Статистичні ЗАДАЧІ ДЛЯ ВИДІВ СПОРТУПідготувала Копиленко Л. М. ДФКСм. Дніпро. Лютий2023
Номер слайду 2
Види спорту з ациклічною структурою руху.1. Акробатика і гімнастика
Номер слайду 3
При виконанні сальто з прогинанням назад 7 спортсменів показали час , с. Проаналізувати результати досліджуваних за цим показником.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
2. Боротьба
Номер слайду 6
Два борці однакової кваліфікації порівнюються часом простого руху , , м/с. Вони виконують один і той самий рух 10 разів. Порівняти їх результати.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
3. Спортивні ігри
Номер слайду 9
Баскетболістів тестують на максимальний поштовх з сильнішої ноги , см. Проаналізувати вхідні дані.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
4. Футбол
Номер слайду 12
Футболісти високої кваліфікації досліджені на величину максимального споживання кисню , л/хв. Проаналізувати вхідні дані.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Види спорту з циклічною структурою руху
Номер слайду 15
1. Веслування
Номер слайду 16
10 веслувальників досліджені на темп веслування. У досліджуваних виміряно кількість рухів веслом у хвилину . Проаналізувати вхідні дані.
Номер слайду 17
Номер слайду 18
.2. Легка атлетика
Номер слайду 19
Визначити середню швидкість у бігу , м/с, на 30 м з ходу у 10 спринтерів (дистанція 100 м).
Номер слайду 20
Висновки Середня швидкість у бігу на 30 м з ходу складає 3,1 м/с. Досліджувані показують результати слабо розсіяні, про свідчить малий коефіцієнт варіації (v = 3%) і факт збігу трьох параметрів – середнього арифметичного, моди і медіани. Межі допустимого для даної групи розсіювання складає x = 3,1 ±0,1. Виходячи з цього можна зробити висновок, що перший спортсмен показує швидкісні якості (= 2,9 м/с) , а останній - (= 3,3 м/с) . Обидва вони потребують індивідуального підходу у роботі з швидкісними якостями.
Номер слайду 21
.3. Плавання
Номер слайду 22
Контрольна та експериментальна групи пловців порівнюються за середньою швидкістю плавання , м/с. Оцінити результати порівняння.
Номер слайду 23
Висновки. Порівняємо вхідні дані за допомогою критерія Ст’юдента тому, що порівнюються середні. Для цього визначим критерій t: При надійності Р=0,95 та об’ємах вибірок н1=н2 =10 з таблиці Ст'юдента знайдемо гран =2,1. Оскільки t > гран, різниця між оцінюваними групами статистично достовірна. Це означає, що при середній швидкості плавання контрольна і експериментальна групи значно різняться. При цьому в експериментальній групі спостерігається збільшення швидкості порівняно з контрольною. Розсіювання вхідних даних приблизно однакове (сигм1=0,027 м/с, сигм2= 0,030 м/с). Таким чином, можна стверджувати, що досліджуваний експеримент відбувся вдало.