Математичний брейн-ринг для учнів 4 класу

Про матеріал
Позакласний захід для учнів початкової школи. Захід для перевірки і підсумків знань учнів. Математичний брейн-ринг для учнів 4 класу
Перегляд файлу

Математичний брейн-ринг

Мета: Поглибити математичні знання школярів; сприяти розвитку кругозору.

           розвивати логічне мислення, просторову уяву, обчислювальні навички   школярів; інтерес до математики, її історії;

           виховувати інтерес і любов до математики, цілеспрямованість, наполегливість.

Обладнання: Ребуси, картки із завданнями, конверти, ілюстративний матеріал.

           

                                      Хід брейн-рингу

1. Організаційна частина.

                        План.

  1. Весела розминка.
  2. Математичне лото.
  3. Цікавий ребус.
  4. Гра « Калькулятор»
  5. Математичний калейдоскоп.
  6. Підведення підсумків, визначення переможця серед команд.

1. Представлення команд:

«Знайки» :

«Мудрагелики» : 

«Розумники»:

«Всезнайки» :

2. Основна частина:

1. Весела розминка :

Як правильно сказати: "9 і 7 буде 15" або "9 плюс 7 дорівнює 15"?

Відповідь : 9 +7 = 16.

2. Електропоїзд їде зі сходу на захід. Набравши швидкість, потяг робить 60 км / год. У тому ж напрямку - зі сходу на захід - дме вітер, але зі швидкістю 50 км / год. У який бік  йде дим поїзда?

Відповідь: Ні в яку. Електропоїзд не дає диму.

2.Математичне лото :

На столі учасників розрізані формули   правил площі, периметра геометричних фігур, відстані, часу, швидкості і т. д.

Завдання : Скласти формули відповідно до правил.

S= V *t    V= S: t     t= S : V     P = a* 4    P = a*b   1км=100м 1год=60хв

3.Цікавий ребус.

100 лиця (столиця)

ті 100 (тісто)

На ми100 (намисто)

Р 1 а (родина)

3 га (тривога)

С 3 ж (стриж)

Ро 7’’а (роса)

Ві 3 ла

4. Гра « Калькулятор»

Поставити знаки дій і дужки так, щоб була правильна відповідь:

55555 = 100

5x5x5-5x5 = 100

(5 + 5 + 5 +5) х5 = 100 5-5 х (5-5: 5) = 100

5. «Математичний калейдоскоп».

Нумерація багатоцифрових чисел.

  1. Катруся на аркуші паперу записала число 666 і запитала подругу, чи може вона збільшити число в півтора рази і зразу показати відповідь, нічого не записуючи. Подруга швидко виконала завдання. Як це їй вдалося? - ( 999 ).

  2.  Зміни зірочки числами:

                             ****- 1 = ***

(1000 - 1 = 999)

3.   Із цифр 4, 5, 8 склади шість трицифрових числа.

 (458,485, 548, 584, 845, 854)

4. Оля, Марійка та Наталка за контрольну роботу отримали різні оцінки, але двійок у них не було. Відгадайте, яку оцінку отримала кожна, якщо у Олі не трійка, а у Наталі не трійка і не п'ятірка.

(Оля -5; Марійка - 3; Наталка -4)

 

6. Підведення підсумків, визначення переможця серед команд.

.
 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лебедева Юля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Дибайло Маряна
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Позакласні заходи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
13 листопада 2022
Переглядів
1253
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку