Математичний квест
між учнями 8-го, 9-го і 10-го класу
Мета: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій, а саме розвивати творчий потенціал, вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді, підвищити мотивацію до вивчення математики; ознайомитися із навчально-методичною базою школи; відпрацювати методику квесту.
Учитель. Це гра-випробування начитаності, ерудованості, витривалості та вміння грати у команді. Ознайомтеся, будь ласка, із правилами проведення квесту. (Слайд)
1. Учасники виконують завдання в приміщенні Рудянської ЗОШ.
2. Перед початком гри всі засоби зв'язку, в т.ч. мобільні телефони, вимикаються. У капітана залишається лише один заряджений мобільний телефон для екстреного зв'язку.
3. Учасниками нашого квесту будуть три команди – це учні 8-го, 9-го і 10-го класу, у кожній команді по 8 учасників.
4. Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу .
5. Для того, щоб команда стала переможцем, її членам потрібно першими відшукати усі 6 "галявин", якомога швидше виконати завдання і з букетом крокусів дістатися фінішу.
6. Гра ведеться чесно, завдання виконуються добросовісно .
Які будуть запитання?
Тоді, оголошуємо старт квесту по країні "Кмітливих". Бажаємо успіху!
«Галявина 1»-кабінет фізики
Вправа «Друдли» (для розвитку творчого мислення)
Учитель. Друдли — дивне, таємниче і незвичайне слово. Що це? Іноді думають, що це якась чудернацька тваринка, або загадкова рослинка, або, можливо, комашка чи предмет, або...
Виявляється, друдли — це схематичні малюнки, про які важко точно сказати, що саме зображено на них. Придумав їх письменник Роджер Прайс.
Кожній команді запропонований малюнок, учасники команди роздумують над малюнком, записують свою відповідь і показують вчителеві, який знаходиться в цьому кабінеті. Якщо вчитель погоджується з вашою думкою, ви відправляєтеся в наступне випробування.
Добре, якщо опис несподіваний, цікавий, зрозумілий, дотепний і, звісно, схожий на зображення.
2. Уважно розгляньте малюнок. Що ви бачите на ньому?
Добре, якщо опис несподіваний, цікавий, зрозумілий, дотепний і, звісно, схожий на зображення
3. Уважно розгляньте малюнок. Що ви бачите на ньому?
Добре, якщо опис несподіваний, цікавий, зрозумілий, дотепний і, звісно, схожий на зображення
«Галявина 2» - кабінет історії
Учитель. Кожній команді представлений кросворд, команда повинна розв’язати його і знайти таємне слово. Після того, як команди розв’язали кросворд, вони показують його вчителю, який знаходиться в даному класі, якщо він підтверджує правильність, то команда поспішає на виконання наступного завдання.
Кросворд №1
Розв'яжіть кросворд і знайдіть таємне слово
1. Чотирикутник, у якого дві протилежні сторони паралельні, а інші дві — непаралельні.
2. В арифметиці число, складене з цілого числа і частки одиниці.
3. Множник при членах рівняння, виражений найчастіше цифрами.
4. Сполучний закон чисел.
5. Частина площини, обмежена колом.
6. Відрізок прямої, який з’єднує дві вершини багатокутника, що не лежать на одній стороні.
7. Відсутність чи порушення симетрії.
Відповідь.
Кросворд №2
Розв'яжіть кросворд і знайдіть таємне слово
1. Багатогранник, одна з граней якого — плоский багатокутник, а інші грані — трикутники зі спільною вершиною, що не лежить у площині основи.
2. Багатокутник з чотирма сторонами, які не лежать на одній прямій і не перетинаються.
3. Границя відношення приросту функції до приросту її аргументу коли приріст аргументу прямує до нуля (якщо така границя існує).
4. Геометричне тіло, утворене обертанням прямокутника навколо однієї сторони.
5. Комбінація математичних знаків, що виражає яку-небудь залежність.
6. Математичне твердження, істинність якого встановлено шляхом доведення.
7. Відрізок, який з’єднує яку-небудь точку кола, кулі чи сфери з центром, а також довжина цього відрізка.
Відповідь.
Кросворд №3
Розв'яжіть кросворд і знайдіть таємне слово
1. Математичний знак кореня, яким позначають дію добування кореня, а також результат цієї дії.
2. Допоміжна пропозиція, яка вживається при доказах інших теорем.
3. Дріб, чисельник і знаменник якого не мають спільних дільників.
4. Число, значення якого прийняте як стале (наприклад, число 3,1415).
5. Прилад для креслення дуг, кіл, лінійних вимірів.
6. Сота частина якого-небудь числа.
Відповіді
«Галявина 3»-кабінет біології
Гра «Танграм»
Учитель. Танграм — це головоломка, яка складається з семи гральних кісток — пласких геометричних фігур, які називають танами, що складаються у різні форми. Завдання головоломки — створити задану форму (на підставі лише обрису силуету) з використанням всіх семи танів, які заборонено накладати один на один.
Квадрат розрізаний на 7 частин. Складіть з цих частин фігуру, що нагадує силует кішки, зайця, риби ...
Команда, яка складе головоломку, представляє її вчителю, який знаходиться в даному класі. Якщо вчитель, підтвердить правильність складеного малюнка, то команда може переходити до наступного конкурсу.
Відповідь.
«Галявина 4» - кабінет математики
Учитель. На цьому етапі вам потрібно буде відгадати ребуси
1.Розгадати ребус
Відповідь. Піфагор. Піраміда.
Відповідь. Піфагор. Бісектриса.
Відповідь. корень,число.
«Галявина 5» - учительська
Учитель. На шести столах стоять запитання, ви повинні з кожного столу вибрати по одному запитанню, але до наступного столу ви переходите тільки тоді, коли відповідь на запитання буде правильна. Після того як ви відповіли правильно на всі 6 запитань, вирушаєте у наступний тур.
Стіл 1.
Стіл 2.
Стіл 3.
Стіл 4.
Стіл 5
Стіл 6.
«Галявина 6»- кабінет директора
Учитель. Команда, оберіть найхоробрішого учасника квесту. Всі інші покиньте кабінет.
Зараз ми знаходимося у кабінеті Мудреця нашої школи. На столі лежать ти задачі, ви повинні вибрати одну і правильно розв’язати. Після підтвердження відповіді Мудреця, ви вирушаєте на фінальну галявину.
«Галявина Фініш»
Першою до фінішу прибула команда ..............................(вручення грамот)
Привітаймо її оплесками. Але три відважні команди старалися, тому вважаємо, що перемогла дружба.
Наш математичний квест наближається до кінця. Ліна Костенко писала: «А що таке життя? Це те, що переждалось? Чи все-таки життя – це те, що відбулось?» Вважаю, що сьогоднішня наша зустріч відбулася.
Дякуємо всім за участь у квесті і бажаємо вам вдалої самореалізації і успішних життєвих квестів у майбутньому.