Гра-подорож різними станціями, на яких необхідно виконати певне завдання. Маршрут учасникам необхідно прокласти самим. У завданнях міститься підказка, куди рухатися далі. Станції вибрані для нашої конкретної школи, кожний вчитель може коригувати маршрут під свою територію.
Завдання зашифровані в QR-кодах. Кожна команда має свій колір, тому і коди зображені на листках різного кольору. Команда вибирає свій на кожній станції і розв'язує завдання.
Математичний квест «Подорож математиків»
Мета заходу:
- активізація пізнавальної діяльності учнів;
- підвищення інтересу до вивчення математики;
- підвищення загальної культури учнів;
- розвивати уміння учнів спілкуватися з іншими;
- вчити працювати в групах;
- вміння використовувати сучасні технології.
Учасники: учні 5, 6 класів.
Тип заходу: гра-подорож різними станціями, на яких необхідно виконати певне завдання. Маршрут учасникам необхідно прокласти самим. У завданнях міститься підказка, куди рухатися далі. Станції вибрані для нашої конкретної школи, кожний вчитель може коригувати маршрут під свою територію.
Час і місце проведення: 45 хвилин, подвір’я школи.
Помічники: не потрібні. Квест проводить вчитель.
Обладнання:
- картки із QR-кодами;
- конверти із завданням на станції «Вхідні двері в актовий зал»; «Колеса на спортмайданчику»;
- маршрутні листи для команд;
- смартфони або планшети в учнів з програмою для читання QR-кодів і підтримкою Інтернет (про це повідомити учнів заздалегідь).
Правила проведення квесту:
Клас поділяється на 2-3 команди (в залежності від кількості учнів). Вчитель роздає командам маршрутні листи та підказку, де шукати перше завдання. Він заздалегідь розвішує завдання на станціях. Учні мають виконати поставлені умови та дізнатися куди далі рухатися. Таким чином учасники мають пройти всі контрольні пункти. Виграє команда, яка не тільки першою пройде всі пункти, а й набере більше балів. Всі розв’язки команда записує в маршрутний лист, потім віддає вчителю для перевірки.
Хід заходу
Всі учасники збираються на подвір’ї школи, де проводиться інструктаж, знайомство з командами (назва, девіз, емблема, капітан), роздаються маршрутні листи кожній команді з назвами станцій.
Завдання зашифровані в QR-кодах. Кожна команда має свій колір, тому і коди зображені на листках різного кольору. Команда вибирає свій на кожній станції і розв’язує завдання. Наведемо детально розписаний маршрутний лист для команди «Червоні». Маршрутні листи команд «Білі» та «Сині» містяться в архіві.
Маршрут для команди «Червоні»
Початок вашої подорожі у пункті, який зашифровано словами:
Цей знак ну дуже строгий,
Коли стоїть він на дорозі.
Він каже нам: «Друзі,
Їздити тут зовсім не можна!»
Завдання на станції 5 «Дорожній знак» (завдання в конверті, необхідно у маршрутний лист записати відповідь)
Розв'язати анаграми і знайти зайве слово:
КВАРОТЕ
ОІКНРЬ
ТПЬСЕНІ
ЛТЦСІЕЬ
Відповіді:
Квадрат
Корінь
Степінь
Стілець-зайве слово
У маршрутний лист записуєте зайве слово. Щоб продовжити подорож вам необхідно розгадати наступну станцію.
Колись воно служило, щоб їздити, а зараз служить, щоб сидіти.
Завдання для станції 3 «Колеса на спортивному майданчику»
Розв’язати кросворд
По горизонталі:
1. Прилад для вимірювання кутів
2. Відрізок, який сполучає дві точки кола і проходить через його центр
3. Число, від якого віднімають
4. Скільки всього двоцифрових чисел, перша цифра у яких 1?
По вертикалі:
1. Кількість цифр, що використовуються для запису числа 102.
5. Результат ділення чисел
6. Який знак треба поставити між числами 4 і 9?
7. Одиниця довжини
8. Рівність, що містить невідоме
Розгаданий кросворд забираєте з собою.
Далі вам необхідно рухатись до місця, яке містить прилади, необхідні при гасінні пожежі.
Завдання для станції 6 «Пожежний інвентар»
Розгадайте ребуси:
Відповіді запишіть у маршрутний лист.
(відповіді на ребуси: кратний, машина, сума)
Наступна станція знаходить біля входу у місце, де відкриваються таланти і проводяться концерти.
Завдання для станції 1 «Вхідні двері в актовий зал»
Допоможи королю знайти найкоротший шлях в протилежний кут шахматної дошки. Він може рухатися по горизонталі, вертикалі і діагоналі (навскіс), але наступати тільки на клітинки з тими числами, сума цифр яких дорівнює п’ять, вісім або тринадцять. (Шлях намалюйте ручкою) Розв’язок заберіть із собою.
Відповідь: 14, 85, 76, 62, 23, 44, 17, 94, 41, 58, 32, 76, 44.
40 |
58 |
67 |
76 |
85 |
94 |
39 |
44 |
14 |
41 |
23 |
32 |
83 |
68 |
57 |
76 |
35 |
44 |
53 |
45 |
36 |
50 |
86 |
32 |
25 |
32 |
52 |
16 |
49 |
20 |
22 |
58 |
23 |
77 |
88 |
53 |
46 |
30 |
41 |
55 |
41 |
99 |
67 |
33 |
65 |
40 |
94 |
11 |
28 |
14 |
48 |
54 |
62 |
60 |
18 |
17 |
|
42 |
85 |
76 |
51 |
23 |
44 |
82 |
Наступну станцію шукайте в місці, пов’язаному з вимірюванням температури.
Завдання для станції 2 «На географічному майданчику»
Дайте відповіді на питання. Будьте ДУУЖЕ УВАЖНІ. Відповіді запишіть у маршрутні листи.
Правильна відповідь: 87. Спробуйте повернути картинку на 180 градусів.
Однакові.
9.
Тиша.
Наступну станцію знайдете у місці, позначеному знаком оклику.
Завдання для станції 4 «Знак оклику» (розмістити будь-де на території)
13.
Наступне завдання знайдете на дереві в шкільному сквері
Завдання для станції 7 «На дереві в сквері»
Перед вами текст. Потрібно виписати всі числа з тексту і знайти їх суму.
«НАША СІМЯ ЖИВЕ В СТОЛИЦІ. ПРІЗВИЩЕ ОДИНАК. БАТЬКО – СТОРОЖ, МАТИ ПРАЦЮЄ НА ТРИКОТАЖНІЙ ФАБРИЦІ , СЕСТРИ- В СТОЛОВІЙ, Я – УЧЕНЬ СТОЛЯРА. ЧАСТО ЗА СТОЛОМ ДІД РОЗПОВІДАЄ НАМ ІСТОРІЮ УКРАЇНИ , ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ ЯКОЇ ВІН БОРОВСЯ В МОЛОДОСТІ.»
( 7+100+1+100+3+3+100+100+100+100+100=714)
Фініш знаходиться там, де був старт!!!
Підведення підсумків, визначення переможців.