Математичний КВЕСТ «У пошуках істини»

Про матеріал
Математичний КВЕСТ «У пошуках істини» Цілі даного позакласного заходу: розвивати пізнавальний інтерес в учнів, інтелект, мову, пам'ять, увагу; виховувати прагнення до безперервного вдосконалення своїх знань; формувати товариські відносини між собою, вміння працювати колективом; стимулювати розвиток індивідуальних якостей особистості.
Перегляд файлу

Математичний КВЕСТ «У пошуках істини»

Цілі даного позакласного заходу:

розвивати пізнавальний інтерес в учнів, інтелект, мову, пам'ять, увагу;

виховувати прагнення до безперервного вдосконалення своїх знань;

формувати товариські відносини між собою, вміння працювати колективом;

стимулювати розвиток індивідуальних якостей особистості.

Тип заняття: гра - квест

Форми роботи: групова, парна, індивідуальна

Використовувані технології: розвивальне навчання, ІКТ, ігрова технологія

Необхідне обладнання: роздатковий матеріал, фломастери, олівці, конверти

Хід заняття

ЕТАП - «Початкова точка»

 

Ведучий: Доброго дня, учасники математичного квесту «У пошуках істини». Переможцем квесту буде вважатися та група, яка більше всіх набере балів. За швидкість ви отримаєте додаткові бали:

 

Які прийшли першими - одержують 5 балів

Які прийшли другими - отримують 4 бали

Які прийшли третіми - отримують 3 бали

Які прийшли четвертими - отримують 2 бали

Які прийшли п'ятими - отримують 1 бал

Які прийшли останніми - отримують 0 балів

 

Підходять капітани груп, беруть конверти із завданнями і ключ до них. Виконавши їх, підходимо і отримуємо маршрутні листи (див. Додаток 1).

 

ЕТАП - «Перестрілка»

 

Ведучий: Доброго дня учасники, вам необхідно відповісти на питання. За кожну правильну відповідь, група отримує 1 бал. (В маршрутний лист групи ставитися сума балів)

 

1. Скількома цифрами обходилися римляни?

ВІДПОВІДЬ: Сім'ю (I - 1.V - 5, Х - 10, L - 50, С - 100, D -500, М - 1000).

 

2. В якому числі стільки ж букв, скільки і цифр?

ВІДПОВІДЬ: У числі 100

 

3. У мене в сумці три кілограми цукерок, а у мого друга - три кілограми вати. У кого вантаж важче?

ВІДПОВІДЬ: Вантаж однакової ваги

4. Чому дорівнює добуток всіх чисел?

ВІДПОВІДЬ: Нулю

 

5. Яка азбука складається з двох знаків?

ВІДПОВІДЬ: Азбука Морзе (тире і крапка)

 

6. Розділіть число 188 навпіл так, щоб в результаті вийшла 1.

ВІДПОВІДЬ: https://fsd.videouroki.net/html/2017/06/19/v_5947af2dd5532/99691673_2.png

7. Зробивши хитре обличчя, математик сказав дев'ятирічному хлопчикові: "Назви найбільше число". Лице математика витягнулося, коли він почув відповідь. Він сам не міг би назвати більшу кількість. Яке число назвав хлопчик?

ВІДПОВІДЬ: тридцять перше (маючи на увазі місяць)

 

8. Як називають безперервний рух чого-небудь?

ВІДПОВІДЬ: Кругообіг

 

9. Яку форму мають розпорядчі дорожні знаки?

ВІДПОВІДЬ: Квадрата

 

10.Як форму мають забороняють дорожні знаки?

ВІДПОВІДЬ: Круга

 

11. Хто виявиться важче? перший людожер, який важив 48 кг і на вечерю з'їв другого людожера. Або другий людожер, який важив 52 кг і з'їв першого людожера.

ВІДПОВІДЬ: однаково

12. Над яким підприємством можна побачити вивіску з написом «СТО»?

ВІДПОВІДЬ: Над станцією технічного обслуговування

 

ЕТАП - «Поетичний»

 

Ведучий: Доброго дня учасники, вам необхідно згадати назву фільмів, пісні, де зустрічаються числа. За кожну відповідь, група отримує 1 бал. (В маршрутний лист групи ставитися сума балів)

 

ЕТАП - «Лабіринт»

 

Ведучий: Доброго дня учасники, вам необхідно провести доріжку в математичному лабіринті (див. Додаток 2). За правильно виконане завдання, група отримує 3 бали. (В маршрутний лист групи ставитися 0 або 3 бали)

 

ЕТАП - «Вдалий»

 

Ведучий: Доброго дня учасники, вам необхідно зафарбувати картинку за 3 хвилини (див. Додаток 3). Якщо зафарбували 100% = 3 бали, 85% -99% = 2 бали, 50% -84% = 1 бал, менше 50% = 0 балів. (В маршрутний лист групи ставитися 0 або 1 або 2 або 3 балів)

 

ЕТАП - «Скарбниця»

 

Ведучий: Доброго дня учасники, вам необхідно заповнити порожні клітинки в 4 математичних ланцюжках (див. Додаток 4). За кожну правильно заповнену ланцюжок, група отримує 1 бал. (В маршрутний лист групи ставитися сума балів)

 

ЕТАП - «Манускрипт»

 

Ведучий: Доброго дня учасники, вам необхідно в тексті знайти і підкреслити всі числа і виконати завдання. На все дається 5 хвилин. За кожне число група отримує 1 бал, за виконання завдання - додатково 3 бали. (В маршрутний лист групи ставитися сума балів)

 

Манускрипт

 

У тридесятому королівстві жив Крістофер. Був він із сім'ї простого столяра. Великого стану він не мав, так як працював сторожем. Одного разу Крістофер вирішив зробити стрижку. Він подолав велику відстань пішки, перш ніж дістався до перукарні в підвалі дев'ятиповерхового будинку. У перукарні було порожньо і чисто. Вартість послуги була прийнятною. Після стрижки він став схожий на тритона, що викликало у нього невимовний захват. Адже він знову зібрався на Карнавал тваринного світу в Бостоні.

 

Завдання: Знайдіть заховані в словах числа і підкресліть їх.

 

Додаткові завдання:

 

  1. підкреслити всі числа в тексті, порахувати їх кількість.
  2. підкреслити всі числа в тексті, знайти суму всіх однозначних чисел.
  3. підкреслити всі числа в тексті, знайти їх суму.

 

Ключ:

 

У тридесятому королівстві жив Крістофер. Був він із сім'ї простого столяра. Великого стану він не мав, так як працював сторожем. Одного разу Крістофер вирішив зробити стрижку. Він подолав велику відстань пішки, перш ніж дістався до перукарні в підвалі дев'ятиповерхового будинку. У перукарні було порожньо і чисто. Вартість послуги була прийнятною. Після стрижки він став схожий на тритона, що викликало у нього невимовний захват. Адже він знову зібрався на Карнавал тваринного світу в Бостоні.

 

Підведення підсумків

 

Ведучий:

Ось закінчилася гра,

Результат дізнатися пора.

Хто ж краще за всіх працював,

І труднощі усі здолав?

(Ведучий оголошує підсумки, і вручаються грамоти і маленькі сувеніри)

 

Додаток 1

 

Маршрутний лист

 

 

Група __________________

 

Назва етапу

Місцезнаходження

Кількість балів

Перестрілка

 

 

 

Поетична

 

 

 

Лабіринт

 

 

 

Вдалий

 

 

 

Скарбниця

 

 

 

Манускрипт

 

 

 

За швидкість

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

Математичний лабіринт

 

https://fsd.videouroki.net/html/2017/06/19/v_5947af2dd5532/99691673_3.jpeg

 

 

 

 

Додаток 3

 

Математичні розмальовки для 2 класу

Додаток 4

 

Математичні ланцюжки

https://fsd.videouroki.net/html/2017/06/19/v_5947af2dd5532/99691673_5.jpeg

 

 

 

 

Список використаної літератури

 

  1. Гельфана Е.М. Арифметичні ігри та вправи, М .: «Просвещение», 2014;
  2. Павлов А.Н. Інтелектуальний марафони та конкурси, М .: «Просвещение», 2014
  3. Фарков А.В. Математичні олімпіади в школі, 5-11 класи, М ,: «Айріс - прес», 2014;
  4. Шаригін І.Ф., Шовкун А.В. Математика. Завдання на кмітливість, 7-9 класи, М .: «Просвещение», 2015;

 

 

 

docx
Додано
25 червня 2021
Переглядів
704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку