Математичний
брейн-ринг
5 клас
Мета: навчати учнів самостійно працювати, готуватися до виступів, добирати матеріали; розвивати математичні здібності, комунікабельність, зацікавленість математикою через гру; виховувати наполеглевість у подоланні перешкод.
Учитель
Доброго ранку, шановні!
Вітає математика
Сьогодні щиро вас.
Брейн-ринг- урок незвичний
Відбудеться у нас.
Зібрались три команди-
Розумники-знавці,
Хоч досвіду немає,
Вони всі-молодці!
Командам нашим успіхів
В брейн-рингу побажаємо
І відповідей правильних
Від них усіх чекаємо.
Пропонуємо брейн-ринг ,який складається з п’яти раундів.
І раунд – привітання команд ( 5 балів)
ІІ раунд – мозковий штурм (9 балів)
ІІІ раунд – кросворд (5 балів)
ІY раунд – навчаючи-учуся (розв’язання задачі підвищеної трудності)
(5 балів)
Y раунд –конкурс капітанів (5 балів)
Вчитель оголошує склад журі.
І раунд - привітання команд ( повідомлення назви, ознайомлення з емблемою та девізом).
(ліричний відступ І команди)
ІІ раунд - мозковий штурм ( кожній команді даються завдання, кожному числовому значенню відповідає певна буква)
(ліричний відступ І команди)
ІІІ раунд – кросворд (учням даються кросворди)
(ліричний відступ ІІ команди)
ІY раунд – навчаючи-учуся ( розв’язання текстової задачі)
(ліричний відступ ІІІ команди)
Y раунд –конкурс капітанів
Журі підбиває підсумки.
Учитель
Сьогодні п’ятикласники
Не витрачали час.
Тому є й кандидати
Для нагород у нас.
Хто розв’язав без помилок
Задачі. вікторини,
Сюрприз солодкий буде
Одержувати нииі.
Брейн-ринг закінчено.
Нам можна далі йти
І до нової теми
Програми перейти.
Всі добре працювали,
Старались, як могли.
Немає переможених-
Тут всі перемогли.
Бажаю математику
Вам вчити добре й далі.
Так, щоб могли отримати
Ви золоті медалі.
І раунд - привітання команд ( повідомлення назви, ознайомлення з емблемою та девізом).
ІІ раунд – мозковий штурм
Розв’язати вправи та скласти вислів
Завдання
2 • 37 • 5.
6( х-24)=48.
43 • 13 + 13 • 57.
427 + в +359; якщо в=243
( х – 385 ) + 268 = 475.
добуток різниці та суми чисел 14 і 6.
698412 : 132.
(486 + 357) +514.
І команда
И |
Е |
Б |
В |
Б |
І |
Р |
Е |
З |
278 |
32 |
370 |
1029 |
5291 |
1357 |
160 |
592 |
1300 |
(без верби і)
ІІ команда
М |
И |
К |
И |
Л |
А |
Н |
Е |
З |
1357 |
1029 |
370 |
160 |
1300 |
32 |
592 |
278 |
5291 |
(калини нем)
ІІІ команда
У |
А |
К |
И |
Є |
А |
Р |
Ї |
Н |
1300 |
370 |
1029 |
1357 |
32 |
160 |
592 |
5291 |
278 |
(ає України)
Вислів: «Без верби і калини немає України»
Запитання командам: Асоціація з Україною
ІІІ раунд – кросворд
Запитання до кросворду
1. Результат дії множення.
2. Число, яке складається з одиниці й двох нулів.
3. Сума довжин сторін трикутника.
4. Компонент дії віднімання.
5. - отруйний гриб на високій тонкій ніжці, з великою червоною шапкою, вкритий білими цятками.
Д |
О |
Б |
У |
Т |
О |
К |
|
|||||||||||||
|
С |
Т |
О |
|
||||||||||||||||
|
П |
Е |
Р |
И |
М |
Е |
Т |
Р |
||||||||||||
|
Р |
І |
З |
Н |
И |
Ц |
Я |
|
||||||||||||
М |
У |
Х |
О |
М |
О |
Р |
||||||||||||||
Запитання командам: Асоціація з поняттям успіх
ІY раунд – навчаючи-учуся ( розв’язання текстової задачі)
Сума довжин першої і другої сторін трикутника 25 см, сума довжин першої і третьої -27см, а сума довжин другої і третьої сторін 30 см. Знайдіть периметр трикутника і довжину кожної сторони.
Y раунд –конкурс капітанів
Запитання капітану І команди
Запитання капітану ІІ команди
Запитання капітану ІІІ команди
Журі підбиває підсумки.
Завдання для дітей з особливими освітніми потребами
1 ).
2) Намалювати калину- символ України.
3)
4) Кросворд