Математичні диктанти – одна з форм контролю навчальних досягнень учнів. Вони забезпечують поетапну перевірку знань, умінь і навичок, яких набувають учні на уроках, дозволяють учителеві перевірити великий за обсягом матеріал за короткий час, надають необхідну інформацію про рівень підготовленості учнів, допомагають вчасно виявити прогалини в їхніх знаннях і визначити напрямки своєї подальшої діяльності, скоригувати мету й задачі навчання. Вони сприяють закріпленню пройденого матеріалу, розвивають пам'ять, швидкість реакції, алгоритмічну культуру учнів.
Математичний диктант на тему:
Арифметична прогресія.
Формула -го члена арифметичної прогресії
Варіант 1 |
Варіант 2 |
1. Випишіть перші сім членів арифметичної прогресії, якщо: |
|
|
|
2. Чи є арифметичною прогресією послідовність: |
|
2; 5; 8; 11; 14? |
1; 4; 9; 16; 25? |
3. Вкажіть перший член і різницю арифметичної прогресії: |
|
4; 8; 12; 16; … |
6; 11; 16; 21; … |
4. Знайдіть дванадцятий член арифметичної прогресії: |
|
-4; 16; 36; … |
-20; -10; 0; … |
5. Знайдіть другий член арифметичної прогресії: |
|
-6; ; -16; … |
-10; ; -16; … |
6. Чому дорівнює сума дванадцятого і чотирнадцятого членів арифметичної прогресії, якщо тринадцятий її член дорівнює: |
|
13? |
14? |