20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Виховний захід "Математичні вечорниці"

Про матеріал
Мета: 1) показати красу народних звичаїв та обрядів; 2) виховувати в учнів шанобливе ставлення до українських традицій; 3) виховувати в учнів інтерес до вивчення математики. Обладнання: мультимедійний проектор, екран, старовинна домашня утвар, вишиті рушники,столи, ручки та аркуші паперу для кожного учня
Перегляд файлу

РАЙОННИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

 

 

 

 

 

 

Сценарій позакласного заходу з математики

для учнів 9-11 класів

Підготувала:  Бренчук Н.В. – учитель фізики та математики

 

 

 

 

Червонокостянтинівська ЗШ І-ІІІ ступенів

 

2012 р

 

 

Мета:

  1. показати красу народних звичаїв та обрядів;
  2. виховувати в учнів шанобливе ставлення до українських традицій;
  3.  виховувати в учнів інтерес до вивчення математики.

Обладнання: мультимедійний проектор, екран,  старовинна домашня утвар, вишиті рушники,

                           столи, ручки та аркуші паперу для кожного учня

Наш народ має багато красивих звичаїв та обрядів. Але найромантичнішими та наймасовішими були гуляння молоді, які називалися вечорницями.  У різних місцевостях їх відзначали по-різному, а ще з ними пов’язана значна кількість різноманітних обрядів і повір’їв, також проповідування майбутньої долі, ворожіння. Ось і ми зараз зазирнемо у звичайну селянську хату і подивимось як це свято проходило. ( Звучить фонограма пісні «Ой там на горі»)

Господиня. Де ж це ті дівчата? Уже й стемніло, а їх немає. От ми, бувало... Як зачуєш, що вечорниці, то аж тини тріщать. Зранку ще біжимо, готуємося, бо ж хлопці прийдуть. А тепер? От чекають, доки ніч настане. Сяду, спочину трішки.  А ще пам'ятаю, як ми було ворожили на вечорницях…

(Стук у двері. Чути сміх. Заходять дівчата.)

Перша дівчина. Добрий вечір, паніматко!

Друга дівчина. Чули, що у Вас сьогодні вечор­ниці. Чи дозволите нам погуляти?

Господиня. Добрий вечір, дівчата! Заходьте, щоб щастя було в хаті, щоб я була багата. Я завжди рада гостям.

Третя дівчина. Давайте готувати вечерю, бо ж хлопці надійдуть.

Господиня:

          Поспішайте, дівчатонька,
          Все приготувати,
          Бо пора вже вечорниці
          Всім нам починати.

         Наваримо вареників
         Біленьких, смачненьких,
         Та й запросим до нас в гості,
         Хлопчиків гарненьких,
         Щоб вони разом із нами
         Дружно працювали,
         Та наші  вечорниці
         Піснею стрічали.
Господиня. А деж ваші хлопці?

Четверта дівчина. А ми самі почнемо вечор­ниці. Нехай їх завидки беруть!

(Дівчата накривають столи: вареники поки що не ставлять.Чути тупіт і стук у двері.)

Перша дівчина. Це хлопці, мабуть!

Перший хлопець (просунувши голову у двері). Дівча­та, до хати пустіть, бо з дороги збився.

Друга дівчина. Гарненько попросіть, тоді пус­тимо.

(Знову стукіт у двері.)

Третя дівчина. Кого там принесло ще? Хто та кий?

Другий хлопець. Пес рябий, баран круторогий та ведмідь клишоногий. Пустіть до хати!

Четверта дівчина. Не пустимо в хату, бо дуже вас багато.

Перший хлопець (грюкає). Пустіть ліпше, а то буде гірше!

П'ята дівчина. Як візьмемо рогатини, поламаємо ваші спини!

Другий хлопець. Дівчатонька-голубоньки, та мі не прийшли сваритися, а погуляти. Гостинців

вам принесли.

Шоста дівчина. Та заходьте вже, чого ж!

(Хлопці заходять, вклоняються.)

Другий хлопець. Добрий вечір у вашій хаті! Будьте здорові, дівчата, і Ви, паніматко і ви,  гості!

Господиня. Будьте й ви здорові. Ну, що ж, хлопці сідайте в нашій хаті.

(Хлопці сідають.)

Перший хлопець. А чого це сумно у вас, дівчата?  А заспівайте всім нам.

Перша дівчина. А що заспіваємо, дівчата?

(Дівчата співають українську народну  пісню «В саду гуляла».)

Другий хлопець. А от які з вас господині, чи вмієте ви біля печі ходити та їсти варити?

Друга дівчина. Та вже наварили! (Показує вареники.)

Третій хлопець. Та ще б скуштувати цих вареників. Може їх і собака їсти не захоче?

Третя дівчина. Почекайте. Ось заробите, тоді і скуштуєте.

Господиня. Наші дівчата все вміють! А тепер по­кажіть, на що ви здатні. Хлопці здавна на  вечорницях розказували смішні історії. А чи ви вмієте розсмішити та розвеселити дівчат?

(Хлопці розповідають гуморески Павла Глазового.)

Мученик науки

Повернувся першокласник із занять додому. 
Ніс в чорнилі, мов мазнули квачиком по ньому. 
— Що з тобою, мій синочку? — засміялась мати. — 
Та невже ти в школі носом учишся писати? 
— Смійся, смійся, — каже хлопчик. — Зараз ти заплачеш, 
Коли двійку у моєму зошиті побачиш.

 

Табель

Питається сина батько Опанас: 
— Ну так де ж твій табель за дев'ятий клас? 
— На деньок у мене попросив Марат. 
— А чого це раптом? 
— Каже, напрокат. 
Учиться він класно, на "чотири" й "п'ять". 
Хоче моїм табелем предків полякать.

 

Таткова доня

Сусід спитав мале дівчатко, 
Чи самогонку варить татко. 
Воно крутнуло головою: 
— Не варить, ні! 
Він п'є сирою.

 

Таємниця мозку

Кличе хлопець: 
— Чуєш, татку! 
— Чого тобі, синку? 
— Я знайшов у себе в книжці цікаву картинку. 
На картинці людський мозок. Череп ніби знятий… 
Так чого в людини мозок геть увесь пом'ятий? — 
Батько глянув, посміхнувся: 
— Тут ясна картина. 
Як народиться, синочку, на цей світ людина, 
То вправляють і вправляють їй «мозги» потрошку, 
Доки стане в неї мозок схожим на гармошку.

 

 

 

 

 

Найкраща мова

Йде синок до школи вперше. 
Пита батька мати: 
— Якій мові ми синочка 
Будемо навчати — 
Українській чи російській? 
Обидві ж хороші. 
— Хай вивчає ту, якою 
Печатають гроші.

 

Куца Фенька

Десять літ финтила Фенька в модній міні-юбці, 
Але пари підшукати не вдалось голубці. 
І не знала б Фенька бідна, як їй бути далі, 
Та замітку прочитала в свіжому журналі, 
Що в столиці електронні є вже автомати, 
Що дівкам допомагають женихів шукати. 
Жвава Фенька найкоротшу одягла спідницю 
І негайно полетіла літаком в столицю. 
В інститут прибігла Фенька рано на світанку 
І надряпала записку на вузенькім бланку: 
«Підшукай мені, машина, щоб жених був класний, 
представительний мужчина, а не шкет нещасний. 
Щоб імєл він чин солідний, персональну дачку, 
Збереженія на книжці й льогковую тачку. 
Був неп'ющий, некурящий і до гроба вєрний. 
В заключення сообщаю свой портрет примєрний. 
В мене талія ізящна і фігура стройна, 
А за проче-остальноє тоже я спокойна». 
Розписалася під бланком ще й черкнула риску. 
Вклав учений у машину Феньчину записку, 
І дала машина Феньці відповідь куценьку: 
«Представительний мужчина чхать хотів на Феньку!»

 

Залізний характер

— Нам, мужчинам, дорікають: їздячи трамваєм, 
Ми, мовляв, жінкам ніколи місць не уступаєм, 
Бо, мовляв, ще є мужчини некультурні й грубі. 
В цьому треба розібратись, громадяни любі. 
Якось їхав я трамваєм, а уздовж проходу 
Натопталось душ п'ятнадцять женського народу. 
Треба місцем поступитись. А кому охота? 
Ти стоятимеш, а сяде тютя жовторота. 
Я до публіки й звернувся: «Женщини і дами! 
Хто найстарша і найтовща буде тут між вами?» 
Всі мовчать, як без'язикі, мов заклало вуха. 
Я й кивнув одній бабусі: «Йди сідай, старуха!» 
А вона попалась, видно, із єхідних штучок. 
«Та сиди вже там, — говорить, — теж мені онучок». 
Я до іншої звертаюсь благородно й чітко: 
«Ви, по-моєму, найтовща. Йдіть сідайте, тітко». 
А вона стоїть, як скеля, наче й не до неї. 
Не оцінює культури й чемності моєї. 
Я до третьої заходжу з іншого вже краю. 
«Вам, мамашо, скільки років стукнуло?» — питаю. 
А вона скривилась гірко і сказала строго: 
«То тебе об стінку лобом стукнули малого!» 
Як почув таку я фразу, сів на місце зразу. 
Більше женщинам я місця не давав ні разу. 

І мене тепер не стягне найсильніший трактор. 
Ми, мужчини, теж умієм показать характер.

 

 

Четверта дівчина. Та досить вам!

П'ята дівчина. А що, наші хлопці заробили ва­реники?

Дівчата. Заробили! Заробили!

(Дівчата вносять вареники, всі їх їдять, веселяться та жартують.)

Друга дівчина. Дівчата, а на вечорницях  ворожать! Да­вайте і ми поворожимо на долю.

Четверта дівчина. А я щойно з сестрою ворожила!  Піймала я у курнику когута ї курку. Зв'язала їм хвости, а щоб не кричали, накрили їх решетом. Бачимо мовчать, то ми їх випустили. У мене курка швидше перетягнулабуду верховодити чоловіком. А у моєї сестри перетягнув першим півеньзначить, чоловік верховода. Вона не хоче, вередує! Оце зі мною не пішла!

Другий хлопець. А ми також хочемо знати свою долю!

Господиня. А я вам покажу, як користуючись математичними діями та нумерологією визначити долю людини.  Виконайте дії, що вказані на  слайді, а потім – прочитайте кожен про себе, залежно від кількості отриманих однакових цифр.

Перший хлопець. Ой, це ж треба рахувати! Візьмем хлопці калькулятор!

(У дужках пропонуємо зразок виконаних дій для людини, яка народилася 5вересня  1967 року.)

Квадри долі

1. Запишіть дату свого народження: число (дво­ма цифрами), місяць (двома цифрами), рік чотир­ма цифрами.                    (05 09 1967.)

2. Знайдіть суму всіх восьми цифр.

(0 + 5 + 0 + 9 +1 + 9 + 6 +7  = 37.)

3. Знайдіть суму цифр отриманого числа                (З + 7 = 10.)

4. Запишіть у першому рядку вісім цифр, що є датою вашого народження, у другому — поряд ре­зультати другої і третьої дій.

5. Від числа, що ви отримали у другій дії, відніміть подвоєну першу цифру першого рядка.   

    (37-2*0 = 37.)

6. Додайте цифри отриманого числа.                 (З +7 = 10.)

7. Допишіть у другий рядок четвертої дії числа, що є результатами п'ятої та шостої дій.

             

8. Полічіть, скільки і яких однакових цифр є у вашому запису.

(«1» — три, «2» — немає, «З» дві, «4» — немає, «5» — одна, «6» — одна, «7» — три, «8» — немає, «9» -  дві.)

 

Кількість «1» визначає характер людини:

одна  егоїстична людина, що в будь-якій си­туації намагається отримати максимальну вигоду;

 дві  схильна до егоїзму людина, яка потребує постійної похвали від сторонніх;

три  «золота середина», комунікабельна люди­на зі спокійним характером;

чотири – людина з сильним вольовим характе­ром; чоловіки –  прекрасні вояки, а жінки –  лідери у сім'ї;

п'ять – людина-диктатор, що не озираючись і не спиняючись прямує до своєї мети; разом з тим, дуже любить своїх дітей та онуків;

шість  жорстока людина, але здатна здійснити неможливе заради своїх близьких.

Кількість «2» визначає біоенергетику людини:

немає  енергія на досить низькому рівні; лю­бить книги, антикваріат; добре вихована людина,

 уважна до оточуючих;

одна – енергії мало; відчуває зміни погоди; має уникати стресових ситуацій; варто займатися спортом;

дві   людина має відносно великий запас ­енергії; гарний лікар та медична сестра;

три – людина, що може лікувати за допомогою свого біополя; для розвитку здібностей потрібен незначний поштовх;

чотири – якщо ви зустріли дівчину, в яку зако­хані всі хлопці, або хлопця, у товаристві якого по­чинає тріпотіти дівоче серце, то напевне у цієї лю­дини є чотири двійки.

Кількість «З» визначає внутрішній склад лю­дини:

немає — дуже пунктуальна людина; жінки — чу­дові господині, чоловіки ретельно стежать за 

своїм зовнішнім виглядом;

одна — людина настрою, не любить економити; у її домі — то жахливий безлад, то ідеальна 

 чистота;

дві — людина з аналітичним складом розуму, схильна до наук;

три і більше — людина з підвищеною схильні­стю до наук.

Кількість «4» визначає здоров'я людини:

немає — здоров'я слабке;

одна — щоб бути здоровою людиною, обов'яз­ково слід загартовувати організм;

дві — людина з міцним здоров'ям;

три і більше — дуже міцне здоров'я; чоловіки розвинені фізично.

Кількість «5» визначає інтуїцію:

немає — канал зв'язку з тонким світом, з космо­сом закритий; людина постійно зайнята

розрахун­ками, експериментами, намагається щось комусь довести;

одна — така людина робить мало помилок, може розрахувати ситуацію і отримати від неї

максимальну користь;

дві – людина має дуже розвинену інтуїцію; не­поганий фізіономіст;

три — майже провидиця; практично не допускає помилок у житті;

чотири — людина-провидиця, іноді знаходиться поза часом і поза простором.

Кількість «6» визначає ступінь приземленості лю­дини:

немає — людина має неабиякий художній смак, фантазію, неординарну уяву; може

оволодівати різними ремеслами;

одна — однаково успішно може займатися як точними, так і творчими науками;

дві — у людини переважають духовні скла­дові, але фізична праця є обов'язковою умовою існування;

три — бажана розумова діяльність або заняття мистецтвом;

чотирилюдина підвищеного темпераменту, приваблива, завжди в центрі уваги;

п'ять — людина дуже багато працює і не уявляє свого життя без цього.

Кількість «7» визначає міру таланту людини:

одна — людина народжена щоб доводити існу­вання таланту у життєвих випробовуваннях; чим більше людина такого типу працює, тим більше отримує в майбутньому;

дві — знак «ангелоподібності», якщо розвинути його повністю; людина дуже обдарована, схильна до музики, має тонкий художній смак;

три — людина добра і безтурботна, але хвороб­ливо сприймає будь-яку несправедливість.

 

Кількість «8» визначає почуття обов 'язку лю­дини:

немає — майже повна відсутність почуття відпові­дальності;

одна — людина відповідальна, добросовісна, пун­ктуальна;

дві — у людини розвинуте почуття обов'язку;

три — знак великого обов'язку, знак служіння народу;

чотири — людина з парапсихологічними здібно­стями і винятковою сприйнятливістю до точних наук.

Кількість «9» визначає інтелект людини:

одна — людина мусить наполегливо працювати, щоб заробити ще одну «9»;

дві — людина розумна від народження, вчиться неохоче, бо знання даються їй легко;

три — дуже розумна людина, у навчанні не до­кладає ніяких зусиль;

чотири — людина, якій відкривається істина; го­стрий розум робить її грубою і жорстокою.

Третя дівчина. А я відгадаю число, місяць вашого народження і скільки вам років. Порядковий номер

вашого місяця народження помножте на 100. До добутку додайте число, коли ви народилися. Отриману суму помножте на 2. До нового  добутку додайте 8. Цю суму помножте на 5. До  нового результату додайте 4; суму помножте на 10  і знову додайте 4. Тепер додайте повну кількість  своїх років і від результату івідніміть 444. Ви народилися ... (Ключ длявідгадування. Наприклад, названо 11253 . Дві останні цифри вказують вік (53) роки, попередні дві цифри —  число народження (12) дві перші — місяць народження . Отже, людина народилася 12 січня, їй 53 роки).

Четвертий хлопець. А я теж вмію чаклувати. Я попрошу вийти одного учня. (Виходить бажаючий учень.) Ось тобі дві мо­нети (дає монети номіналом 2 к. і 25 к.). Я вгадаю,  у якій руці яка монета. Числове значення монети, яка у тебе у правій руці помнож на 4, а числове значення монети, що лежить у лівій руці, помнож на 7. Додай ці числа і скажи: парне чи непарне число ти отримав. (Ключ для відгадування: якщо парне число,то в правій руці  25 к., а в лівій 2 к., а якщо непар­не, то навпаки).

Четверта дівчина. А я відгадаю номер вашого будинку і скільки вам років.

Номер вашого будинку помножте на 2. Додайте 5 і результат помножте на 50. Тепер додайте кількість своїх років. Додайте 365, відніміть 615. Назвіть результат. Вам ... (Ключ для відгадування: нехай вам назвали число 2953. Дві останні цифри вказують на кількість років (53 роки), інші цифри вказують номер будинку (29). Отже, учаснику 53 роки і номер будинку 29.)

П'ята дівчина. Кожній людині при народженні дають ім'я та прізвище. І вже за ними можна роз­повісти про її характер, що передано їй предками через гени, про натуру і спосіб поведінки. Харак­тер визначається за допомогою трьох цифр: інтим­ної, спадкової та цифри експресії. Інтимна цифра вказує на ті риси і мрії, які кожен приховує від інших; спадкова цифра відкриває те, що кожному передано предками через гени; цифра експресії по­казує вашу натуру і спосіб поведінки.

Шоста дівчина. Знайдіть свою інтимну цифру за допомогою таблиці

 

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

З

И

Й

К

Л

М

Н

О

П

Р

С

Т

У

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

Ь

І

Ї

 

Ю

Я

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

.

Знайдіть цифри, що відповідають кожній літері вашого імені, додавайте їх до того часу, поки не отримаєте одноцифрове число. Наприклад, імені «Те­тяна» відповідають цифри 262661, їх сума 2 + 6 + + 2 + 6 + 6+1= 23, 2 + 3 = 5 — інтимна цифра.)

Пояснення до інтимних цифр

     «1» Близькі тобі люди вважають, що ти тиран для інших і ненавидиш нерішучих. Ти – особистість імпульсивна, фанатик; або любиш, або ні, чим і керуєшся у своїх вчинках.

«2»  Пливеш за течією, підкоряєшся долі. Як осо­бистість — обдарований, цінуєш мистецтво і все прекрасне. Важливу роль для тебе відіграє гармо­нія почуттів.

«3» Тебе характеризує інтелігентність і рухливість. Використовуєш всі можливості в роботі. Зустрічі, дружні стосунки, подорожі відіграють велику роль у твоєму житті.

«4» Маєш солідну матеріальну базу і докладаєш зусилля для накопичення багатства, грошей — для сім'ї і дому. Життєвим шляхом ідеш упевнено. Ти відмінний працівник, але тобі заважає надмірна обе­режність, невпевненість у власних силах, надмірна делікатність.

«5» Ти –  ентузіаст, намагаєшся бути завжди в центрі уваги, не любиш залишатися в тіні. У житті завжди шукаєш свій шанс і намагаєшся його використати, не думаючи особливо про майбутнє. Живеш інтен­сивно, не терпиш лежнів і дрібних людей.

«6» Ти дуже реагуєш на оточення. Тобі прита­манні спостережливість, працелюбність. Умієш зро­зуміти кожного, присвятити себе іншим. Це допо­магає тобі удосконалюватися духовно і мати успіх серед оточуючих.

«7» Як особистість ти дружелюбна й енергійна людина — притягуєш інших. У твоєму житті щастя і везіння мають велике значення. Не переносиш інертності. Любиш подорожі і все, що робить жит­тя цікавим, змістовним.

«8» Ти дуже активний. Ставиш багато запитань і сам даєш вичерпну відповідь на них. Любиш не­відоме, непередбачені проблеми, які твій розум уміє розв'язувати.

«9» Умієш безпомилково зрозуміти і розпізнати людину. Швидко пристосовуєшся до оточення. За натурою — ідеаліст. Умієш створювати дистанцію між собою і знайомими. Але одиноким тебе не на­звеш. Любиш ділитися радістю з іншими.

Перша дівчина. Спадкова цифра також знахо­диться за таблицею. На цей раз береться до уваги не ім'я, а прізвище (у заміжніх жінок — дівоче, а людей, які поміняли прізвище — бать­ківське). Потрібно додавати всі цифри, що відпо­відають літерам прізвища, поки сума не буде одноцифровим числом.

Пояснення до спадкових цифр

«1» Відважно ідеш назустріч будь-якій небезпеці. Як активна людина не любиш перекладати свої спра­ви на інших. Тобі швидко набридає одноманітність і буденність. Намагаєшся змінити таке оточення, реалізувати вищі цілі.

«2» Маєш риси, які вважаються вашими сімей­ними: терпіння, витримка, постійність. Любиш ком­форт, красиві речі і спілкування з людьми.

«3» Тонкий розум, зацікавленість і передбачення допомагають тобі знайти своє місце в житті. Тобі притаманні мрійливість, часом неуважність, але ти вмієш «повертатися з небес на Землю».

«4» Маєш багато позитивних рис, отриманих у спадок від предків.

«5» Найхарактерніші риси — суворість і передба­чуваність. Не любиш пустого існування. Служиш своєму оточенню, яке має великий вплив на твій настрій.

«6» Любиш гру, непередбачені ситуації. Умієш подобатися, бути в центрі уваги. Користуєшся ува­гою дітей, маєш педагогічний дар.

«7» Любиш мистецтво; нестримана людина, але не любиш виділятися, приховуєш свої почуття, че­рез те дехто вважає тебе імпульсивним, вередли­вим.

«8» Маєш велику моральну мужність і силу для подолання життєвих труднощів. Людина неспокій­ної вдачі, певною мірою — фанатик. Тебе однаково притягує і відштовхує матеріальний світ. Завжди го­товий до ризику, аби здивувати тих, хто тебе оточує.

«9» Ти альтруїст, ідеаліст, людина широкої душі, можеш пожертвувати ближньому «останню сороч­ку». Через свою благодійність станеш мудрим і ша­нованим.

Друга дівчина. Цифра експресії — це сума цифр інтимної і спадкової. Результат суми повинен бути одноцифровим числом.

Пояснення до цифр експресії

«1» Ти амбіційний, упевнений у своїх силах. На цьому тримається твій авторитет. Готуєшся до ве­ликих справ, благородних вчинків, але не забуваєш про земну реальність. Любиш керувати, виконува­ти функції підлеглого для тебе — покарання.

«2» Ти — втілення дипломатії. Характер спокій­ний, ранимий. У твоєму серці — порожнеча, яку намагаєшся заповнити коханням. У роботі любиш допомагати іншим (переважно — радити).

«3» Оптиміст, маєш потребу бути в центрі уваги. Обдаровуєш увагою людей неординарних. Актив­ний у роботі, користуєшся успіхом.

«4» Характер — розсудливий і непоступливий, зав­жди стабільний. Почуття — глибокі. Ти людина слова і діла, любиш працювати. Твої зусилля не зразу, але приведуть до успіху.

«5» Повний енергії, любиш рух, подорожі. Воля — головне твоє багатство. Любиш невеликі пригоди, легко пристосовуєшся до нового місця роботи.

«6»У всьому шукаєш гармонії, любиш мистецт­во. Душевна рівновага залежить від почуттів. Най­вищі цінності — любов, сім'я, дім. У роботі береш на себе дуже багато обов'язків.

«7» І радість, і сум приховуєш глибоко в собі. Зустрічі та розлуки — завжди для тебе несподівані. Пов'язуєш долю лиш з тими партнерами, які пова­жають твою незалежність та оригінальність.

«8» Влада, гроші — самі близькі поняття. Гордість та енергія штовхають тебе на суперництво з інши­ми. Утверджуєшся в роботі, приймаєш сміливі рішення, добуваєш матеріальні блага. У коханні знаєш, що хочеш, але тобі важко знайти свою долю.

«9» Характер войовничий, фанатичний. Умієш оцінювати людей. Уважна і вірна людина, але не вагаючись, можеш «спалити всі мости» і почати все спочатку. Межа між дружбою і коханням не завжди чітка.

Господиня .Отже, хлопці та дівчата, ви побачили, як за допомогою чисел можна дізнатися, що нам доля готує, і багато ціка­вого про кожну людину.

Перший хлопець. Що ж, пора і честь знати. Спа­сибі Вам, паніматінко, за вечорниці.

Господиня. Спасибі і вам, хлопці, дівчата та гості. Заспівайте мені на прощання.

(Дівчата і хлопці співають і  виходять.)

 

Використана література

 

  1. О Мосійчук. Математичні вечорниці на Андрія, – газета «Математика» № 47-48, грудень 2005 р.
  2. А.Г. Конфорович, І.Г. Андрощук, К.О. Груніна. Математичні вечори у восьмирічній школі, - К.: «Радянська школа», 1974 р.
  3. Гарднер М. Математические чудеса и тайны; Пер. с англ./ Под ред. Г.Е.Шилова. – М.: Наука, 1986 г.
     

1

 

doc
Додано
4 березня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку