«Математичні задачі, вправи, тести валеологічного змісту» (Математика, українська мова, російська мова) 3 клас

Про матеріал

Тести валеологічного змісту можна використовувати на уроках математики, української мови, російської мови в початкових класах.Матеріал різноплановий, цікавий.

Перегляд файлу

Опитненська загальноосвітня школа I-III ступенів

 

 

 

 

«Математичні задачі, вправи, тести              валеологічного змісту»

(Математика, українська мова, російська мова)

3 клас

 

 

 

 

 

                                                                      Розробила вчитель  початкових класів

                                                                              Стучинська Наталія  Василівна

 

 

 

                                                       МАТЕМАТИКА

 

1.В зимовий морозний день учні 3 класу Тетянка, Оксанка та Оленка вирішили покататись на ковзанах. Тетянка каталась 1 годину15 хвилин , Оксанка 1годину 20 хвилин, Оленка стільки, скільки Тетянка і Оксанка разом. Скільки часу провела на ковзанах Оленка?

 

2. Зелені насадження виділяють у повітря кисень, який потрібний для дихання дюдині. З однієї сторони вулиці школярі посадили 22 дерева, а з другої- 26 дерев. Скільки всього дерев посадили школярі?

 

3.Ягоди смородини ,винограду і бузини містять багато вітамінів. Мама купила ягоди для всієї сім’ї. Прочитай умови задач і порівняй.

 

а) Мама купила 4 кг смородини, 3 кг винограду, а бузини  1 кг. Скільки всього кілограмів ягід купила мама?

 

б)   Мама купила 4 кг смородини, 3 кг винограду, а бузини на  1 кг більше, ніж винограду.  Скільки всього кілограмів ягід купила мама?

 

4.Зловживання  солодащами  може призвести до карієсу. Іванко з’їв за день 100 грамів цукерок, а Василько 300 грамів. На скільки грамів Василько з’їв більше цукерок, ніж Іванко?Хто з дітей дотримуєтся гігієнічних вимог?

 

5.Під час літніх канікул учні збирали лікарські рослини. Сидорова Ліза назбирала 4 кг шипшини, а Іванчук Олеся в 2 рази більше. Скільки кілограмів  шипшини назбирала Олеся? Чим корисна шипшина?

 

6.Найкращим продуктом для вечері є риба.Павлик з татусем наловили карасів: тато – 46 , а Павлик в 2 рази меньше. Скільки карасів зловив Павлик на вечерю?

 

7.На спортивних змаганнях між хлопчиками 4-А та 4-Б класів по підтягуванню на турнику були отримані такі результати: 4-А класс-30 разів. 4-Б класс на 9 раз меньше. Скільки разів підтягнулись на турнику хлопчики 4- Б класу?

 

8. Скільки часу Яна дивиться телевізор щоденно , якщо після обіду вона дивиться 1 годину 30 хвилин і ввечері 30 хвилин?  Порекомендуй Яні , скільки часу треба дивитись телевізор після обіду.

 

9.Негативний вплив куріння на організм  людини відомо давно. Курцю дістається 25 % диму . 60 % розсіюється , а 15% потрапляє в легені тих, хто вдихає тютюновий дим. Скільки всього % шкідливого  диму  припадає активним і пасивним курильщикам ?     

 

10. Яблука відомі ще з 16 століття . Батьківщина дикої яблуні Середня Азія. В свіжих яблуках йоду в 8 разів більше, чим в бананах і в13 разів більше , чим в апельсинах. Постав питання і розв’яжи задачу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           УКРАЇНСЬКА  МОВА

                                              Тема « Слово».

Тест 1.

1.Слова якої пари близькі за значенням( є синонімами) :

А) чистий – охайний;

Б)запитання – відповідь;

В) самостійний- залежний.

 

   2. Слова якої пари протилежні з значенням( є антонімами) :

     А) шкідливий- корисний;

     Б) купання – обливання;

     В) відпочинок – похід.

 

3. Яке словосполучення вжите в переносному значенні :

  А)  порядна людина;

 Б) ласкавий вітер;

 В) добре здоров’я.

 

4. Яке слово має одне значення?

А) голова;

Б) ніжки;

В) волосся.

 

   Тест 2.

Як називається спільна частина споріднених слів:

А) закінчення;

Б) основа;
В) корінь.

 

2. Яке слово буде перевірним до слова медок:

А) медовий;

Б) медунка;

В) мед.

 

3. Почуття гніву, горя,  радості-  це:

А) емоції;

Б) характер;

В) поведінка.

 

4. Ввічлива людина:
А) залишається красивою;

Б) без причини плаче;

В) пропонує свою допомогу.

 

Тест 3.

Визначте спільнокореневе слово до слова здоров’я:

А) здоровезний;

Б) здоровий;

 В) здорово.

 

2. Із ряду спільнокореневих слів викресли зайве:

А) ліки;

 Б) лікуватись;
В) лікар;

Г) лікоть.

 

3. Чи є синонімами цей ряд слів:режим, розпорядок, правило?

А) так

Б)  ні.

4. Яке слово у словосполученні  має префікс ?

- зміцнюй своє здоровя.

 

Тест 4.

У якому слові всі приголосні м’які?

А) тінь;

Б) сонце;

В) вода.

 

2. У якому слові кількість букв співпадає з кількістю звуків?

А) якісно;

Б) вітаміни;

В)юність.

 

3. У якому слові є суфікс?
А) здоров’ятко;

Б) продукт;

В) зір.

 

4.У якому слові другий склад є наголошеним ?

А) картопля;
Б) соняшник;
В) молоко.

 

 

 

 

 

 

                                               РУССКИЙ ЯЗЫК

                            Тема «Повторение изученного во 2 классе»

  Тест 1.

Какое слово будет  последним при записи в алфавитном порядке:

А) здоровье;

Б) питание;

В) движение.

 

2. В каких двух словах все согласные звонкие:
А) жиры;

Б) белки;

В) углеводы.

 

3.Какое слово нужно написать с буквой  а:

А) м-рковь;

Б) м-локо;

В) к-пуста.

 

Тест 2.

Какое слово имеет два гласных и три согласных звука:

А) болезнь;

Б) вирус;

В) лекарство.

 

2. В каком слове три слога :

А) прививка;

Б) инфекция;

В) способ.

 

3. В каком слове удвоенные согласные:

А) анги-на;

Б) ветрян-ая оспа;

В) грип-.

 

4. Какое слово нужно написать с буквой  о:

А) вр-чи;

Б) гл-за;
В) б-льной.             

 

 Тест 3.

В каком слове одинаковое количество звуков и букв:

А) класс;

Б) здоровье;

В) настроение.

Какое слово нельзя разделить для переноса:

А) луч;

Б) солнце;

В) воздух.

 

3. К какому слову можно поставить вопрос  что делает?:

А) чихают;

 Б) накапливается;

В) кашлянул.

 

4. К слову обливание подбери проверочное :

А) обливается;

Б) лить;
В) закаливание.                               

 

Тест  4.

В каком слове этого предложения первый слог ударный:

В лесу тихо журчал ручей.

В  слове   гимнастика:

А) 9 звуков;

Б) 10 звуков;

В) 11 звуков.

 

  3. Найти подлежащее в предложении :

 Рыба содержит много белков.

 

  4.Найти сказуемое в предложении:

Дети проверили зрение в окулиста.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2018
Переглядів
1838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку