Математичний брейн-ринг
Мета: Поглибити математичні знання школярів; сприяти розвитку кругозору.
розвивати логічне мислення, просторову уяву, обчислювальні навички школярів; інтерес до математики, її історії;
виховувати інтерес і любов до математики, цілеспрямованість, наполегливість.
Обладнання: Ребуси, картки із завданнями, конверти, ілюстративний матеріал.
Хід брейн-рингу
1. Організаційна частина.
План.
1. Представлення команд:
«Знайки» :
«Мудрагелики» :
«Розумники»:
«Всезнайки» :
2. Основна частина:
1. Весела розминка :
Як правильно сказати: "9 і 7 буде 15" або "9 плюс 7 дорівнює 15"?
2. Електропоїзд їде зі сходу на захід. Набравши швидкість, потяг робить 60 км / год. У тому ж напрямку - зі сходу на захід - дме вітер, але зі швидкістю 50 км / год. У який бік йде дим поїзда?
Відповідь: Ні в яку. Електропоїзд не дає диму.
На столі учасників розрізані формули правил площі, периметра геометричних фігур, відстані, часу, швидкості і т. д.
Завдання : Скласти формули відповідно до правил.
S= V *t V= S: t t= S : V P = a* 4 P = a*b 1км=100м 1год=60хв
3.Цікавий ребус.
100 лиця (столиця)
ті 100 (тісто)
На ми100 (намисто)
Р 1 а (родина)
3 га (тривога)
С 3 ж (стриж)
Ро 7’’а (роса)
Ві 3 ла
4. Гра « Калькулятор»
Поставити знаки дій і дужки так, щоб була правильна відповідь:
55555 = 100
5x5x5-5x5 = 100
(5 + 5 + 5 +5) х5 = 100 5-5 х (5-5: 5) = 100
5. «Математичний калейдоскоп».
Нумерація багатоцифрових чисел.
2. Зміни зірочки числами:
****- 1 = ***
(1000 - 1 = 999)
3. Із цифр 4, 5, 8 склади шість трицифрових числа.
(458,485, 548, 584, 845, 854)
4. Оля, Марійка та Наталка за контрольну роботу отримали різні оцінки, але двійок у них не було. Відгадайте, яку оцінку отримала кожна, якщо у Олі не трійка, а у Наталі не трійка і не п'ятірка.
(Оля -5; Марійка - 3; Наталка -4)
6. Підведення підсумків, визначення переможця серед команд.
.