Математична статистика. Статистичні задачі для видів спорту.

Про матеріал
Матеріал призначений для учнів 11 класів та студентів спортивних коледжів , які вивчають тему "Математична статистика"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Статистичні ЗАДАЧІ ДЛЯ ВИДІВ СПОРТУПідготувала Копиленко Л. М. ДФКСм. Дніпро. Лютий2023

Номер слайду 2

Види спорту з ациклічною структурою руху.1. Акробатика і гімнастика

Номер слайду 3

При виконанні сальто з прогинанням назад 7 спортсменів показали час , с. Проаналізувати результати досліджуваних за цим показником.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

2. Боротьба

Номер слайду 6

Два борці однакової кваліфікації порівнюються часом простого руху , , м/с. Вони виконують один і той самий рух 10 разів. Порівняти їх результати.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

3. Спортивні ігри

Номер слайду 9

Баскетболістів тестують на максимальний поштовх з сильнішої ноги , см. Проаналізувати вхідні дані.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

4. Футбол

Номер слайду 12

Футболісти високої кваліфікації досліджені на величину максимального споживання кисню , л/хв. Проаналізувати вхідні дані.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Види спорту з циклічною структурою руху

Номер слайду 15

1. Веслування

Номер слайду 16

10 веслувальників досліджені на темп веслування. У досліджуваних виміряно кількість рухів веслом у хвилину . Проаналізувати вхідні дані.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

.2. Легка атлетика

Номер слайду 19

Визначити середню швидкість у бігу , м/с, на 30 м з ходу у 10 спринтерів (дистанція 100 м).

Номер слайду 20

Висновки Середня швидкість у бігу на 30 м з ходу складає 3,1 м/с. Досліджувані показують результати слабо розсіяні, про свідчить малий коефіцієнт варіації (v = 3%) і факт збігу трьох параметрів – середнього арифметичного, моди і медіани. Межі допустимого для даної групи розсіювання складає x = 3,1 ±0,1. Виходячи з цього можна зробити висновок, що перший спортсмен показує швидкісні якості (= 2,9 м/с) , а останній - (= 3,3 м/с) . Обидва вони потребують індивідуального підходу у роботі з швидкісними якостями.

Номер слайду 21

.3. Плавання

Номер слайду 22

Контрольна та експериментальна групи пловців порівнюються за середньою швидкістю плавання , м/с. Оцінити результати порівняння.

Номер слайду 23

Висновки. Порівняємо вхідні дані за допомогою критерія Ст’юдента тому, що порівнюються середні. Для цього визначим критерій t: При надійності Р=0,95 та об’ємах вибірок н1=н2 =10 з таблиці Ст'юдента знайдемо гран =2,1. Оскільки t > гран, різниця між оцінюваними групами статистично достовірна. Це означає, що при середній швидкості плавання контрольна і експериментальна групи значно різняться. При цьому в експериментальній групі спостерігається збільшення швидкості порівняно з контрольною. Розсіювання вхідних даних приблизно однакове (сигм1=0,027 м/с, сигм2= 0,030 м/с). Таким чином, можна стверджувати, що досліджуваний експеримент відбувся вдало.

pptx
Додано
27 травня 2023
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку