2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

математичний конкурс Найрозумніший математик

Про матеріал
Мета: 1. Розвивати логічне мислення учні. 2. Виявляти стан засвоєння програмового матеріалу щодо формул, понять, означень. 3. Виявляти здатність учнів до застосування вмінь в нестандартних ситуаціях. 4. Розширяти кругозір. 5. Залучати до вивчення питань історії математики. Цей вид роботи проводиться традиційно на протязі математичного тижня як для учнів 1-4, 5-8 класів, так і для 9-11 класів. За 8 років підготовлено сотні питань для проведення конкурсу. Такі конкурси проводяться не тільки з математики, а часто поєднуються також з питаннями інших предметів. Тоді конкурс має назву «Математик-ерудит».
Перегляд файлу

Маріупольська загальноосвітня школа I-III ступенів №51

 

 

 

 

 

 

 

 

Математичний конкурс

«Найрозумніший математик»

Для учнів 5-7 класів

 

 

 

Підготувала вчитель
Крилова Л.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень
2019 р.

 

Мета:

  1. Розвивати логічне мислення учні.
  2. Виявляти стан засвоєння програмового матеріалу щодо формул, понять, означень.
  3. Виявляти здатність учнів до застосування вмінь в нестандартних ситуаціях.
  4. Розширяти кругозір.
  5. Залучати до вивчення питань історії математики.

Цей вид роботи проводиться традиційно на протязі математичного тижня як для учнів 1-4, 5-8 класів, так і для 9-11 класів. За 8 років підготовлено сотні питань для проведення конкурсу. Такі конкурси проводяться не тільки з математики, а часто поєднуються також з питаннями інших предметів. Тоді
конкурс має назву «Математик-ерудит». 

Перевага такого конкурсу в наступному:

  1. Учні перевіряють роботи і коректують свої помилки.
  2. Об`єктивно при всіх учасниках підводяться підсумки зразу після закінчення конкурсу.
  3. Весь захід (диктант і перевірка) закінчується за 45 хвилин.
  4. Учні вчаться двом розумовим операціям: слухати і зразу ж відповідати.

 

План проведення конкурсу

  1. Організаційний момент. Учні отримують аркуші з полями для виставлення балів.
  2. Диктант, що проводиться вчителем (до 40-50 питань).
  3. Взаємоперевірка робіт із коментуванням вчителем відповідей.
  4. «Хвилини апеляції» в разі незгоди з висновками перевіряючого.
  5. Оголошення всіх набраних балів.
  6. Виявлення переможців та призерів конкурсу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 червня 2020
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку