Математичний брейн-ринг 5 клас

Про матеріал
У розробці подано матеріал для дітей з особливими освітніми проблемами. Діти мають змогу долучитися до гри, виконуючи подані завдання.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Математичний

брейн-ринг

5 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: навчати учнів самостійно працювати, готуватися до виступів, добирати матеріали; розвивати математичні здібності, комунікабельність, зацікавленість математикою через гру; виховувати наполеглевість у подоланні перешкод.

Учитель

Доброго ранку, шановні!

Вітає математика

Сьогодні щиро вас.

Брейн-ринг- урок незвичний

Відбудеться у нас.

Зібрались три команди-

Розумники-знавці,

Хоч досвіду немає,

Вони всі-молодці!

Командам нашим успіхів

В брейн-рингу побажаємо

І відповідей правильних

Від них усіх чекаємо.

 

Пропонуємо брейн-ринг ,який складається з п’яти раундів.

І раунд – привітання команд ( 5 балів)

ІІ раунд – мозковий штурм (9 балів)

ІІІ раунд – кросворд (5 балів)

ІY раунд – навчаючи-учуся (розв’язання задачі підвищеної трудності)

 (5 балів)

Y раунд –конкурс капітанів (5 балів)

 

            Вчитель оголошує склад журі.

  І раунд - привітання команд ( повідомлення назви, ознайомлення з емблемою та девізом).

(ліричний відступ І команди)

ІІ раунд - мозковий штурм ( кожній команді даються завдання, кожному числовому значенню відповідає певна буква)

(ліричний відступ І команди)

ІІІ раунд – кросворд (учням даються кросворди)

(ліричний відступ ІІ команди)

ІY раунд – навчаючи-учуся ( розв’язання текстової задачі)

(ліричний відступ ІІІ команди)

Y раунд –конкурс капітанів

 Журі підбиває підсумки.

Учитель

Сьогодні п’ятикласники

Не витрачали час.

Тому є й кандидати

 Для нагород у нас.

Хто розв’язав без помилок

Задачі. вікторини,

 Сюрприз солодкий буде

Одержувати нииі.

Брейн-ринг закінчено.

Нам можна далі йти

І до нової теми

Програми перейти.

Всі добре працювали,

Старались, як могли.

Немає переможених-

Тут всі перемогли.

Бажаю  математику

Вам вчити добре й далі.

Так, щоб могли отримати

Ви золоті медалі.

 

 

 

 

  І раунд - привітання команд ( повідомлення назви, ознайомлення з емблемою та девізом).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ раунд – мозковий штурм

Розв’язати вправи та скласти вислів

Завдання

  1. Обчислити зручним способом:

               2 • 37 • 5.

 

  1. Розв’язати рівняння:

 6( х-24)=48.

 

  1. Обчислити зручним способом:

  43 • 13 + 13 • 57.

 

  1. Спростити вираз і знайти його значення:

    427 + в +359; якщо в=243

 

  1. Розв’язати рівняння:

( х – 385 ) + 268 = 475.

 

  1. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:

добуток різниці та суми чисел 14 і 6.

 

  1. Знайдіть частку:

      698412 : 132.

 

  1. Із двох міст одночасно назустріч один одному виїхали два мотоциклісти, які зустрілися через 2 год після початку руху. Знайдіть відстань між містами, якщо швидкість першого мотоцикліста дорівнює 72 км/год, а другого – 67 км/год.

 

  1. Виконайте додавання, обираючи зручний порядок обчислення:

 (486 + 357) +514.

І команда

 

И

Е

Б

В

Б

І

Р

Е

З

278

32

370

1029

5291

1357

160

592

1300

 

(без верби і)

 

ІІ команда

 

 

М

И

К

И

Л

А

Н

Е

З

1357

1029

370

160

1300

32

592

278

5291

 

(калини нем)

ІІІ команда

 

 

У

А

К

И

Є

А

Р

Ї

Н

1300

370

1029

1357

32

160

592

5291

278

 

(ає України)

 

Вислів: «Без верби і калини немає України»

Запитання командам: Асоціація з Україною

ІІІ раунд – кросворд

 

Запитання до кросворду

1. Результат дії множення.

2. Число, яке складається з одиниці й двох нулів.

3. Сума довжин сторін трикутника.

4. Компонент дії віднімання.

5. https://narodnymi.com/wp-content/uploads/2016/01/muhomor1.jpg  - отруйний гриб на високій тонкій ніжці, з великою червоною шапкою, вкритий білими цятками.

 

Д

О

Б

У

Т

О

К

 

 

С

Т

О

 

 

П

Е

Р

И

М

Е

Т

Р

 

Р

І

З

Н

И

Ц

Я

 

М

У

Х

О

М

О

Р

 

 

Запитання командам: Асоціація з поняттям успіх

 

 

 

 

ІY раунд – навчаючи-учуся ( розв’язання текстової задачі)

 

Сума довжин першої і другої сторін трикутника 25 см, сума довжин першої і третьої -27см, а сума довжин другої і третьої сторін 30 см. Знайдіть периметр трикутника і довжину кожної сторони.

Y раунд –конкурс капітанів

 

Запитання капітану  І команди

  1. Які числа називаються натуральними?
  2. Як знайти невідомий множник?
  3. Сформулюйте сполучну властивість додавання.
  4. Скільки буде  0100 ?
  5. На березі 5 гілок. На кожній гілці 5 яблук. Скільки яблук на березі?

 

Запитання  капітану ІІ команди

  1. Чи належить до натурального ряду число 0?
  2. Скільки буде  1100 ?
  3. Як знайти невідоме ділене?
  4. Сформулюйте переставну властивість множення.
  5. Екіпаж, до якого запрягли троє коней, проїхав за 1 годину 15км. З якою швидкістю біг кожен кінь?

 

Запитання  капітану ІІІ команди

  1. Яке найменше натуральне число?
  2. Сформулюйте переставну властивість додавання.
  3. Як знайти невідоме зменшуване?
  4. Скільки буде  1001 ?
  5. Коли чапля стоїть на одній нозі, то вона важить 3 кг. Скільки буде важити чапля, якщо стане на дві ноги?

Журі підбиває підсумки.

          Завдання для дітей з особливими освітніми потребами

1 ).

Дидактичні ігри | Глушківський ліцей

 2)   Намалювати калину- символ України.

 3)   

4) Кросворд

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Інкл
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку