні? (10)

7. Четверо приятелів каталися з гірки на санчатах. Ігор проїхав далі, ніж Сергійко. Сергійко проїхав менше, ніж Єгор, але далі, ніж Олег. Хто проїхав менше за всіх? (Олег).

 Ось і перейшли долину. Що це? Знову перепона. Ми потрапили у болото.
Щоб його перейти, треба розв'язати магічні квадрати.

Розе 'язуть магічні квадрати

  • Ідемо далі. Я бачу ліс. Він теж не хоче нас пропускати. Треба виконати його бажання. Попрацюємо з паличками.
  • Побудуємо з паличок:   -ялинку

-ракетку

-хатинку

 Щось ми втомилися. Давайте перепочинемо у лісі.
Фізкультхвилинка

Ноги ширше, руки в боки —

Ліс зійшов в короткі строки.

Вітру лісу не зламати.

Для звірят ліс—їжа й хата.

Гілля-руки підняли,

Сонцю шану віддали.

А земельці поклонились,

Гіллям долу нахилились.

 - Ідемо далі. Видніється знову вода. Так це ж озеро. Потрібно скласти З

задачі про качок за виразами: 10+2, 12—2,10—2.

 -Продовжуємо далі. Перед нами якась цікава дорога.

 -Діти, а ви бачили таку дорогу? Це залізнична колія. По ній рухаються потяги.

Шлагбаум закритий. Доведеться виконати ось таке завдання, щоб відкрився

шлагбаум.

(У квадратах в левному порядку розставлені точки.  Діти дивляться на

квадрат, потім квадрат закривається і пробують так само розставити точки у

порожньому квадраті.

 Який довгий шлях пройшли, але ще не дісталися до скарбу. Мабугь, ми
вже скоро до нього дійдемо.

-— Діти, куди ми потрапили? Стоять вулики, а навколо літають бджоли.

 Так, справді, це пасіка.

 Щоб бджоли нас не покусали, треба скласти і розв'язати задачу за
малюнком.

БУЛО-10 ВИЛЕТІЛО-4 ЗАЛИШИЛОСЬ -?

- Мандруємо далі.

— Куди це ми потрапили? Так це ж наша рідна школа! Невже тут заховано скарб? Як довго мандрували, а потрапили до того місця, звідки вирушали. Отже, останнє завдання, яке доведеться виконати — розв'язати приклади, розгадати зашифроване слово, яке підкаже нам, де знаходиться скарб. 7—2, 7—6, 2+4, 10—2, 14—4, 12 - 10,1+8, 10—7.

123456789    10

П    З    ЛЖСОМР А       Т

Зашифроване слово: спортзал.

Діти йдуть у спортзал і забирають скарб — цукерки.

Ш. Підсумок подорожі

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 березня 2019
Переглядів
959
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку