Математичний квест "У пошуках скарбів Пірата Флінта"

Про матеріал

Розробка цього позакласного математичного заходу формує навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій, а саме розвиває творчий потенціал учнів,вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях,спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді,підвищити мотивацію до вивчення математики.

Перегляд файлу

Математичний квест

«У пошуках скарбів     Пі-число. Ілюстрація (джерело: mozg.by)   рата Флінта»

http://ito.vspu.net/ENK/2011-2012/kompleks_new_magistru/rob_styd/13_14/Kuzmenko/images/klad.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної  компетенцій, а саме розвивати творчий потенціал учнів,вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях,спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді,підвищити мотивацію до вивчення математики.

                                                 Правила гри

1. Грають 3 команди по 5 чоловік (учні 6 класів).

2. Команда, подаючи заявку на участь в грі, автоматично приймає ці Правила і зобов'язується неухильно їх виконувати.

3. Команди виконують завдання в приміщенні школи.

4. Під час гри командам потрібно знайти певне місце –«точку»  і там виконати завдання. Щоб це зробити,їм потрібно не тільки добре і швидко міркувати, але ще вміти діяти чітко і злагоджено.

5. У кожній «точці» командам  видається завдання, якщо ви вірно розгадуєте його за відведений час, то одержуєте завдання, в якому зашифровано номер чи назву кабінету, в якому вам дадуть наступне завдання.

6.  Кожна команда має маршрутний лист, в якому зазначаються успішно пройдені випробування. Записи в маршрутному листі виконує черговий на відповідній «точці» модератор.

7. Перед початком гри у капітана залишається лише один заряджений мобільний телефон для екстреного зв'язку.

8. Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу.

9. Гра ведеться чесно, без підказок .

10. Переможницею вважається команда, яка першою виконає всі завдання і досягне фінішу.

14 березня у світі відзначається одне з незвичайних свят - Міжнародний день числа " Пі"(International π Day). Уперше День був відзначений в 1988 році в науково-популярному музеї «Эксплораторіум» в Сан-Франциско.

    З цим незвичайним числом ми стикаємося вже в молодших класах школи, коли починаємо вивчати круг і коло. Число π - математична константа, що виражає відношення довжини кола до довжини її діаметру. У цифровому вираженні π починається як 3,141592... і має нескінченну математичну тривалість.

     У повсякденних обчисленнях ми користуємося спрощеним написанням числа, залишаючи тільки два знаки після коми - 3,14. Поглянувши на нього , відразу ж стає очевидним, чому  День числа " Пі" –  14 березня (чотирнадцятий день третього місяця).

     Як вважають фахівці, число «Пі» було відкрито вавілонськими магами. Воно використовувалося при будівництві знаменитої Вавілонської вежі. Проте, недостатньо точне значення "Пі" привело до краху усього проекту. Можливо, що ця математична константа лежала в основі будівництва і легендарного Храму царя Соломона.

     Також, Міжнародний день числа "Пі", випадково або навмисно, співпадає з днем народження одного з найбільш видатних фізиків сучасності - днем народження Альберта Ейнштейна.

Математики всього світу дуже люблять це свято, відмічаючи його різноманітними цікавими математичними заходами. Ми теж не хочемо стояти осторонь. 

      У нашій гімназії до відзначення Міжнародного числа "Пі" буде проведений математичний  квест «У пошуках скарбів пірата Флінта».

             Любі друзі, вітаємо вас на початку цікавої пригоди.

       Якщо вам подобається математика, ви спостережливі та любите дізнаватися більше про  оточуючий світ, хочете вільно і невимушено працювати з такою математичною константою як число «пі» ,то нам по дорозі! Робота в команді  при проходженні  квесту зуміє розкрити усі ваші таланти.

 

За перемогу у цьому математичному  квесті змагаються  команди         

  6-А , 6-Б і 6-Д класів.

Стати сьогодні переможцем  у грі можливо лише завдяки своїм знанням та наполегливості. Гра є гра. І як у кожній грі будуть сьогодні переможці і переможені. І не важливо, кому сьогодні більше поталанить. Головне, щоб атмосфера доброти і взаємопідтримки панувала в цьому залі.

        Бажаю всім командам цікавого змагання. І нехай переможе сильніший.

І етап в каб.213  Збір усіх учасників, отримання завдання та карт руху. Вчитель математики:

Завдання№1. Пасли два хлопці поросят, і один каже другому: «Дай мені одне порося, то в нас буде порівну». А другий каже: «Дай ти мені одного, то в мене буде як раз вдвічі більше, як у тебе». По скільки в них було поросят? (5 і 7). Той, хто відгадує отримує свою карту та починає рухатися.

ІІ етап Секретар  Перед вами вираз 9 8 7 6 5 4 3 2 1 = 100

Зробіть його вірним, використовуючи 4 знаки «+» або «-» у його лівій частині.  (98 – 76 + 54 + 3 + 21=100)

ІІІ етап  (каб.212)

                                           Вправа «Ребуси»

Розгадати ребус

http://mim58.ucoz.ru/_tbkp/pifagor.pnghttp://ist-matemat.at.ua/reb5klas/figuri/piramida.png

Відповідь. Піфагор. Піраміда.

ІV етап  (каб.210)  Анаграми(перестав букви в словах, і отримаєте математичні або інформатичні терміни)

АТДВРАК,  НОМІРПЬ,  РОТІНОМ, ШКЕЛАФ , ВІДЕМОНЕ

Квадрат; промінь; монітор; флешка; невідоме ;

Vетап  (кубик рубик)

У 1974 році архітектором була придумана гра, яка є наочним посібником з алгебри, геометрії, комбінаторики, програмування. Цю гру  називають "грою століття". Якщо грати без системи, то для досягнення буде потрібно мільйони років. Використовуючи певну систему, можна досягти мети за 23 секунди. Ця гра корисний супутник в далекій дорозі. 

Увага питання!  Що це за гра і яке прізвище її видавця? ( Кубик Рубіка)

 Фініш каб 213.  А тепер розігруємо суперприз! Хто збере  кубик  Рубіка - отримує суперприз і віддає перемогу улюбленій команді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



H:\Квест\карта команда 3.png


 

docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку